Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są osoby związane z zarządzanie zasobami ludzkimi, liderzy zespołów, kierownicy działów HR (HR Managers), specjaliści ds. HR.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji19-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy będą w stanie zarządzać zespołami w oparciu otrendy i zmiany, które wynikają z dynamicznych przemian na rynku pracy. Będą mogli budować
kultury organizacyjne sprzyjające innowacjom i elastyczności wobec zmian.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznegowsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Wskazuje na różne formy technologicznego wsparcia pracy stosowane w firmie, omawia korzyści wynikające z stosowania tych technologii, takie jak poprawa efektywności, zwiększenie dostępności do danych, usprawnienie komunikacji, identyfikuje obszary, w których można wzmocnić korzyści technologiczne poprzez projekty HR, takie jak rekrutacja i selekcja, rozwój kompetencji pracowników, zarządzanie talentami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmyw najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Opisuje planowane zmiany technologiczne w firmie, takie jak automatyzacja, nowe systemy IT, narzędzia wspomagające pracę, identyfikuje kluczowe kompetencje, które będą niezbędne pracownikom w związku z wprowadzanymi zmianami technologicznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np.z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje różne grupy pracowników w organizacji, takie jak przedstawiciele różnych pokoleń (np. baby boomers, pokolenie X, millenialsi, pokolenie Z), osoby z różnym wykształceniem, różnym doświadczeniem zawodowym, analizuje obecny poziom przygotowania różnych grup pracowników do pracy z różnymi formami technologicznego wsparcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji zeszczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Wykazuje zrozumienie pojęcia innowacyjności oraz potencjału nowych technologii w kontekście wspierania pracy i rozwoju organizacyjnego, identyfikuje kluczowe kompetencje innowacyjne, które są potrzebne pracownikom i zespołom do skutecznego wykorzystania nowych technologii wsparcia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędziapozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Omawia znaczenie ciągłego uczenia się w kontekście zmieniających się technologii i wymagań rynku pracy, identyfikuje odpowiednie platformy edukacyjne, narzędzia e-learningowe lub inne rozwiązania wspierające stałe i bieżące uczenie się pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw.kompetencji przyszłości (zob. upskilling). | Kryteria weryfikacji Wykazuje zrozumienie kluczowych kompetencji przyszłości niezbędnych na rynku pracy, takich jak umiejętności cyfrowe, analityczne, adaptacyjność, innowacyjność, umiejętności komunikacyjne, projektuje programy upskillingowe ukierunkowane na rozwój kluczowych kompetencji przyszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnychkompetencji i kwalifikacji (zob. uczenie się przez całe życie10). | Kryteria weryfikacji Omawia znaczenia i korzyści wynikających z ciągłego podnoszenia kompetencji i kwalifikacji w trakcie kariery zawodowej, podejmuje działania mające na celu promowanie kultury uczenia się przez całe życie w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
potwierdzające uzyskania kompetencji, zawierające opis efektów uczenia się.
efektów uczenia się.
zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
1. Korzyści wynikające z technologicznego wsparcia pracy.
2. Projekty HR wspierające implementację technologii.
3.Identyfikacja kluczowych kompetencji potrzebnych pracownikom w kontekście przyszłych zmian technologicznych (automatyzacja, nowe systemy IT)
4.Przygotowanie różnych grup pracowników do pracy z technologią.
5.Programy szkoleniowo-rozwojowe w kontekście automatyzacji i IT.
6.Rozwój innowacyjności i intermentoring.
7.Upskilling i platformy uczenia się.
8.Kształtowanie postaw i pewności siebie pracowników.
9.Budowanie świadomości i potrzeby ciągłego rozwoju kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie).
10. Praca grupowa.
11.Sesja pytań.
10.Sesja pytań.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Korzyści wynikające z technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Przerwa. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Projekty HR wspierające implementację technologii. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Identyfikacja kluczowych kompetencji potrzebnych pracownikom w kontekście przyszłych zmian technologicznych (automatyzacja, nowe systemy IT) | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Przygotowanie różnych grup pracowników do pracy z technologią. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Programy szkoleniowo-rozwojowe w kontekście automatyzacji i IT. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Przerwa. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Rozwój innowacyjności i intermentoring. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Upskilling i platformy uczenia się. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Kształtowanie postaw i pewności siebie pracowników. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 21-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Budowanie świadomości i potrzeby ciągłego rozwoju kompetencji i kwalifikacji (uczenie się przez całe życie). | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Praca grupowa. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa obiadowa. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Sesja Pytań. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Test końcowy (walidacja). | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Mos
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godz. zegarowe. Wymagana jest frekwencja na poziomie 80 %. Podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Szkolenie jest otwartą usługą dla innych przedsiębiorstw. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Kosynierów Gdyńskich 30 / 3, 82-300 Elbląg.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi