Pedagogika specjalna. Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Możliwość dofinansowania
Staropolska Akademia Nauk Stosowanych w Kielcach
Brak ocen dla tego dostawcy
Pedagogika specjalna. Edukacja i rewalidacja osób z autyzmem, zespołem Aspergera i innymi całościowymi zaburzeniami rozwoju.
Numer usługi 2024/02/26/159613/2082984
4 500,00 PLN
brutto
4 500,00 PLNnetto
7,50 PLNbrutto/h
7,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do nauczycieli przedmiotowych (także przedmiotów zawodowych), nauczycieli: nauczania początkowego, nauczania przedszkolnego, nauczycieli – wychowawców, nauczycieli– pedagogów, nauczycieli – psychologów, nauczycieli – terapeutów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji10-03-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi600
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest przekazanie słuchaczom wiedzy i umiejętności praktycznych umożliwiających podejmowanie skutecznych działań rewalidacyjnych, edukacyjnych, a także wspomagających w stosunku do dzieci i młodzieży z autyzmem i zespołem Aspergera, przebywających w placówkach szkolnictwa specjalnego, ogólnodostępnego, integracyjnego oraz w środowisku rodzinnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiadana wiedza, umiejętności oraz kompetencje społeczne, określone szczegółowo poprzez kierunkowe efekty uczenia się, pozwalają absolwentowi studiów podjąć zadania w obszarze planowania, projektowania, prowadzenia oraz modyfikowania działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych i terapeutycznych skierowanych na osoby ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi oraz ich otoczenie w zakresie zgodnym ze studiowaną specjalnością obejmującą terminologię i teorie, a zwłaszcza o źródłach i miejscu pedagogiki specjalnej w systemie nauk oraz jej przedmiotowym i metodologicznym powiązaniu z naukami humanistycznymi, społecznymi i medycznymi | Kryteria weryfikacji Egzamin | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Program studiów odpowiada optymalnie na potrzeby nauczycieli i specjalistów w zakresie udzielania skutecznej pomocy psychologiczno-pedagogicznej dzieciom i uczniom z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi na terenie przedszkoli, szkół i placówek oświatowych.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Walidacja przeprowadzona na podstawie efektów kształcenia
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Walidacja przeprowadzona na podstawie efektów kształcenia
Program
Program
Zgodnie z wytycznymi MNISW.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 147
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 147 Metodyka nauczania dzieci z ASD w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 02-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju [do lat 6] | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 03-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 147 Metodyka nauczania dzieci z ASD w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 147 Terapia psychopedagogiczna dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 16-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju [do lat 6] | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 17-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 147 Problemy dojrzewania i dorosłości z ASD | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 147 Terapia psychopedagogiczna dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 23-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju [do lat 6] | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 24-03-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 147 Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ASD-psychostymulacja, psychokorekcja, rewalidacja | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 147 Teoretyczne podstawy terapii zaburzeń rozwoju | Data realizacji zajęć 06-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju [do lat 6] | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 07-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 147 Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ASD-psychostymulacja, psychokorekcja, rewalidacja | Data realizacji zajęć 27-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 27-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 27-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 28-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 147 Kształtowanie mowy, języka i komunikacji u dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 28-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 28-04-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 147 Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ASD-psychostymulacja, psychokorekcja, rewalidacja | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 147 Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ASD-psychostymulacja, psychokorekcja, rewalidacja | Data realizacji zajęć 11-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 147 Metody stymulacji rozwoju dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 12-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 06:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 147 Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ASD-psychostymulacja, psychokorekcja, rewalidacja | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 25-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 147 Metody stymulacji rozwoju dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju [do lat 6] | Data realizacji zajęć 26-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 15-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 147 Metody stymulacji rozwoju dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 147 Teoretyczne podstawy terapii zaburzeń rozwoju | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 02:25 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 147 Całościowe zaburzenia rozwoju-etiologia,specyfika,kryteria diagnostyczne | Data realizacji zajęć 16-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 147 Opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego i programu rewalidacji | Data realizacji zajęć 29-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 10:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 147 Opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego i programu rewalidacji | Data realizacji zajęć 30-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 10:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 147 Terapia psychopedagogiczna dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 30-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 147 Psychopedagogiczne przygotowanie do pracy z dziećmi i uczniami z ASD | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 06-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 06:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 147 Kształtowanie mowy, języka i komunikacji u dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 147 Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z ASD-psychostymulacja, psychokorekcja, rewalidacja | Data realizacji zajęć 07-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:25 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 147 Metody stymulacji rozwoju dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 147 Opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego i programu rewalidacji | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 147 Teoretyczne podstawy terapii zaburzeń rozwoju | Data realizacji zajęć 08-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 147 Psychopedagogiczne przygotowanie do pracy wychowawczej z dziećmi i uczniami z ASD | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 147 Problemy dojrzewania i dorosłości z ASD | Data realizacji zajęć 14-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 147 Problemy dojrzewania i dorosłości z ASD | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 147 Metodyka nauczania dzieci z ASD w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 15-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 08:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 147 Teoretyczne podstawy terapii zaburzeń rozwoju | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 147 Terapia psychopedagogiczna dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 147 Opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego i programu rewalidacji | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 147 Kształtowanie mowy, języka i komunikacji u dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 147 Teoretyczne podstawy terapii zaburzeń rozwoju | Data realizacji zajęć 22-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 01:40 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 147 Terapia psychopedagogiczna dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 147 Kształtowanie mowy, języka i komunikacji u dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 147 Teoretyczne podstawy terapii zaburzeń rozwoju | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:25 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 147 Opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego i programu rewalidacji | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 05:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 147 Terapia psychopedagogiczna dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 147 Specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:25 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 147 Konwersatoria praktyczne | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 147 Kształtowanie mowy, języka i komunikacji u dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 94 z 147 Terapia psychopedagogiczna dzieci i uczniów z ASD | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 95 z 147 Opracowanie Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego i programu rewalidacji | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 05:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 96 z 147 Konwersatoria praktyczne | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 17:05 | Liczba godzin 03:20 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 97 z 147 Rozpoznawanie ryzyka autyzmu i innych całościowych zaburzeń rozwoju.Wielospecyficzna ocena poziomu funkcjonowania ucznia | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:05 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 02:25 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 98 z 147 Problemy dojrzewania i dorosłości z ASD | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 99 z 147 Metodyka nauczania dzieci z ASD w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 09-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 08:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 100 z 147 Metodyka nauczania uczniów z ASD na drugim etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 101 z 147 Diagnostyka w pedagogice specjalnej | Data realizacji zajęć 10-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 102 z 147 Problemy dojrzewania i dorosłości z ASD | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 103 z 147 Metodyka nauczania uczniów z ASD na drugim etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 104 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 17:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 105 z 147 Metodyka nauczania uczniów z ASD na drugim etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 106 z 147 Metodyka nauczania uczniów z ASD na drugim etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 10:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 107 z 147 Problemy dojrzewania i dorosłości z ASD | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 108 z 147 Psychopedagogiczne przygotowanie do pracy wychowawczej z dziećmi i uczniami z ASD | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 109 z 147 Dydaktyka specjalna | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 110 z 147 Psychopedagogiczne przygotowanie do pracy z dziećmi i uczniami z ASD | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 03:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 111 z 147 Problemy dojrzewania i dorosłości z ASD | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 112 z 147 Metodyka nauczania dzieci z ASD w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:40 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 04:50 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 113 z 147 Metodyka nauczania uczniów z ASD na drugim etapie edukacyjnym | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 04:05 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 114 z 147 Konwersatoria praktyczne | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:10 | Liczba godzin 08:10 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 115 z 147 Konwersatoria praktyczne | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 116 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 117 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 118 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 119 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 120 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 121 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 122 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 123 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 16-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 124 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 125 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 126 z 147 Praktyka zawodowa kształcenia kierunkowego | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 127 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 128 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 129 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 130 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 131 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 132 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 133 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 134 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 135 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 136 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 04-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 137 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 138 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 139 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 140 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 11-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 141 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 142 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 143 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 15-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 144 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 145 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 146 z 147 Konwersatorium egzaminacyjne | Data realizacji zajęć 20-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 147 z 147 Praktyki zawodowe z zakresu edukacji i terapii osób z zaburzeniami rozwoju | Data realizacji zajęć 21-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto7,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto7,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
dr Dariusz Kruk
Nauki pedagogiczne
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma dostęp do platformy e-learningowej CEL i MS Teams
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Warunki uczestnictwa
Dyplom ukończonych studiów magisterskich i status nauczyciela
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma Teams
Adres
Adres
ul. Majora Jana Piwnika "Ponurego" 49
25-666 Kielce
woj. świętokrzyskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Dariusz Kruk
E-mail
podyplomowe@stsw.edu.pl
Telefon
(+41) 661 035 037