Linkelind jak stworzyć profil który przyciągnie ? Od czego zacząć przygodę w LI? Szkolenie z uwzgłednieniem zielonych kwalifikacji oraz kompetencji cyfrowych.
Linkelind jak stworzyć profil który przyciągnie ? Od czego zacząć przygodę w LI? Szkolenie z uwzgłednieniem zielonych kwalifikacji oraz kompetencji cyfrowych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Odbiorcami szkolenia z LinkedIn są następujące osoby:
- Profesjonaliści HR - menedżerowie ds. zasobów ludzkich poszukujący skutecznych metod rekrutacji i budowania wizerunku pracodawcy.
- Menedżerowie i liderzy biznesowi - osoby na stanowiskach kierowniczych, zainteresowane rozwijaniem sieci kontaktów biznesowych i promocją swojej firmy.
- Specjaliści ds. marketingu - marketerzy cyfrowi i menedżerowie marki, którzy chcą wykorzystać LinkedIn do kampanii marketingowych i budowania zaangażowania.
- Sprzedawcy i przedstawiciele handlowi - osoby odpowiedzialne za sprzedaż, które pragną wykorzystać LinkedIn do generowania leadów i sprzedaży.
- Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) - przedsiębiorcy zainteresowani rozwojem biznesu oraz siecią kontaktów.
Uczestnikami szkolenia mogą być także uczestnicy programów:
- Kierunek Rozwój WUP Toruń
- Małopolski pociąg do Kariery
- Rozwijaj się z EURESem
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji03-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia "LinkedIn: Jak stworzyć profil - od czego zacząć" jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy na temat efektywnego tworzenia i optymalizacji profilu na LinkedIn. Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie budować swoją sieć kontaktów, prezentować swoje osiągnięcia oraz umiejętności, co przyczyni się do zwiększenia ich widoczności w środowisku zawodowym i otworzy nowe możliwości kariery. Program szkolenia obejmuje zarówno elementy teoretyczne, jak i praktyczne.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy zdobędą umiejętność skutecznego nawigowania po platformie, poznają kluczowe funkcje LinkedIn oraz zrozumieją, jak te narzędzia mogą być wykorzystane do budowania sieci zawodowych i osobistego brandingu. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie kompleksowego profilu LinkedIn zgodnie z nabytymi umiejętnościami, które zostanie ocenione pod kątem kompletności i profesjonalizmu prezentacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy nauczą się, jak skutecznie wypełniać wszystkie sekcje profilu, w tym nagłówek, streszczenie oraz doświadczenie zawodowe, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych pracodawców lub klientów. | Kryteria weryfikacji Rozwiązanie studium przypadku dotyczącego strategii budowania sieci zawodowej, które pokaże zdolność uczestnika do zastosowania zdobytej wiedzy w praktycznych scenariuszach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy zdobędą umiejętności w zakresie efektywnego wyszukiwania i nawiązywania kontaktów z profesjonalistami w swojej branży, a także nauczą się strategii angażowania się i utrzymywania relacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy przygotują prezentację swojego profilu LinkedIn, argumentując, jak zastosowali najlepsze praktyki optymalizacji profilu i rozwijania sieci zawodowej. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1: Podstawy LinkedIn i tworzenie profilu
Sesja 1: Wprowadzenie do LinkedIn
- Cel platformy i jej rola w świecie biznesu.
- Przegląd kluczowych funkcji i możliwości LinkedIn.
Sesja 2: Zakładanie konta
- Krok po kroku: Zakładanie konta na LinkedIn.
- Wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniej nazwy użytkownika i zdjęcia profilowego.
Sesja 3: Budowa skutecznego profilu – część 1
- Jak napisać przyciągające uwagę nagłówki i podsumowanie.
- Znaczenie dobrze napisanego podsumowania zawodowego.
Sesja 4: Budowa skutecznego profilu – część 2
- Wprowadzenie do sekcji doświadczenia zawodowego: jak efektywnie przedstawić swoje osiągnięcia.
- Wypełnianie sekcji edukacji i certyfikatów.
- CV czy warto dodć na swój profil?
Dzień 2: Optymalizacja profilu i budowanie sieci
Sesja 5: Optymalizacja profilu
- Kluczowe słowa i SEO w LinkedIn: Jak zwiększyć widoczność swojego profilu.
- Wskazówki dotyczące skutecznego wykorzystania umiejętności i rekomendacji.
Sesja 6: Rozbudowa sieci kontaktów
- Zasady budowania sieci kontaktów.
- Jak wyszukiwać i nawiązywać połączenia z innymi profesjonalistami.
- Sposoby sprzedaży usług i produktów na LI !
Sesja 7: Zaawansowane funkcje LinkedIn
- Przegląd grup branżowych i korzyści płynących z członkostwa.
- Wykorzystanie LinkedIn dla rozwoju kariery i poszukiwania ofert pracy.
Sesja 8: Podsumowanie i dyskusja
- Przegląd nauczonego materiału.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Zakończenie
- Wręczenie certyfikatów ukończenia szkolenia.
- Networking i wymiana kontaktów między uczestnikami.
Program szkolenia dla wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu wiedzy trenerskiej ze szczególnym uwzględnieniem cyfrowych i zielonych kwalifikacji.
Każda sesja jest wspierana przez praktyczne ćwiczenia, które umożliwiają uczestnikom bezpośrednie zastosowanie zdobytej wiedzy. Interaktywne elementy, takie jak zadania grupowe i studia przypadków, pomogą w lepszym zrozumieniu i przyswojeniu materiału.
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych - godzina dykatyczna =45 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Dzień 1 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 04-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Dzień 2 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Test końcowy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
w Poznaniu. Podczas swojej drogi zawodowej pracowała jako dyrektor sprzedaży w Renault
Polska sp. z o.., oraz na stanowisku trenera wewnętrznego w sieci Renault, od 7 lat prowadzi
swoją firmę consultingową. Bogate doświadczenie zawodowe oraz umiejętności zdobyte podczas
pracy na sali szkoleniowej. Ulubiony zakres tematyczny szkoleń to tematyka z zakresu:
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
- organizacji i technik pracy,
- warsztaty praktyczne z zakresu doradztwa finansowego i sprzedażowego,
– szkolenia z tematyki zwiążanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera, projekt który prowadzi kursanta krok
po kroku jak stać się skutecznym trenerem,
Przepracowała ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję
oraz radość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały zostaną dostarczone w następujacy sposób:
a) materiały szkoleniowe + prezentacja szkoleniowa + zadania (case study) zostaną przesłane na email
b) literatura fachowa tj. książki tematyczne zostaną przesłane za pomocą kuriera Inpost do uczestników na wskazany adres stacjonarny.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer, Ms Office, dostęp do internetu.