Szkolenie – Zarządzanie oraz budowanie zespołu w zakresie zielonych kompetencji.
Szkolenie – Zarządzanie oraz budowanie zespołu w zakresie zielonych kompetencji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą zarządzać zespołem . Szczególnie skorzystają na nim: menadżerowie sprzedaży sprzedawcy / handlowcy oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze zarzadzaniem zespolem . Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie . Wymagane sąnatomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji03-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do nabycia rozwiązań umożliwiających efektywną i satysfakcjonującą pracę zdalną, hybrydową, homeoffice, elastyczny czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, wykorzystania narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy, radzenie sobie z typowymi trudnościami (w tym problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz budowanie zaangażowania pracowników z zachowaniem zasad Work-Life Balance i zielonych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wdraża zasady transformacji ekologicznej | Kryteria weryfikacji Rozumie i stosuje zasady transformacjiekologicznej, tłumaczy w zespole efektyproekologicznej pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi zastosować działania i narzędziazmniejszające negatywny wpływ swojejpracy na środowisko | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje w swojej pracyrozwiązania minimalizujące negatywneoddziaływanie na środowisko. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Akceptuje złożony charakterzrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje myślenie systemowe orazkrytyczne, potrafi formułować problemy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Działa na rzecz zrównoważonegorozwoju, poprzez wykorzystaniezielonych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Analizuje przypadki dotyczącezrównoważonego zarządzania orazpotrafi opracować plan wdrożeniazielonych kompetencji w swojej fi rmie wzakresie innowacyjnych rozwiązań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządzanie zespołem poprzezwykorzystanie zielonych umiejętności | Kryteria weryfikacji Skutecznie deleguje zadania poprzezwykorzystanie zasad zrównoważonegorozwoju, zdobywając przewagę nadkonkurencją. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Ramowy program szkolenia:
1.
Wprowadzenie i omówienie programu szkolenia
- Prezentacja uczestników.- Omówienie celów i metod pracy podczas szkolenia
2.
Podstawy transformacji ekologicznej
- Czym jest transformacja ekologiczna? Główne zasady i założenia.- Rola lidera w transformacji ekologicznej. Korzyści i wyzwania związane z wdrażaniem transformacji ekologicznej w organizacjach.- Studium przypadku – przykłady firm stosujących zarządzanie poprzez wdrożenie transformacji ekologicznej.
Dzień 2
3.
Budowanie zespołu w oparciu o zasady zrównoważonego rozwoju
- Role w zespole – jak rozpoznać mocne strony i talenty pracowników w zakresie zielonych umiejętności, w tym w działach handlowych, administracyjnych, serwisowych, księgowości oraz HR.- Metody budowania zespołu w zakresie zielonych umiejętności : współpraca, transparentność, otwarta komunikacja.- Ćwiczenia praktyczne
4.
Zielone umiejętności w zarządzaniu zespołem
- Czym jest tzw. zielone zarządzanie zespołem ? Wpływ zielonych umiejętności na rozwój zawodowy i podniesienie efektywności wzespole, w tym dla działów administracyjnych, handlowych i serwisowych- i ich wpływ na dobrostan pracowników.
5.
Zielone kompetencje w pracy zespołu
- Czym są zielone kompetencje? Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju w miejscu pracy.- Jak wdrażać zrównoważone praktyki worganizacjach? Przykłady ekologicznych działań wfi rmach.- Kształtowanie postaw proekologicznych w zespole, w szczególności wdziałach handlowych, serwisowych i administracyjnych
Dzień 3
6.
Case study oraz dyskusja grupowa
- Praca w grupach: analiza realnych przykładów zarządzania z wykorzystanie zielonych umiejętności w firmach.- Prezentacja wyników pracy zespołowej, omówienie wniosków i najlepszych praktyk
7.
Komunikacja w tzw. „zielonym zespole”
- Rola komunikacji w zrównoważonym zarządzaniu zespołem Techniki efektywnej komunikacji: feedback, aktywne słuchanie, dialog otwarty.- Ćwiczenia praktyczne – jak efektywnie komunikować cele i wartości w zespole, w tym w działach administracyjnych, handlowych, serwisowych oraz księgowych.
8.
Delegowanie zadań
- Jak skutecznie delegować zadania i odpowiedzialność w zespole?- Znaczenie zaangażowania i odpowiedzialności pracowników w zielonym zarządzaniu d.- Warsztaty – praktyczne przykłady delegowania zadań w zespole
Dzień 4
9.
Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie sytuacjami kryzysowymi
- Jak rozpoznawać i rozwiązywać konflikty w zespole, w tym między działami handlowymi, serwisowymi i administracyjnymi?- Mediacja i dialog w zielonym zarządzaniu zespołem .Ćwiczenia praktyczne – symulacje rozwiązywania konfliktów w zespole
10.
Strategie zrównoważonego zarządzania zespołem
- Zastosowanie zasad zrównoważonego rozwoju w długofalowym zarządzaniu zespołem.- Tworzenie planu działania w zakresie wdrożenia zielonych kompetencji z uwzględnieniem innowacyjnych rozwiązań, zasady zdobywania przewagi nad konkurencją. . Ćwiczenia praktyczne – opracowanie strategii zrównoważonego zarządzania zespołem, z uwzględnieniem specyfiki różnych działów firmy(handlowy, administracyjny, serwisowy, księgowość
11.
Podsumowanie i ewaluacja
- Przegląd najważniejszych zagadnień poruszonych w trakcie szkolenia.- Indywidualne plany wdrożenia zdobytej wiedzy i umiejętności w miejscu pracy.- Feedback od uczestników
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5osób.
Szkolenie trwa 48 godzin dydaktycznych. Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 15. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5 osób.
Szkolenie trwa 40 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Jastkowiak
Certyfikowany SMART COACHING BASE - 01/2015
Certyfikat NEUROCOREFLOW INTRO trening łączący pracę mózgu z pracą mięśni głębokich -11/2018
Aktualnie poszerza swoją wiedzę na kierunku
TERAPIE PAR WE WSPÓŁCZESNEJ PRAKTYCE PSYCHOLOGICZNEJ
TERAPIA I EDUKACJA SEKSUALNA W PRAKTYCE PSYCHOLOGICZNEJ
CERTYFIKAT STRUKTOGRAM -ZARZĄDZANIE W OPARCIU O NAJNOWSZE BADANIA PRACY NAD MÓZGIEM -6/2017
Zdobywczyni prestiżowej nagrody w plebiscycie magazynu Law Business Quality- LWICE BIZNESU
Statuetka „Top Polish Brands”
Statuetka „Diament Kobiecego Biznesu” Statuetka Kobiecy Laur za bycie wzorem przedsiębiorczości dla innych kobiet. 26/07/2019 FIRMA EDUFAN jej głównym filarem finansowym jest turystyka, ubezpieczenia oraz doradztwo finansowe.
04/2020 Agent ubezpieczeniowy Prudential. Od 2017 roku szkoli z zakresu zarządzania zmianą,zagadnień prawnych związanych z działalnością agentów ubezpieczeniowych -łącznie 500 godzin dla ponad 100 osób.Kształtowanie umiejętności w oparciu o nowe technologie i rozwiązania cyfrowe w zderzeniu z nową rzeczywistością,szkoli zespoły sprzedażowe z użyciem narzędzi umożliwiających pracę zdalną.Umiejętność organizowania webinarów oraz interaktywnych szkoleń online; Bardzo dobra znajomość technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex,Zoom, Skype for Business, Clickmeeting); Stosowanie narzędzi uatrakcyjniających spotkania online (Mural, Mentimeter...
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy. Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień odpodatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Usługa prowadzi do nabycia zielonych kompetencji.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępnościdla polityki spójności 2021-2027”.