Jak tworzyć strony WWW, które będą jasno komunikowały ofertę?
Jak tworzyć strony WWW, które będą jasno komunikowały ofertę?
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa kierowana do właścicieli MŚP, kadry menadżerskiej przedsiębiorstw lub pracowników przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego oraz do programistów aplikacji internetowych i webmasterów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji26-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik ma umiejętność odpowiedniej prezentacji usług własnej firmy, tworzenia prostej komunikacji marketingowej, pokazywania korzyści potencjalnym klientom, identyfikacji kluczowych elementów strony, dostosowywania treści do grupy docelowej, kreacji call to action (CTA), kreowania spójnego wizerunku marki, efektywnej komunikacji zespołowejEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność odpowiedniej prezentacji usług własnej firmy | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą w stanie skutecznie prezentować usługi swojej firmy, koncentrując się na kluczowych elementach, które wyróżniają ich ofertę. Zdobędą umiejętność jasnego i przekonującego przedstawiania unikalnych cech i wartości, które oferuje ich firma. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność tworzenia prostej komunikacji marketingowej | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą potrafili opracować klarowną i zrozumiałą komunikację marketingową. Nauczą się wybierać słowa i treści w sposób dostępny dla swojej grupy docelowej, eliminując zawiłości i komplikacje. Będą w stanie tworzyć proste, ale skuteczne przekazy reklamowe. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność pokazywania korzyści potencjalnym klientom | Kryteria weryfikacji Uczestnicy nauczą się identyfikować i komunikować kluczowe korzyści, jakie klienci mogą uzyskać, korzystając z produktów lub usług oferowanych przez ich firmę. Zdobędą umiejętność tłumaczenia cech produktów na praktyczne korzyści dla klienta, co zwiększy atrakcyjność oferty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność identyfikacji kluczowych elementów strony | Kryteria weryfikacji Umiejętność rozpoznawania i wyróżniania najważniejszych informacji, które mają wpływ na decyzje klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność dostosowywania treści do grupy docelowej | Kryteria weryfikacji Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili dostosowywać treści do konkretnej grupy docelowej, zwracając uwagę na ich potrzeby i oczekiwania, co przyczyni się do lepszej efektywności komunikacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność kreacji call to action (CTA) | Kryteria weryfikacji Uczestnicy opanują sztukę tworzenia skutecznych wezwań do działania, które mobilizują użytkowników do podejmowania konkretnych kroków, przekształcając ich w potencjalnych klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność kreowania spójnego wizerunku marki | Kryteria weryfikacji Uczestnicy będą posiadali umiejętność konsekwentnego budowania spójnego wizerunku marki na stronie internetowej. Zdobędą umiejętność utrzymania jednolitej estetyki, tonu komunikacji i wartości, co przyczyni się do budowania rozpoznawalności i zaufania do marki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętność efektywnej komunikacji zespołowej | Kryteria weryfikacji Zrozumienie, jak współpracować z różnymi specjalistami, takimi jak projektanci, copywriterzy, i deweloperzy, aby osiągnąć harmonijny rezultat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie
- Omówienie biznesowego celu strony internetowej (Dlaczego istotne jest precyzyjne określenie celu i roli strony w kontekście biznesowym).
Projektowanie strony wizytówkowej firmy
- Definicja kluczowych elementów, które powinna zawierać strona wizytówkowa firmy.
- Elementy składowe, takie jak logo, krótka prezentacja firmy, informacje kontaktowe, portfolio, referencje i linki do mediów społecznościowych.
Rozplanowanie treści na stronie głównej i w innych zakładkach
- Hierarchia treści na stronie głównej.
- Planowanie rozmieszczenia treści w poszczególnych zakładkach, aby zapewnić spójność i łatwość nawigacji.
Projektowanie układu informacji
- Techniki projektowania układu informacji, uwzględniając estetykę i czytelność.
- Wybór kolumn, sekcji i elementów graficznych.
Selekcja informacji najważniejszych dla użytkownika
- Jak identyfikować i podkreślać kluczowe informacje dla użytkowników.
- Umieszczenie istotnych treści w widocznym miejscu.
Projektowanie treści na stronę główną
- Wykorzystanie skutecznych nagłówków, podtytułów i grafik.
- Wprowadzenie do działań Call to Action (CTA) w celu skierowania użytkowników na konkretne ścieżki.
Narzędzia do napisania treści
- Wybór narzędzi do efektywnego pisania treści.
- Techniki redakcyjne i kreatywne, które przyczynią się do tworzenia atrakcyjnych i zrozumiałych komunikatów.
Omówienie przykładowych stron WWW różnych firm
- Analiza różnych stron internetowych z różnych branż.
- Inspiracje i adaptacja najlepszych praktyk w projektowaniu stron.
Podsumowanie i Dyskusja
- Podsumowanie głównych punktów i zdobytych umiejętności.
- Otwarta dyskusja, pytania uczestników i zakończenie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Jak tworzyć strony WWW, ... | Prowadzący Monika Loryńska | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Jak tworzyć strony WWW, ... | Prowadzący Monika Loryńska | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Test ewaluacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto800,00 PLN
- Koszt usługi netto800,00 PLN
- Koszt godziny brutto200,00 PLN
- Koszt godziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Loryńska
Przedsiębiorca i ekspert marketingu z ponad 16-letnim doświadczeniem, jest założycielką agencji marketingowej Pixel PR. Ukończyła Dziennikarstwo i Public Relations na Wyższej Szkole Zarządzania w Rzeszowie, zdobywając nie tylko teoretyczną wiedzę, lecz także kluczowe umiejętności komunikacyjne.
Wspierając przedsiębiorstwa w przenoszeniu się do świata online, angażuje się w tworzenie strategicznych stron internetowych. Jej wszechstronne podejście obejmuje aspekty wizualne, strategie marketingowe, sprzedażowe oraz rozwiązania techniczne. Pracowała z klientami z całej Polski i nie tylko.
Jako pasjonatka nowoczesnych trendów marketingowych, nieustannie doskonali swoje umiejętności, uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach branżowych. Jej zaangażowanie w rozwój własny oraz gotowość do adaptacji do zmian w cyfrowym środowisku czynią ją cenionym specjalistą w dziedzinie marketingu i e-biznesu.
Dzieli się swoją wiedzą poprzez liczne artykuły i inne treści edukacyjne. Jest autorką dwóch produktów cyfrowych. Pierwszy to ebook "Podkręć swój sklep internetowy", który oferuje praktyczne wskazówki dotyczące optymalizacji strony, budowania marki i efektywnego pozyskiwania klientów online. Drugi produkt, "Checklista Skutecznego Sklepu Internetowego", to praktyczne narzędzie obejmujące kluczowe elementy, które warto poprawiać w sklepach internetowych, aby zwiększać sprzedaż.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- prezentacje z zajęć w formie pdf
- pliki ćwiczeniowe do pobrania
- nagrania z zajęć udostepniane Kursantowi do pobrania
Warunki uczestnictwa
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych w zakresie niezbędnym do organizacji szkolenia i wystawienia zaświadczenia MEN.
Podpisanie umowy.
Wpłacenie zaliczki/wkładu własnego przed rozpoczęciem szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Szkoleni obejmuje 4 godziny zegarowe
- Szkolenie jest dopasowane do poziomu Uczestnika oraz jego zainteresowań. Ścieżka nauki jest odpowiednio spersonalizowana, bazuje na indywidualnych umiejętnościach osoby uczącej się i podąża za jej efektami w przyswajaniu wiedzy.
- Uczestnik kończący szkolenie otrzyma zaświadczenie MEN i certyfikat zgodny z wymogami projektu
- Zajęcia odbywają się w czasie rzeczywistym, z możliwością obustronnej komunikacji między prowadzącym zajęcia a uczestnikiem.
- Lekcje są nagrywane a nagrania udostępniane Uczestnikowi szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
- platforma Evenea Live, nie wymaga instalowania żadnych programów czy wtyczek, Uczestnik dostaje link na adres mailowy za pomocą, którego loguje się do pokoju webinarowego. Link będzie dostępny w trakcie spotkania.
By skorzystać z Evenea Live komputera PC, skorzystaj z następujących wersji przegladarek:
- Google Chrome (wersja 29 lub wyższa)
- Mozilla Firefox (wersja 45.0 lub wyższa)
- Opera (wersja 38.0 lub wyższa)
Jeżeli chodzi o wersję mobilną - Evenea Live zadziała na:
- Safari oraz Chrome w systemie iOS
- Chrome w systemie Android
Lepiej jednak korzystać z laptopa lub komputera.
Wymagania sprzętowe:
- Internet. Prędkość łącza (pobieranie/przesyłanie) - min. 2 Mbps.
-
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
-
2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
-
System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Komputer wyposażony w kamerkę internetową i mikrofon. głośnik
Uczestnik nie potrzebuje innego oprogramowania.
Usługa jest realizowana zdalnie w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem połączeń on-line, trener prowadzi szkolenie w czasie rzeczywistym, w formie umożliwiającej przekazanie i utrwalenie treści określonych w programie usługi - zajęcia mają charakter warsztatów, podczas których będzie możliwość stałej interakcji z trenerem, przez ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu. Materiały dydaktyczne mają formę e-podręczników, plików dokumentów pdf, przygotowanych nagrań z zajęć.
Usługa będzie rejestrowana/nagrywana do celów kontroli/adytu z zachowaniem zasad RODO i ochorny wizerunku oraz praw autorskich i tajemnic handlowych i nagrania będą przekazane uczestnikom.
Wykorzystanie nagrania na inne cele niż kontrola/audyt, wymaga pozyskania przez Usługodawcę zgody Trenera i Uczestników. Zgoda jest dobrowolna.