Szkolenie- JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM B2.1
Szkolenie- JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM B2.1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi29
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest podniesienie poziomu językowego uczestnika o jeden poziom względem zdiagnozowanego na podstawie opracowanego testu szkoły. Kurs umożliwia poszerzenie umiejętności i nabycie nowej wiedzy językowej zgodnie z ESOKJ zmierzającej do osiągnięcia poziomu językowego B2Szkolenie zostało dostosowane do tematyki ściśle związanej w profilem działalności uczestnika. Uwzględniono również indywidualny poziom znajomości języka hiszpańskiego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik:W kategoriach wiedzy: posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie następujących tematów: ludzie, stany/uczucia, wydawanie poleceń, w podróży, wiadomości, zdrowie, turyści i podróże, praca, życie towarzyskie, w domu, zakupy, wyrażanie życzeń, oferowanie pomocy, mówienie o planach, uczestnictwo w debacie/ dyskusje, historie – relacjonowane wydarzeń W kategoriach umiejętności: w większości poprawnie rozwiązuje zadania na czytanie ze zrozumieniem i słuchaniem, podając wybrane informacje: informacje ogólne, kim są rozmówcy, informacje szczegółowe (wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, posiadanie, ubiór) wskazuje różnice pomiędzy tekstem a ilustracją, opisuje osoby z ilustracji (wygląd fizyczny i ubrania) biernie i czynnie stosuje liczby do 2000000 | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wymienia cechy fizyczne oraz opisuje charakter ludzi, zapisuje informacje o sobie, opisuje nawyki żywienioweodgrywa scenkę w restauracji i sklepie z ubraniami opisuje miasto wykonuje rozmowę telefoniczną mówi o samopoczuciu, zdrowiu precyzuje jakim środkiem transportu lubi podróżować i dlaczego opisuje plany na przyszłość, odgrywa prostą sceną podczas kupowania biletów na stacji, porównuje środki transportu opisuje osoby z ilustracji i opisuje charakter ludzi oraz ich samopoczucie mówi o czynności, które miały miejsce w przeszłości odgrywa scenkę na komisariacie i podaje wymówkę odegrywa rozmowę kwalifikacyjną podaje dane personalne i posługuje się nimi | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się posługuje się przymiotnikami opisującymi stan emocjonalnyposługuje się słownictwem związanym z podróżami potrafi porozumiewać się mówiąc o formach płatności rozmawia na temat edukacji rozmawia na temat wiadomości rozmawia na temat przeszłości W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: posiada umiejętność przełamania bariery komunikacyjnej w interakcji z osobami mówiącymi po hiszpańsku posiada umiejętność dalszego samokształcenia językowego i identyfikowania swoich potrzeb w tym zakresie | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie zostało dopasowane do potrzeb uczestnika. Uwzględnia również słownictwo branżowe związane z działalnością firmy na danym poziomie.
Zgodnie z wytycznymi Rady Europy określając poziom językowy danego uczącego się należy
wziąć pod uwagę jego potrzeby, możliwości, motywację i uwarunkowania osobowościowe. Bardzo ważnym przy dostosowywaniu programu nauczania do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się jest uwzględnienie celu w jakim osoba uczy się języka, wiek, płeć, wykształcenie, środowisko, wiedzę i umiejętności, doświadczenie w nauce języka, oraz czas jaki może dana osoba poświęcić na naukę języka. To nowe podejście do nauczania postrzega osobę uczącą się jako jednostkę społeczną mającą do wykonania pewne zadania językowe ale która jest uwarunkowana kontekstem środowiskowym i sytuacyjnym. W związku z powyższym potrzeby czasowe na opanowanie języka na danym poziomie kształcenia są różne w zależności od poziomu. Poziom B2 wymaga ok. 180-200 godzin nauki.
Lekcja
-
Gente - Ludzie
-
Contar la bigrafia de una pesona – przedstawianie biografii ludzi
-
hablar de gustos y aficiones – mówienie o upodobaniach
-
expresasr continuacion y duracion – wyrażanie trwania czynności
-
expresar una accion interrumpida por otra – czynności dłuższe przerwane przez krótsze
Lekcja
-
Sentimientos - uczucia
-
hablar de estados de animo – rozmowa o uczuciach
-
describir la personalidad y el caracter de alguien – opis osobowości i charakteru
-
pedir y expresar opinion – wyrażanie opinii
-
expresar acuerdo y desacuerdo - wyrażanie preferencji
Lekcja
-
Instrucciones - Instrukcje
-
expresar obligacion de forma personal e impersonal – wyrażanie obowiązku
-
dar instrucciones y ordenes – istrukcje i rozkazy
Lekcja
-
En coche – w samochodzie
-
expresar probabilidad e hipotesis – wyrażanie prawdopodobieństwa i przypuszczenia
-
sugerir – sugerowanie
Lekcja
-
preguntar por una direccion – pytanie o drogę
-
dar instrucciones para llegar a un llegar – dawanie instrukcji drogi
-
expresar distancia o tiempo aproximado – mówienie o odległości
Lekcja
-
Noticias - wiadomości
-
transmitir lo dicho por otra persona – przedstawianie co powiedziały inne osoby
-
reaccionar ante una noticia – reagowanie na wiadomości
-
pedir una informacion – responder – prośba o informacje
-
informar de una noticia – responder - informowanie
Lekcja
-
La salud - zdrowie
-
hablar de la salud – mówienie o zdrowiu
-
expresar conjetura o suposicion – wyrażanie prawdopodobieństwa
-
expresar buenos deseos – wyrażanie zyczeń
-
hacer recomendaciones - proponowanie
Lekcja
-
Turistas y viajeros – turystyka i podróże
-
comentar las incidencias de un viaje – mówienie o wydarzeniach z podróży
-
localizar acciones en el tiempo – umiejscowienie czynności w czasie
Lekcja
-
expresar deseos y temores – wyażanie życzeń
-
expresar quejas y reclamar - reklamacje
-
llamar la atencion de alguien – mówienie o uwadze
Lekcja
-
El trabajo - praca
-
hablar de las condiciones de trabajo – warunki w pracy
-
hacer comparaciones – porównania
Lekcja
-
expresar intensidad – stopniowanie przymiotników
-
valorar actividades – ocenianie czynności
-
pedir confirmacion de una duda – wyrażanie wątpliwości
Lekcja
-
Vida social – życie towarzyskie
-
identificar a alguien - poznawanie
-
expresar extraneza – wyrażanie zdziwienia
-
expresar pena – wyrażanie żalu
-
hablar de algo que se conoce o no – rozmowa o kimś kogo się zna
Lekcja
-
Cosas de casa – w domu
-
transmitir ordenes - rozkazy
-
expresar preferencias y preguntar por ellas – wyrażanie preferencji i pytanie o nie
-
preguntar por una valoracion y reaccionar
-
expresar indiferencia – wyrażanie różnic
Lekcja
-
En oferta zakupy
-
comprar en una tienda – robienie zakupów
-
pedir permiso, pedir un favor – prośba o pozwolenie
Lekcja
-
conceder o denegar, prendas de vestir, objetos – podukty w sklepach
-
expresar la finalidad – finalizowanie zakupów
Lekcja
-
Consejos - rady
-
formular condiciones poco probables – warumki mało prawdopodobne
-
expresar deseos – wyrażanie życzeń
-
expresar la opinion – wyrażanie opinii
-
aconsejar – udzielanie rad
Lekcja
-
Ocio – czas wolny
-
ofrecer ayuda – oferowanie pomocy
-
hacer planes para el fin de semana – plany na weekend
-
plantear oposicion u obstaculos para hacer algo – proponowanie – wyrażanie zgody lub nie
Lekcja
-
La polemica esta servida - Debatowanie
-
participar en un debate – udział w debacie
-
argumentar y estructurar el discurso – argumentowanie
Lekcja
-
tratamientos de cortesia – zwroty grzecznościowe
-
plantear dudas u obstaculos para hacer algo – budzenie wątpliwości
Lekcja
-
Historias - historie
-
Relatar acciones pasadas – relacjonowanie przeszłych wydarzeń
-
describir acciones en pasado – opis czynności przeszłych
-
relatar acciones acabadas anteriores a otra accion pasada – czas zaprzeszły
Lekcja
-
Powtórzenie materiału
-
Test końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 206,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 206,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto214,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto214,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Josephine Rodriguez de Santis
Doświadczenie: prowadzenie zajęć z języka
angielskiego i hiszpańskiego jako native speaker w szkole Luga od 2019 r.
Cambridge College School, Santa Cruz de la
Sierra - Boliwia 2012- 2015 – tytuł licencjata,
kierunek - Nauki humanistyczne
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
podręcznik i materiały szkoleniowe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Google Meet, ktora pozwala min. na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnikdostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF,