AI w biznesie – od podstaw do praktycznych umiejętności - Sztuczna inteligencja -praktyczny przewodnik.
AI w biznesie – od podstaw do praktycznych umiejętności - Sztuczna inteligencja -praktyczny przewodnik.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Osoby początkujące, które chcą poznać podstawy sztucznej inteligencji i jej zastosowania w biznesie.
- Pracownicy firm, którzy chcą wprowadzać innowacje i usprawniać procesy biznesowe z wykorzystaniem AI.
- Specjaliści z różnych branż zainteresowani podnoszeniem kwalifikacji cyfrowych, zwłaszcza w obszarze AI.
- Pracodawcy szukający nowych narzędzi do personalizacji ofert i optymalizacji pracy.
- Osoby zainteresowane zrównoważonym rozwojem i nowymi technologiami w pracy zawodowej.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji27-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotuje do samodzielnego wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie, tworzenia skutecznych zapytań (promptów) i korzystania z narzędzi AI do generowania treści, analizowania danych oraz personalizacji ofert. Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę o AI, jej zastosowaniach w różnych branżach, a także nauczą się bezpiecznie i odpowiedzialnie korzystać z technologii, wspierając jednocześnie zrównoważony rozwój i optymalizację procesów biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia podstawowe pojęcia i zasady funkcjonowania sztucznej inteligencji w biznesie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe pojęcia AI (jak machine learning, deep learning) oraz omawia ich wykorzystanie w analizie danych, automatyzacji i optymalizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje możliwości sztucznej inteligencji we własnj firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik prezentuje umiejętnośći w zakresie obsługi narzędzi AI -chat GPT | Kryteria weryfikacji Uczestnik po szkoleniu korzysta z narzędzi AI ułatwiających proces promocji i sprzedaży w internecie, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje podstawowe rozwiązania AI, w tym tworzy i optymalizuje prompty do konkretnych zastosowań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje poprawne prompty do narzędzi AI, takich jak ChatGPT, dostosowując je do konkretnych potrzeb, np. automatyzacji obsługi klienta czy analizy danych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji tworzy krótkie angażujące filmiki pokazujące produkty i usługi firmy, | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje strategię sprzedaży i komunikacji z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi do typu klienta | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy treści, teksty, oferty handlowe, wyszukuje informacje z zastosowaniem AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje narzędzia AI do rozwiązywania problemów i automatyzacji procesów biznesowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przeprowadza zadania praktyczne z wykorzystaniem AI do automatyzacji procesów, takich jak analiza sprzedaży, personalizacja ofert czy optymalizacja logistyki. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Współpracuje z zespołem nad wdrażaniem AI, uwzględniając zrównoważone praktyki, dzieląc się wiedzą z innymi. | Kryteria weryfikacji Współpracuje z zespołem nad wdrażaniem AI, dzieląc się wiedzą z innymi, uwzględniając korzyści dla środowiska. Uczestnik omawia, jak AI może pomóc firmie, np. poprzez oszczędzanie energii, lepsze planowanie transportu, aby zużywać mniej paliwa, czy zmniejszenie ilości papieru dzięki automatyzacji dokumentów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia AI do automatyzacji tworzenia treści i zarządzania mediami społecznościowymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy automatyczne odpowiedzi na zapytania klientów, generuje posty na media społecznościowe z użyciem AI, a także analizuje zaangażowanie odbiorców za pomocą narzędzi AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia AI do automatyzacji zadań biurowych, takich jak tworzenie pism i analiza dokumentów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik generuje pisma, raporty i inne dokumenty z wykorzystaniem AI oraz analizuje treści dokumentów, wyciągając kluczowe informacje. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie ma formę warsztatową, co oznacza aktywne uczestnictwo i praktyczne ćwiczenia. Uczestnicy będą mieli możliwość omawiania tematów na przykładzie własnych firm, co pozwoli im na natychmiastowe zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Dzięki temu kurs jest dostosowany do indywidualnych potrzeb i wyzwań każdego uczestnika.
Praca na rzeczywistych przykładach pozwoli na lepsze zrozumienie i wykorzystanie AI w ich codziennej działalności.
Program szkolenia
Moduł 1: Wprowadzenie do AI Definicje, kluczowe pojęcia, historia i rozwój sztucznej inteligencji. Zastosowanie AI w nowoczesnej firmie jakie możliwości daje AI.
Moduł 2: Zastosowanie biznesowe AI Przykłady zastosowań AI w różnych branżach z naciskiem na efektywność rozwoju roganizacji. Rozpoznanie potrzeb biznesowych uczestników.
Moduł 3: Techniki promptowania i optymalizacji Podstawy promptowania i inżynieria promptów. Unikanie halucynacji i zaawansowane techniki optymalizacji procesów biznesowych z wykorzystaniem AI.
Moduł 4: Narzędzia AI do tworzenia treści i grafiki Przegląd narzędzi AI do generowania treści, grafiki, dźwięku i wideo (ChatGPT, Midjourney, Dall-E, Canva). Zastosowanie AI w marketingu, SEO i promowaniu zrównoważonych praktyk.
Moduł 5: Chatboty i konkurencyjne technologie Tworzenie i zastosowanie chatbotów, takich jak ChatGPT, Claude i Gemini. Podłączanie API i integracja chatbotów z procesami edukacyjnymi oraz obsługą klienta.
Moduł 6: Generowanie video i dźwięku Praktyczne omówienie narzędzi do generowania wideo i dźwięku (Runway, Luma Labs, ElevenLabs). Wykorzystanie video i dźwięku w strategiach promujących zrównoważony rozwój.
Moduł 7: AI w sprzedaży i analizie rynku Wykorzystanie AI do analizy rynku, konkurencji i personalizacji ofert. AI wspierające sprzedaż produktów ekologicznych i promowanie zrównoważonych rozwiązań.
Moduł 8: Bezpieczeństwo, prywatność i etyka w AI Zagrożenia związane z AI, w tym manipulacja danymi i deepfakes. Etyczne i prawne aspekty AI w biznesie, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.
Liczba godzin usługi jest liczona wg. godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych) - łącznie 50 godzin dydaktycznych, w tym zajęcia teoretyczne 32 godz., zajęcia praktyczne 18 godz.
Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych) trwająca 1 godzinę dydaktyczną. Wyniki testów cyfrowych generowane są automatycznie przez system, od razu po zakończeniu walidacji.
Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80 % czasu szkoleniowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Moduł 1 Wprowadzenie do AI | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Przerwa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Moduł 2 Zastosowanie biznesowe AI, przykłady, raport, analiza rynku | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 22:30 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Moduł 3 Techniki promotowania i optymalizacji cz.1 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Przerwa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Techniki promotowania i optymalizacji cz.2 zadanie praktyczne. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Przerwa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Moduł 4 wprowadzenie do narzędzi, modułów | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Moduł 4 narzędzia -warsztat praktyczny. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Zastosowanie AI w marketingu, SEO i promowaniu zrównoważonych praktyk. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Przerwa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Wykorzystanie AI w marketingu - przykłady zastosowania, raport, analiza, trendy | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Moduł 5 Chatboty. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Przerwa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Moduł 5 technologie konkurencjne dla Chatbotów. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:15 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Moduł 6 Generowanie video i dźwięku. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Przerwa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Moduł 7 AI w sprzedaży i analizie rynku. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Przerwa. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Moduł 8 Bezpieczeństwo, prywatność i etyka w AI | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Test końcowy - walidacja + 2 zadania praktyczne umożliwiające weryfikację wiedzy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 580,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 580,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto171,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto171,60 PLN
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
w Poznaniu. Podczas swojej drogi zawodowej pracowała jako dyrektor sprzedaży w Renault
Polska sp. z o.., oraz na stanowisku trenera wewnętrznego w sieci Renault, od 7 lat prowadzi
swoją firmę consultingową. Bogate doświadczenie zawodowe ( doświadczenie zawodowe jest zdobyte nie wcześniej niż 5 lat/kwalifikacje są nabyte nie wcześniej niż 5 lat) oraz umiejętności zdobyte podczas
pracy na sali szkoleniowej. Ulubiony zakres tematyczny szkoleń to tematyka z zakresu:
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
- organizacji i technik pracy,
- warsztaty praktyczne z zakresu doradztwa finansowego i sprzedażowego,
– szkolenia z tematyki związanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera, projekt który prowadzi kursanta krok
po kroku jak stać się skutecznym trenerem,
Przepracowała ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję
oraz radość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a) opracowane materiały edukacyjne -skrypt szkoleniowy w wersji papierowej,
b) prezentacja która była wyświetlana podczas szkolenia
c) pomoce dydaktyczne takie jak: literatura branżowa, raporty branżowe, książki
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
Istnieje możliwość przygotowania szkolenia indywidulnie pod potrzeby uczestnika jesteśmy elastyczni w zakresie doboru tematyki oraz dogodnego terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja Clikmeeting jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 509 580 034.