Akademia HR - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Akademia HR - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią właściciele, menadżerowie, kandydaci na menadżerów oraz inni pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, m.in. pracownikami w różnym wieku z uwzględnieniem różnic pokoleniowych, którzy posiadają podstawową wiedzę w obszarze kompetencji HR.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji11-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa pn. "Akademia HR - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową." przygotowuje do samodzielnego zarządzania i wykorzystywania potencjału pracowników z różnych pokoleń, jak również wykorzystania możliwości wynikających z budowania zróżnicowanego wiekowo zespołu i całej organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych”pracowników. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje objawy wypalenia zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie tworzy i wprowadza strategie zapobiegania wypaleniu zawodowemu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dlaosób „50+”. | Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady skutecznych kampanii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Aktywnie wdraża i adaptuje kampanie w przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnychgrup wiekowych pracowników. Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i wykorzystuje techniki mentoringu i coachingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i charakteryzuje potrzeby i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych /pokoleń. | Kryteria weryfikacji Definiuje i charakteryzuje pokolenia: Baby Boomers, Gen X, Millenialsi, Gen Z. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest dla: właścicieli, menadżerów, kandydatów na menadżerów oraz innych pracowników odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie, m.in. pracownikami w różnym wieku z uwzględnieniem różnic pokoleniowych, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w obszarze HR.
- Wprowadzenie. Przedtest.
- Psychologia pracy i zarządzanie różnorodnością pokoleniową.
- Definicje i charakterystyka różnych pokoleń (Baby Boomers, Gen X, Millenialsi, Gen Z).
- Wartości, motywacje i styl pracy poszczególnych grup.
- Stereotypy pokoleniowe.
- Korzyści z różnorodności wiekowej.
- Przykłady skutecznego zarządzania zespołami zróżnicowanymi wiekowo.
- Techniki efektywnej komunikacji międzypokoleniowej.
- Intermentoring – Teoria i Praktyka
- Co to jest intermentoring?
- Korzyści dla organizacji i pracowników.
- Jak wdrożyć intermentoring w firmie?
- Wdrożenie Intermentoringu
- Case studies i najlepsze praktyki.
- Intermentoring – Teoria i Praktyka
- Narzędzia i Techniki Wsparcia
- Mentoring, coaching, szkolenia dostosowane do grup wiekowych.
- Potrzeby i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych.
- Zdrowie i bezpieczeństwo w miejscu pracy.
- Programy well-being dostosowane do różnych grup wiekowych.
- Adaptacja Kampanii Społecznych „50+”
- Przykłady skutecznych kampanii.
- Jak wdrożyć i adaptować kampanie w firmie.
- Przeciwdziałanie Wypaleniu Zawodowemu
- Rozpoznawanie objawów wypalenia zawodowego.
- Techniki i strategie zapobiegania wypaleniu.
- Tworzenie Programów Przeciwdziałających Wypaleniu
- Tworzenie polityk i procedur.
- Rola liderów w zapobieganiu wypaleniu.
- Planowanie działań rozwojowych.
- Case studies i przykłady najlepszych praktyk.
- Dyskusja nad wnioskami i planami działania.
- Sesja Q&A.
- Podsumowanie.
- Walidacja efektów kształcenia – Potest.
Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym poprzez platformę ZOOM.US
Kurs przeprowadzany będzie w formie online, bez podziału na grupy. Uczestnicy mają możliwość korzystania zarówno z kamerki jak i mikrofonu. Pytania można również zadawać za pomocą czatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,43 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,43 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Iwona Mieczyńska
rozwijanie promocji Wydziału Studiów Społecznych, prowadziła różnorodne kursy, szkolenia i warsztaty, a także analizuje trendy rynkowe. Od 04.04.2019 jest trenerką i coachem w Akademii Rozwoju IM, kieruje zespołem trenerów, a jej szkolenia obejmują obszary takie jak marketing, nowe technologie (w tym sztuczna inteligencja), efektywność osobista, zarządzanie zmianą i kompetencje miękkie. W latach 2018-2023 prowadziła działalność społeczną była koordynatorem, animatorem w
Centrum Inicjatyw Lokalnych w Piątkowie oraz Tutorem w Akademii Przyszłości - Stowarzyszenia Wiosna. Iwona Mieczyńska posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach w wymiarze 274 zrealizowanych godzin szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma w wiadomości e-mail skrypt szkoleniowy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zoom.us
b) minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki Processor
and RAM requirements Minimum Processor Single Core 1Ghz or Higher RAM 2GB Recommended Dual Core 2Ghz or Higher (i3/i5/i7 or
AMD equivalent) RAM 4GB Przewodowy lub bezprzewodowy (3G or 4G/LTE). Minimum bandwidth is 600kbps (up/down) and
recommended is 1.5 Mbps
c) minimalne wymagania dotyczące łącza sieciowego: minimum 70 kb/s downloadu
d) niezbędne oprogramowanie: minimum Windows XP/MacOS High Sierra, przeglądarka internetowa (marka nie ma znaczenia)
e) okres ważności linku do zakończenia szkolenia ( wg harmonogramu)