Studia podyplomowe "Marketing internetowy"
Studia podyplomowe "Marketing internetowy"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do osób odpowiadających za działania marketingowe w Internecie, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem, informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także dla tych, którzy pragną prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.
- Minimalna liczba uczestników16
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi188
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Celem studiów jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej i kontaktu z klientami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna podejścia do budowania strategii organizacji w kwestiach związanych z wykorzystaniem Internetu w marketingu oraz definiuje narzędzia służące jej wdrażaniu i kontroli. | Kryteria weryfikacji Prezentuje główne założenia strategii marki | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Zna podstawowe narzędzia informatyczne stosowane w obszarze technik multimedialnych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia narzędzia stosowane w marketingu internetowym i pozycjonowaniu stron internetowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Potrafi przygotować, dokonać analizy oraz zoptymalizować rozbudowaną kampanię e-marketingową. | Kryteria weryfikacji Analizuje i optymalizuje kampanie marketingowe z wykorzystaniem właściwych narzędzi | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną do szczegółowego opisu i praktycznego analizowania prowadzonych kampanii e-marketingowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje i wyciąga wnioski dotyczące prowadzonych kampanii marketingowych | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Jest gotów do interpretacji aktualnych procesów zachodzących w Internecie i działanie w sposób przedsiębiorczy. | Kryteria weryfikacji Weryfikowane razem z efektami wiedzowymi i umiejętnościowymi | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów obejmuje następujace przedmioty i zagadnienia:
- Kształtowanie cyfrowego wizerunku marki: taktyki i trendy
-
Przewaga w sieci: sztuczna inteligencja w świecie e-marketingu
-
Cyfrowa metamorfoza: od podstaw do mistrzostwa w e-marketingu
-
Design Thinking
-
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
-
Google Ads (z przygotowaniem do egzaminu Google)
-
Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
-
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
-
Prawo w internecie
-
Social selling
-
Content marketing, copywriting i netykieta
-
Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
-
Kod sukcesu e-commerce: strategie i tajemnice sprzedaży online
-
Tworzenie stron internetowych
-
E-mail marketing
-
Programy lojalnościowe i afiliacyjne
-
Reklama RTB
Każdy przedmiot kończy się zaliczeniem, zaliczeniem na ocenę lub egzaminem. Uzyskane zaliczenie lub ocena jest potwierdzeniem osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się. Na zakończenie studiów słuchacz zdaje egzamin końcowy i po uzyskaniu pozytywnego wyniku otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto29,79 PLN
- Koszt osobogodziny netto29,79 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Joanna Świętoniowska
Członek International Project Management Association Polska; certyfikowany kierownik projektów – IPMA C (Certified Project Manager) oraz Prince (PRINCE2 Foundation oraz Practitioner), dyplomy ukończenia szkoleń zarządzania projektami w oparciu o PMI-PMBoK; akredytowany Konsultant Funduszy Europejskich. Zarządzający projektami międzynarodowymi, infrastrukturalnymi oraz projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Asesor Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapewniamy uczestnikom studiów dostęp do materiałów przekazywanych przez wykładowców poszczególnych przedmiotów drogą elektroniczną oraz na platformie Moodle
Warunki uczestnictwa
Osoby z wykształceniem wyższym (I lub II stopnia). Rejestracja na studia podyplomowe: https://podyplomowe.wsiz.edu.pl/rekrutacja/
Informacje dodatkowe
Zajęcia odbywają się w soboty-niedziele co 2 tygodnie po około 6-8h lekcyjnych każdego dnia oraz w ciągu tygodnia w godzinach wieczornych w trybie zdalnym.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia on line prowadzone są z użyciem platformy Cisco Webex. Słuchacz, aby skorzystać z zajęć online musi posiadać stanowisko pracy spełniające poniższe minimalne wymagania: Komputer/laptop/ z zainstalowanym systemem Windows 8.1, stabilne połączenie internetowe z przeglądarką internetową: Chrome, Opera, Firefox, Microsoft Edge. Uczestnictwo w zajęciach jest również możliwe poprzez większość urządzeń mobilnych.