Budowa i promocja marki - studia podyplomowe
Budowa i promocja marki - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia podyplomowe adresowane są do osób, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych i średnich przedsiębiorców, a także dla wszystkich zatrudnionych, którzy chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie budowania marki, promowania działalności swojej firmy i organizacji, wykorzystywania najnowszych technologii do promowania działalności, a także uzyskać kwalifikacje niezbędne w pracy na stanowiskach specjalistów ds. komunikacji i promocji. Studia przeznaczone są także dla osób, które chcą zająć się kompleksową obsługą komunikacji w organizacjach, działających w 3 sektorach gospodarki: biznesie, samorządach i organizacjach pozarządowych, zamierzają prowadzić działalność gospodarczą lub już działają aktywnie na rynku i chcą rozwijać praktyczne umiejętności, pozwalające im się promować bardziej efektywnie, z wykorzystaniem najnowszych technologii.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji27-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi200
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przygotowanie uczestników do samodzielnego promowania własnej działalności gospodarczej oraz do pracy na stanowiskach specjalistów komunikacji (rzeczników biur i departamentów promocji) ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii i innowacyjnych trendów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Ma szeroką wiedzę na temat metod i technik budowania cyfrowego przekazu informacyjnego. | Kryteria weryfikacji Zna specyfikę komunikacji cyfrowej, wie w jaki sposób użytkownicy docierają do poszukiwanych przez nich informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi precyzyjnie opracowywać strategie, dobrać metody i narzędzia służące promocji firm i instytucji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem. Dobiera najskuteczniejsze metody do danej grupy docelowej. Stosuje najnowocześniejsze narzędzia służące promowaniu firmy w Internecie. Uczestnik projektuje treści w oparciu o realne potrzeby użytkownika. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Potrafi kierować pracą zespołu podejmując w nim wiodącą rolę i/lub współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych. | Kryteria weryfikacji Zarządza procesem komunikacyjnym i przepływem informacji w zespole. Projektuje ścieżki komunikacyjne usprawniające działania zespołu. Dobiera najefektywniejsze narzędzia ułatwiające współpracę. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Jest gotowy do pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z mediami, komunikacją i przetwarzaniem informacji, a także kierować i konstruować koncepcje budowania marki, promowania działalności swojej firmy i organizacji | Kryteria weryfikacji Z dużą pewnością siebie podejmuje się zarządzania procesem komunikacji oraz marką, osiągając dobre efekty. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotóworgan władzy publicznej lub samorządu zawodowego, uprawniony do wydawania dokumentów potwierdzających kwalifikację na podstawie ustawy lub rozporządzenia
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęKarkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoKarkonoska Akademia Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Celem studiów Budowanie i promocja marki jest przygotowanie uczestników do samodzielnego promowania własnej działalności gospodarczej oraz do pracy na stanowiskach specjalistów komunikacji (rzeczników biur i departamentów promocji) ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii i innowacyjnych trendów.
Plan studiów:
Lp. | Nazwa przedmiotu | Ogólna liczba godzin przedmiotu | Liczba godzin wykładów | Liczba godzin ćwiczeń/laboratoriów/warsztatów |
1. | Trening kompetencji menedżerskich | 16 | 4 | 12 |
2. | Strategia komunikacji marki online i offline, z użyciem narzędzi reklamy i PR | 16 | 4 | 12 |
3. | Creative writing | 16 | - | 16 |
4. | Podstawy marketingu | 12 | 4 | 8 |
5. | Zarządzanie komunikacją | 16 | 8 | 8 |
6. | Nowoczesne narzędzia promocji | 8 | - | 8 |
7. | Myślenie projektowe (Design Thinking) | 8 | - | 8 |
8. | Zarządzanie projektem | 8 | - | 8 |
9. | Laboratorium projektów multimedialnych | 8 | - | 8 |
10. | Laboratorium grafiki i design | 16 | - | 16 |
11. | Laboratorium projektów multimedialnych | 8 | 8 | |
12. | Analiza strategiczna w budowaniu marki i przygotowaniu biznes planów |
16 | - | 16 |
13. | Prawo autorskie | 4 | 4 | - |
14. | Sztuka autoprezentacji (personal branding) | 8 | - | 8 |
15. | Tworzenie prezentacji multimedialnej | 8 | - | 8 |
16. | Wystąpienia publiczne | 8 | - | 8 |
17. | Negocjacje | 8 | 8 | |
18. | Seminarium i projekt dyplomowy | 16 | 16 | |
Suma godzin | 200 | 24 | 176 |
Forma studiów: hybrydowe
Czas trwania: 2 semestry
Liczba godzin zajęć dydaktycznych: 200 (31 punktów ECTS)
Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców – praktyków z wieloletnim doświadczeniem.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto24,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto24,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy studiów podyplomowych uzyskają od prowadzących materiały dydaktyczne.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Microsoft Teams (aplikacja desktopowa lub uruchamiana w przeglądarce internetowej). Minimalne wymagania dla aplikacji desktopowej dla komputera PC z systemem Windows: Procesor minimum 1.1 Ghz lub szybszy, dwa rdzenie. Pamięć: 4.0 GB RAM. Dysk twardy: minimum 3 GB dostępnej pamięci. Monitor: minimalna rozdzielczość 1024x768. System operacyjny: Windows 10, Windows 11. Wideo: kamera USB 2.0 z mikrofonem, Minimalne wymagania dla aplikacji Teams dla komputera Mac: Procesor: Intel Core Duo. Pamięć: 4 GB RAM, Dysk twardy: minimum 1.5 GB dostępnego miejsca, Monitor: rozdzielczość 1280x80, System operacyjny: macOS w jednej z trzech najnowszych wersji. Wideo: kompatybilna kamera internetowa z mikrofonem. Minimalne wymagania dla aplikacji Teams na urządzenia mobilne: Android: tablet lub telefon z systemem Android: jedna z 3 ostatnich wersji systemu Android. Telefon lub tablet z systemem iOS: limitowane do dwóch ostatnich najnowszych wersji systemu iOS. Wymagania dotyczące uruchomienia aplikacji w przeglądarce internetowej: wspierane przeglądarki: Microsoft Edge, Google Chrome, Safari 15+, Wymagania dotyczące łącza internetowego: minimum 2 Mbps download/upload.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami