Komunikacja i budowanie zespołu
Komunikacja i budowanie zespołu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca i pracownicy, osoby na co dzień współpracujące ze sobą lub osoby pracujące w zespołach, pragnące doskonalić swoje umiejętności komunikacji i podnosić efektywność pracy zespołowej.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji13-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Poprawienie komunikacji i efektywności współpracy w zespole, poprzez wyposażenie pracowników w wiedzę dotyczącą procesu komunikacji, barier komunikacyjnych, sposobów diagnozowania i rozwiązywania problemów w komunikacji i współpracy w zespole oraz podniesienie praktycznych umiejętności realizowania zadań i osiągania celów indywidualnych i zespołowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji i budowania zespołu | Kryteria weryfikacji Potrafi budować atmosferę do współpracy, przeprowadza autodiagnozę zespołu, zna oczekiwania wobec zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Radzi sobie z przeszkodami, stosuje równowagę pomiędzy realizacją celów a relacjami, stosuje komunikację w sytuacji zadaniowej, charakteryzuje błędy w komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wie czym jest informacja zwrotna, potrafi uczyć się od innych, korzysta z dobrych praktyk, zna swoją rolę w zespole, wie jak motywować do współpracy, radzi sobie z konfliktami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Budowanie atmosfery do współpracy
Autodiagnoza zespołu – w jakim miejscu jesteśmy
Gra do jednej bramki - indywidualne cele a cele członków zespołu
Oczekiwania wobec zespołu – oczami klienta wewnętrznego/zewnętrznego
Cele, wartości, zasoby – budowanie doskonałej współpracy
Radzenie sobie z przeszkodami
Równowaga między realizacją celów a relacjami
Integracja i doskonalenie współpracy
Komunikacja w sytuacji zadaniowej
Gdzie gubią się informacje, co błędy w komunikacji powodują w naszym zespole i organizacji
Informacja zwrotna
Uczenie się od siebie, korzystanie z dobrych praktyk
Przyjmowanie ról w zespole; moja rola w zespole
Co mnie motywuje do współpracy
Dynamika pracy w zespole
Radzenie sobie z konfliktami
Świętowanie sukcesów
„Lessons learned”
Gra szkoleniowa – doświadczenie w praktyce i omówienie różnych aspektów współpracy i komunikacji w zespole
Dobre praktyki komunikacyjne do wdrożenia od zaraz
Indywidualny plan rozwoju uczestnika i zespołu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 820,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 820,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto130,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto130,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- notes
- długopis
- skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma certyfikat T-Matic.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu " Małopolski Pociąg do Kariery".
Adres
Adres
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe