Zarządzanie i obrót nieruchomościami. Home staging.
Możliwość dofinansowania
Zarządzanie i obrót nieruchomościami. Home staging.
Numer usługi 2024/09/10/13656/2302615
5 600,00 PLN
brutto
5 600,00 PLNnetto
31,11 PLNbrutto/h
31,11 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo administracyjne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są skierowane do wszystkich zainteresowanych posiadających wykształcenie wyższe, którzy chcą zyskać je wiedzę i umiejętności w zakresie: wykonywania zawodu zarządcy nieruchomości, zarządzania procesami związanymi z zarządzaniem nieruchomościami, szacowania nieruchomości, znajomości zasad pozyskiwania środków finansowych oraz utrzymania zasobów będących w rejestrach konserwatora zabytków, przygotowania nieruchomości do sprzedaży i home stagingu.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji07-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przekazanie wiedzy do zarządzaniu i obrocie nieruchomościami. Zarządzanie nieruchomościami w XXI wieku wiąże się ze znajomością złożoności infrastruktury technicznej, systemów i procesów biznesowych oraz zagadnień prawnych. Wymaga wiedzy z różnych obszarów działania, począwszy od komunikacji a zakończywszy na zagadnieniach technicznych. Takie wsparcie jest gwarancją niskich kosztów utrzymania nieruchomości, sprawnego działania infrastruktury oraz bezpieczeństwa klientów i ich zadowolenia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Podejmuje decyzje menedżerskie w zakresie zarzadzania nieruchomościami | Kryteria weryfikacji Podejmuje decyzje zgodnie z standardami i normami z obszaru rynku obrotu nieruchomościami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Słuchacz potrafi weryfikować stan prawny nieruchomości | Kryteria weryfikacji Potrafi analizować dane z Księgi wieczystej, Ewidencja gruntów i budynków - kataster nieruchomości w teorii i praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Słuchacz zna elementy analizy finansowo-ekonomicznej | Kryteria weryfikacji Słuchacz potrafi dokonać ocena ekonomicznej efektywności inwestycji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
TAK. Absolwent studiów podyplomowych uzyskuje świadectwo, które zawiera program kierunku wraz ze zrealizowanymi godzinami i punktami ECTS. Absolwent uzyskuje zaświadczenie o osiągniętych efektach uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Każdy przedmiot kończy się zaliczeniem, zaliczeniem na ocenę lub egzaminem zgodnie z wytycznymi zawartymi w kartach przedmiotów.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Po uzyskaniu zaliczeń i zdaniu egzaminów przedmiotowych oraz zakończeniu zajęć dydaktycznych słuchacz zdaje egzamin końcowy w formie ustnej wypowiedzi przed powołaną komisją, pisze pracę końcową lub projekt.
Program
Program
Moduł PRAWNY
- Część ogólna prawa cywilnego – kodeks cywilny. Rodzaje i zakres umów w zarządzaniu i pośrednictwie nieruchomościami
- Gospodarka mieszkaniowa i prawo spółdzielcze, w tym Ustawa o własności lokali; Ustawa o gospodarce nieruchomościami
- Wybrane zagadnienia z zakresu prawa rodzinnego i spadkowego
- Podstawy postępowania administracyjnego
- Wybrane zagadnienia prawne związane z ochroną zabytków oraz pozyskiwania środków na ich ochronę
- Weryfikacja stanu prawnego nieruchomości
- AML – procedury rynku nieruchomości związane z przeciwdziałaniem praniu brudnych pieniędzy
- Ochrona danych osobowych – zakres i sposób udzielania informacji
- Umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
Moduł EKONOMICZNY
- Sposoby prowadzenia rachunkowości w różnych typach nieruchomości
- Elementy ekonomii, finansów i bankowości
- Sporządzanie i wykonanie planu gospodarczego
- Elementy analizy finansowo-ekonomicznej. Ocena ekonomicznej efektywności inwestycji
- Podatki i opłaty związane z nieruchomościami
Moduł TECHNICZNY
- Podstawy budownictwa + nadzór budowlany + dokumentacja techniczna nieruchomości
- Podstawy wyceny nieruchomości i elementy kosztorysowania
- Eksploatacja nieruchomości, w tym przeglądy techniczne i remonty; bezpieczeństwo użytkowe
Moduł ZARZĄDZANIE
- Zarządca nieruchomości – status prawny, etyka zawodowa, organizacje zawodowe
- Prowadzenie biura obrotu nieruchomościami
- Plan zagospodarowania przestrzennego
- Praktyczne aspekty zarządzania nieruchomością – plan zarządzania
- Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi (wspólnoty, duże nieruchomości komercyjne – wielkopowierzchniowe)
- Zarządzanie zasobami wpisanymi do rejestru zabytków
- Inwestycje na rynku nieruchomości
Moduł MARKETING I HOME STAGING
- Podstawy aranżacji wnętrz
- Home staging – przygotowanie nieruchomości do sprzedaży
- Prezentacja nieruchomości – opis, fotografia, video
- Marketing nieruchomości, w tym narzędzia internetowe
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 28
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Zajęcia 1 | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Zajęcia 2 | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Zajęcia 3 | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Zajęcia 4 | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 Zajęcia 5 | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Zajęcia 6 | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Zajęcia 7 | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Zajęcia 8 | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Zajęcia 9 | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Zajęcia 10 | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Zajęcia 11 | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Zajęcia 12 | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Zajęcia 13 | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 Zajęcia 14 | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Zajęcia 15 | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Zajęcia 16 | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Zajęcia 17 | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Zajęcia 18 | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Zajęcia 19 | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Zajęcia 20 | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Zajęcia 21 | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 Zajęcia 22 | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Zajęcia 23 | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Zajęcia 24 | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Zajęcia 25 | Data realizacji zajęć 21-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Zajęcia 26 | Data realizacji zajęć 22-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Zajęcia 27 | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Zajęcia 28 oraz walidacja | Data realizacji zajęć 29-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto31,11 PLN
- Koszt osobogodziny netto31,11 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Aleksandra Owczarek- Przybył
partner biznesowy w kancelarii prawnej "Kancelaria Prawna Aleksandra Owczarek-Przybył& Paulina Kałkus", posiada 14 letnie doświadczenie w tej kancelarii. Oficjalny adwokat Lubuskiego Stowarzyszenia Profesjonalistów Rynku Nieruchomości. Specjalizuje się w obsłudze rynku nieruchomości, sprawach finansowych w tym kredytach frankowych. Posiada duży zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu obsługi rynku nieruchomości.
2 z 2
Damian Madaliński
Branżą nieruchomości mieszkalnych i użytkowych zajmuje się od dwudziestu lat, pierwsze dwa lata jako pośrednik w obrocie nieruchomościami, kolejne osiemnaście lat do dnia dzisiejszego jako zarządca nieruchomości wspólnej w zakresie obsługi wspólnot mieszkaniowych. Zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi, gdzie występuje zarówno udział w nieruchomości Miasta Gorzowa Wlkp., - lokale gminne, jak i wspólnoty tylko własność prywatna.
Ulubione tematy wspólnotowe to adaptacja nieruchomości wspólnej na lokal mieszkalny i sprzedaż lokalu mieszkalnego, powstałego w wyniku adaptacji poddasza w kamienicy.
Licencje zawodowe z Ministerstwa Infrastruktury w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami nr 15961 i zarządzania nieruchomościami nr 19803 uzyskał w roku 2010. Zawodowo związany jest z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.
Ulubione tematy wspólnotowe to adaptacja nieruchomości wspólnej na lokal mieszkalny i sprzedaż lokalu mieszkalnego, powstałego w wyniku adaptacji poddasza w kamienicy.
Licencje zawodowe z Ministerstwa Infrastruktury w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami nr 15961 i zarządzania nieruchomościami nr 19803 uzyskał w roku 2010. Zawodowo związany jest z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Słuchacz otrzymuje materiały w formie cyfrowej oraz dostęp do baz dydaktycznych uczelni.
Adres
Adres
ul. Franciszka Walczaka 25
66-400 Gorzów Wielkopolski
woj. lubuskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Uczelnia posiada pracownie komputerowe oraz udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością.
Kontakt
Kontakt
Damian Madaliński
E-mail
podyplomowe@wsb.gorzow.pl
Telefon
(+48) 733 744 711