Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - Akademia HR
Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy - Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do mikroprzedsiębiorstw zatrudniających min. 2 pracowników, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Mogą wziąć w nim udział osoby zatrudnione na stanowiskach menadżerów/kandydatów na menadżerów, pracowników zespołów HR oraz innych pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną lub zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownicy, którzy pozostają w stosunku pracy (zatrudnienie na umowę o pracę), właściciel pełniący funkcje kierownicze, wspólnik w tym partner prowadzący regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiący z niego korzyści finansowe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji15-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy – szkolenie” umożliwia zrozumienie i wykorzystanie procesów automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy, takich jak wiek, doświadczenie pracowników oraz posiadane kompetencje. Dodatkowo, uczestnicy nabędą umiejętności w zakresie budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (np. upskilling), co zwiększa adaptacyjność i efektywność zespołóEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje formy wsparcia technologicznego w organizacji | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • identyfikuje sposoby wzmacniania wsparcia technologicznego poprzez procesy HR | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy | Kryteria weryfikacji • omawia kluczowe kompetencje przyszłości w kontekście rozwoju technologicznego | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • planuje działania HR mające na celu rozwój potrzebnych kompetencji | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np. z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji • określa poziom gotowości różnych grup pracowników do adaptacji technologicznej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • wskazuje różnice w przygotowaniu pracowników w zależności od pokolenia i doświadczenia | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji • opracowuje program szkoleniowy odpowiadający na potrzeby automatyzacji w firmie | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • wdraża działania przygotowujące pracowników do pracy w rozszerzonej rzeczywistości | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy | Kryteria weryfikacji wskazuje sposoby wspierania innowacyjności w zespołach poprzez technologie cyfrowe | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • wskazuje przykłady nowych form wsparcia technologicznego w pracy zespołowej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji • stosuje zasady intermentoringu wspierającego wymianę wiedzy między pracownikami | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji • wykorzystuje umiejętności komunikacyjne, wzmacniając współpracę zespołową w kontekście nowych technologii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (zob. upskilling). | Kryteria weryfikacji • identyfikuje kluczowe kompetencje przyszłości istotne dla rozwoju organizacji | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • opracowuje plan wdrożenia programu upskillingu uwzględniający potrzeby pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji • wdraża działania rozwojowe w celu wzmocnienia kompetencji przyszłości w firmie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji • promuje ideę platform edukacyjnych oraz narzędzia wspierające stały rozwój pracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • wybiera odpowiednie platformy edukacyjne oraz narzędzia wspierające stały rozwój pracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się 9. Kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji • popiera działania wspierające budowanie pozytywnego nastawienia wobec nowych technologii | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • wzmacnia pewność siebie pracowników w korzystaniu z narzędzi cyfrowych | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji | Kryteria weryfikacji • promuje filozofię ciągłego rozwoju i uczenia się przez całe życie | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji • wspiera potrzebę stałego podnoszenia kwalifikacji wśród pracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dla osiągnięcia celu edukacyjnego, jakim jest zrozumienie i wykorzystanie procesów automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenie pracowników, posiadane kompetencje), uczestnik powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z HR, zarządzaniem personelem, czy polityką personalną.
Szkolenie adresowane jest do osób zatrudnionych na stanowiskach menedżerskich i kandydatów na menedżerów, pracowników działów HR oraz innych pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi. Mogą wziąć w nim udział osoby zatrudnione na umowę o pracę, właściciele pełniący funkcje kierownicze oraz wspólnicy aktywnie zaangażowani w działalność przedsiębiorstwa.
Zakres tematyczny
Zakres tematyczny szkolenia „Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy” obejmuje:
- Wprowadzenie do technologicznego wsparcia pracy w organizacji
- Charakterystyka różnych form wsparcia technologicznego.
- Identyfikacja korzyści płynących z technologii i ich wzmacnianie poprzez projekty HR.
- Identyfikacja kluczowych kompetencji przyszłości
- Omówienie kluczowych kompetencji związanych z rozwojem technologii w organizacji.
- Planowanie działań HR w celu rozwoju kompetencji przyszłościowych (upskilling).
- Ocena gotowości organizacji do adaptacji technologii
- Analiza poziomu przygotowania różnych grup pracowników (pokolenia, wykształcenie, doświadczenie) do pracy z technologią.
- Różnice w przygotowaniu pracowników i dostosowanie programów do ich potrzeb.
- Budowanie programów szkoleniowo-rozwojowych
- Tworzenie programów rozwojowych zwiększających gotowość pracowników do automatyzacji i zinformatyzowanych narzędzi.
- Wdrażanie działań przygotowujących do pracy w środowisku rozszerzonej/wirtualnej rzeczywistości.
- Rozwój innowacyjności i wymiana wiedzy
- Strategie wspierania innowacyjności poprzez technologie cyfrowe.
- Przykłady nowych form wsparcia technologicznego pracy zespołowej.
- Intermentoring i współpraca w zakresie nowych technologii
- Wykorzystanie zasad intermentoringu i rozwój współpracy między pracownikami w kontekście nowych technologii.
- Komunikacja wspierająca współpracę zespołową i rozwój kompetencji cyfrowych.
- Budowanie kompetencji przyszłości i upskilling
- Identyfikacja kompetencji kluczowych dla przyszłości organizacji.
- Opracowanie i wdrażanie programu upskillingu.
- Stały rozwój pracowników i uczenie się przez całe życie
- Wprowadzenie platform edukacyjnych umożliwiających bieżący rozwój kompetencji.
- Kształtowanie pozytywnych postaw wobec nowych technologii i wspieranie potrzeby stałego rozwoju zawodowego.
Warunki organizacyjne
- Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych i obejmuje łącznie 35 godzin, z czego przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
- Metody pracy: dyskusje moderowane, wykład z prezentacją, podział na podgrupy 5-6 podczas ćwiczeń i dyskusji
- Metody walidacji: obserwacja w warunkach symulowanych, wywiad ustrukturyzowany
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 075,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma skrypt szkoleniowy w wersji drukowanej