Profesjonalna obsługa klienta z elementami sprzedaży
Możliwość dofinansowania
Profesjonalna obsługa klienta z elementami sprzedaży
Numer usługi 2024/06/18/46607/2187418
5 120,00 PLN
brutto
5 120,00 PLNnetto
160,00 PLNbrutto/h
160,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do osób chcących nabyć wiedzę, umiejętności oraz uprawnienia w zawodzie "Profesjonalnej obsługi klienta z elementami sprzedaży".
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji05-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ma na celu dostarczenie uczestnikom kompleksowej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności niezbędnych do wykonywania zawodu: Profesjonalnej obsługi klienta z elementami sprzedaży.Kurs skierowany jest do osób chcących nabyć wiedzę, kwalifikacje i uprawnienia, które powinien posiadać każdy profesjonalny pracownik obsługi klienta.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Profesjonalna obsługa klienta | Kryteria weryfikacji - omawia cechy współczesnego rynku z uwzględnieniem roli marketingu,- charakteryzuje zachowania konsumenckie, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Proces zakupu | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje segmentację rynku i zachowania nabywców,- prezentuje właściwą ofertę handlową, - charakteryzuje procesy sprzedaży i dokonywania zakupów przez konsumentów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Prowadzenie procesu sprzedaży | Kryteria weryfikacji - prowadzi spotkania biznesowe i handlowe,- charakteryzuje zasady posprzedażowe, - omawia techniki i metody zamykania sprzedaży, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Negocjacje | Kryteria weryfikacji - omawia style negocjowania kontraktu handlowego,- posada wiedzę na temat cech skutecznego sprzedawcy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czas pracy | Kryteria weryfikacji - umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
- Znajomość specyfiki pracy na stanowisku Profesjonalna obsługa klienta z el. sprzedaży
- Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu
- Wiedza i znajomość zachowań konsumenckich
- Znajomość procesu zakupu
- Wiedza na temat segmentacji rynku i sposób zachowań nabywców
- Umiejętność właściwej prezentacji oferty handlowej, znajomość praw perswazji
- Znajomość etapów w procesie sprzedaży, w tym również głównych czynników dokonywania zakupów przez konsumentów
- Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedaży, prowadzenia spotkania biznesowego i handlowego
- Znajomość zasad obsługi posprzedażowej i pozyskania referencji
- Znajomość technik i metod zamykania sprzedaży
- Znajomość stylów negocjowania kontraktu handlowego
- Wiedza na temat cech skutecznego sprzedawcy
- Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych: budowa, tryb pracy, rodzaje kas
- Znajomość przepisów prawnych dotyczących obowiązku posiadania kas fiskalnych oraz kar za jego nieprzestrzeganie
- Umiejętność obsługi kasy fiskalnej – od włączenia urządzenia po wydruk paragonu
- Umiejętność szeroko pojętej obsługi komputera
- Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 5
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 najomość specyfiki pracy na stanowisku Profesjonalna obsługa klienta z el. sprzedaży Podstawowa wiedza na temat cech współczesnego rynku ze szczególnym uwzględnieniem roli marketingu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Wiedza i znajomość zachowań konsumenckich. Znajomość procesu zakupu. Wiedza na temat segmentacji rynku i sposób zachowań nabywców. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Umiejętność właściwej prezentacji oferty handlowej. Znajomość etapów w procesie sprzedaży.Umiejętność przeprowadzenia procesu sprzedaży. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Znajomość zasad obsługi posprzedażowej i pozyskania referencji. Znajomość technik i metod zamykania sprzedaży. Znajomość stylów negocjowania kontraktu handlowego. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Podstawowa wiedza na temat kas fiskalnych. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej i komputera. Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto160,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto160,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Filip Zaleski
Trener z wieloletnim doświadczeniem z zakresu szkoleń: magazynier z obsługą kas fiskalnych, sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i terminali, praca administracyjno-biurowa, programy Microsoft Office, przedsiębiorczość, kadry i płace. Posiada doświadczenie i praktykę w pracy z grupą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
notatnik, długopis, teczka szkoleniowa, materiały do zajęć praktycznych
Warunki uczestnictwa
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie minimalnej liczby uczestników.
EGZAMIN WYMAGANY - każdy uczestnik po ukończeniu kursu musi przystąpić do egzaminu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 1 godzina szkoleniowa = 1 godzina dydaktyczna (45 min).
Adres
Adres
ul. Katedralna 5/9
37-700 Przemyśl
woj. podkarpackie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Krzysztof Zaleski
E-mail
przemysl.bhp@gmail.com
Telefon
(+48) 531 737 272