Badania UX - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Badania UX - Studia podyplomowe - Collegium Da Vinci
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do:
- Osób pracujących już w branży badawczej, ale chcących poszerzyć swoje umiejętności o nowe metody i techniki.
- Osób, które ukończyły m.in.: kierunki takie jak psychologia, socjologia, kognitywistka, ale także informatyka i grafika.
- Product Ownerów
- Product Managerów
- Project Managerów
- Projektantów UX
- Junior UX Researcherów
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników27
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi190
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Badania UX" przygotowuje do skutecznej realizacji badań UX w swoich firmach i przedsięwzięciach biznesowych, aby przygotować uczestnika do pełnienia roli Badacza UX.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność tworzenia pytań badawczych oraz hipotezy do badań. | Kryteria weryfikacji Weryfikacja przygotowana i prowadzenia sesji badawczych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe trwają 9 miesięcy. Zajęcia są realizowane w trakcie 12 zjazdów, w trybie sobota – niedziela (w godz.8.30 – 17.00 ). Spotkania odbywają się w budynku Collegium Da Vinci przy ul. gen. T. Kutrzeby 10 oraz zdalnie w czasie rzeczywlistym.. Liczba godzin usługi to 190 godz. dydaktycznych.
Program
Podstawy UX i zachowań użytkowników (26 godz.)
Metody i techniki badań UX (57 godz.)
- Typy badań w cyklu życia produktu
- Metody jakościowe
- Metody ilościowe
- Metody mieszane na podstawie Jobs-to-be-done
- Analityka + Testy AB
- Podstawy eyetrackingu
- Audyt UX/UI
Proces badawczy (76 godz.)
- Zarządzanie zewnętrznym projektem badawczym
- Estymacja i wycenianie projektów badawczych
- Demokratyzacja badań i komunikacja z interesariuszami wewnętrznymi
- Formułowanie problemów i hipotez badawczych
- Tworzenie planów badawczych i dobór metod
- Przygotowanie i prowadzenie sesji badawczych
- Analiza i raportowanie wyników badań
- Warsztaty UX w pracy UX Researchera
- Aspekty etyczne badań UX
- Prawo w badaniach UX i A
Specyfika badań UX w wybranych kontekstach (19 godz.)
- Badania z udziałem grup o specjalnych potrzebach
- Badania na potrzeby AR/VR
- Badania na potrzeby gier wideo
- Nowe trendy w badaniach
Seminarium. (12 godz.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto46,58 PLN
- Koszt osobogodziny netto46,58 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Miotk
UX Researcher, współtwórca podcastu branżowego „UX po Godzinach”. W swojej pracy wykorzystuję doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadziłem badania dla takich marek jak: BLIK, Booste, OLX, Asseco, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.
Ciekawi mnie
…każdy projekt, bo uważam, że ciekawość to cecha nie do zaspokojenia. Z tego powodu zawsze podchodzę do nowego projektu z otwartą głową.
Prywatnie interesuję się technologią, ratownictwem, survivalem i sportami wodnymi. Uwielbiam spędzać czas zarówno przy ognisku, jak i przerzucając cyfrowe karteczki na Miro.
Bartek Baca
Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydziału Prawa Uniwersytetu Rennes we Francji oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne zamieszczane są przez wykładowców w Wirtualnej Uczelni w formie prezentacji, plików pdf, jpd, etc.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- zapisanie się na studia poprzez formularz rekrutacyjny rekrutacja.cdv.pl (UWAGA: wypełnienie samego formularza rekrutacyjnego nie jest równoznaczne z zapisaniem się na studia)
- podpisanie umowy online oraz
- dostarczenie dyplomu ukończenia studiów wyższych (lic., inż., mgr).
Zapraszam na stronę internetową https://cdv.pl/studia-podyplomowe/marketing_i_technologie/badania-ux/, gdzie szczegółowo przedstawiamy KADRĘ, PARTNERÓW oraz PROGRAM.
Informacje dodatkowe
Przed zapisaniem się na studia podyplomowe proszę o kontakt telefoniczny/mailowy podyplomowe@cdv.pl tel. 697 230 138 w celu potwierdzenia dostepnych miejsc.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Minimalne wymagania sprzętowe to sprawny komputer lub telefon typu smartphone i dostęp do Internetu.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - nie określamy.
Niezbędne oprogramowanie - nie wymagamy.
Link umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line jest ważny tylko w trakcie zaplanowanych zajęć i przesyłany za pomocą wewnętrznego systemu do komunikacji pomiędzy Słuchaczem studiów podyplomowych, a Collegium Da Vinci.
Zajęcia realizowane w formie zdalnej odbywają się przy użyciu platformyy GOOGLE MEET lub ZOOM.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami