Etyka i etykieta w biznesie
Etyka i etykieta w biznesie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami szkolenia są wszystkie osoby, które chcą zapoznać się z zasadami protokołu dyplomatycznego przydatnych w kontaktach oficjalnych i towarzyskich.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z zasadami protokołu dyplomatycznego przydatnych w kontaktach oficjalnych i towarzyskich. Przygotowanie do wprowadzenia kodeksu etycznego w instytucji, przedsiębiorstwie, itp., nauka tworzenia i wdrażania kodeksów etycznych oraz programów rozwoju etyki. Wdrożenie słuchaczy do umiejętnego wykorzystania w sposób praktyczny reguł protokołu oraz etykiety i pierwszeństwa w działalności zawodowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - zna zasady protokołu dyplomatycznego | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - potrafi wykorzystać w sposób praktyczny reguły protokołu oraz etykiety i pierwszeństwa w działalności zawodowej. | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się - potrafi analizować, diagnozować, rozwiązywać problemy i dylematy etyczne | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program:
1. Rola protokołu dyplomatycznego we współczesnym świecie.
2. Dobre obyczaje a zwyczaje protokolarne.
3. Przyjmowanie delegacji zagranicznej.
4. Spotkania oficjalne i towarzyskie.
5. Praktyczne pojęcia etyczne (wartość norma, reguła i postawa etyczna, dylemat etyczny, interesariusz).
6. Związki między etyką a celami, efektywnością i wizerunkiem (firmy, organizacji, itp.).
7. Analiza, diagnoza, rozwiązywanie problemów i dylematów etycznych.
8. Tworzenie kodeksu etycznego.
9. Tworzenie programu rozwoju etyki (odpowiedzialność, kodeks etyczny, szkolenie, komunikacja etyczna, wzorce zachowań, procedury).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto50,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto50,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej i elektronicznej.