Szkolenie z prowadzenia FACEBOOKA z wykorzystaniem CANVY i Chat GPT.
Szkolenie z prowadzenia FACEBOOKA z wykorzystaniem CANVY i Chat GPT.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
szkoleniowa dedykowana jest dla osób indywidualnych jak również pracowników i właścicieli firm, którzy chcieliby rozpocząć prowadzenie konta firmowego na portalu Facebook i Instagram oraz obsługiwać programy: Chat GPT i Canva. Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących lub z podstawą wiedza z zakresu obsługi Facebook ai Instagrama.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
SZKOLENIE PRZYGOTOWUJE DO SAMODZIELNEGO PROWADZENIA FACEBOOKA FIRMOWEGO, DO PROJEKTOWANIA I EDYTOWANIA NA PLATFORMIE CANVA, DODAWANIA TEKSTÓW. SZKOLENIE PRZYGOTOWUJE DO TWORZENIA PROFESJONALNYCH POSTÓW ZWIĘKSZJĄCYCH ZASIĘGI I ROZPOZNAWALNOŚĆ MARKI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Obsługuje profil firmowy na Facebooku | Kryteria weryfikacji Tworzy treści na Facebooku i Instagramie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje i formatuje grafikę do tworzenia postów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji obsługuje narzędzie Meta Business Suite | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Obsługuje program Canva w zakresie tworzenia grafik na Facebooka na potrzeby Social Media | Kryteria weryfikacji Tworzy prezentacje, grafik, ulotek, loga w programie Canva | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się obsługuje chat GPT | Kryteria weryfikacji Obsługuje narzędzie Chat GPT w zakresie generowania tekstu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się obsługuje reklamę w Internecie | Kryteria weryfikacji Rozróżnienie podstawowe modeli zakupu reklamy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji identyfikuje podstawowe wskaźniki istotne przy zakupie i planowaniu działań promocyjnych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 30 minut przerwy ; przerwy wliczą się w czas trwania szkolenia.
Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących lub z podstawą wiedza z zakresu obsługi Facebook ai Instagrama.
Zajęcia w grupach dwu osobowych, praca warsztatowa.
Moduł 1. Wprowadzenie do nieoczywistego świata Social Media - teoria
- Najważniejsze ustawienia i ukryte, a wartościowe funkcje Fanpage'a.
- Case study - analiza profilu własnego.
- Przykłady dobrych profili na Facebooku.
- Jak wyznaczać cele marketingowe dla siebie i zespołu.
Moduł 2. Content marketing - ćwiczenia-praktyka
- Planowanie postów na Facebooku z wykorzystaniem narzędzi Facebooka.
- Jak pisać by nas czytali i zaangażować odbiorców pod postem.
- Komunikacja z odbiorcami i język korzyści - metody pisania aranżujących postów dopasowanych do grupy odbiorczej.
- Ustalenie kim jest Twój odbiorca i czego oczekuje.
- Jakie posty FB i IG wyświetla, a jakich nie.
- Sposoby na zwiększenie organicznego zasięgu.
- Konkursy - jak je legalnie tworzyć, o czy warto pamiętać i jak angażować odbiorców.
- Wydarzenia do czego je jeszcze można wykorzystać?
- Sytuacja kryzysowa - jak sobie z nią poradzić?
Moduł 3. CANVA
- zapoznanie z programem Canva
- dobór kolorystyki i czcionek,
- źródła legalnych grafik i ikonografik,
- podstawowe działania w programie Canva,
- formaty graficzne dostępne w Canva,
- praktyczne ćwiczenia.
Moduł 4. REKLAMA INTERNETOWA W PIGUŁCE
Wstęp do reklamy internetowej poza mediami społecznościowymi
Rozróżnienie podstawowych modeli zakupu reklamy
Podstawowe wskaźniki istotne przy zakupie i planowaniu działań promocyjnych
Moduł 5. WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KATARZYNA TRZCIŃSKA
*Wyższa Szkoła Bankowa, Poznań– Licencjat październik 1998 – czerwiec 2000
*Wyższa Szkoła Bankowa, Toruń– Magister Ekonomii październik 2000 – czerwiec 2002
*SWPS, Poznań – Studia Podyplomowe październik 2013 – czerwiec 2014
Aranżacja Wnętrz
*liczne kursy i szkolenia zakończone Certyfikatami
DZIAŁALNOŚĆ
*Własna działalność gospodarcza
*Nowomiejska Akademia Kobiet
– Prezes Stowarzyszenia i Założyciel Wrzesień 2020
Obecnie działa jako szkoleniowiec, trener i walidator w takich tematach jak:
Zarządzanie zespołem ludzi i aktywowanie ich do działania
Skuteczne rozwiązywanie problemów
Umiejętność dostrzegania w ludziach potencjału i zachęcanie ich do rozwoju i działania
Umiejętność ustalania priorytetów i samodzielność
Komunikatywność i praca zespołowa
Prowadzenie fanpage na FB i Instagramie
Pakiet MS Oce, Canva
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń od ponad 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
prezentacja online, skrypty
Informacje dodatkowe
zajecia odbywają sie w godzinach dydaktycznych po 45min, w jednym dniu szkoleniowym przerwa 30 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi