Szkolenie: MARKETING I SPRZEDAŻ ,KOMPETENCJE CYFROWE.
Szkolenie: MARKETING I SPRZEDAŻ ,KOMPETENCJE CYFROWE.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą zarzą dzać transformacją cyfrową z elementami wpływu społecznego. Szczególnieskorzystają na nim: menadżerowie sprzedaży sprzedawcy / handlowcyoraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą imarketingiem. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza aniuprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane sąnatomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji21-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do zdobycia praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do prowadzenia działalności marketingowej i sprzedażowej w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju w zielonej gospodarce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie podstawy zielonej gospodarki izrównoważonego marketingu | Kryteria weryfikacji Defi niuje i charakteryzuje pojęciezielonej gospodarki oraz jej trzy fi lary | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia wpływ działalnościbiznesowej na środowisko ispołeczeństwo | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Współpracuje w grupie przyrozwiązywaniu problemów związanychze zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w dyskusjach natemat zrównoważonego marketingu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki audytu SWOT wkontekście zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę rynku | Kryteria weryfikacji Identyfi kuje potrzeby i oczekiwaniaklientów w zakresie produktów i usługekologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia marketingowe dooceny efektywności działań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prezentuje swoje pomysły i opinie wsposób jasny i zwięzły. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy rynkowe związane zezrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Segmentuje rynek w kontekście ekologiii odpowiedzialnej konsumpcji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy strategię marketingową | Kryteria weryfikacji Opisuje elementy zrównoważonejstrategii marketingowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne rodzaje marketingu(B2C, B2B) oraz elementy marketingmix | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie budowaniawartości marki opartej na zasadachzrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie marketingoweuwzględniające aspekty ekologiczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ działań marketingowychna środowisko i społeczeństwo | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się z klientem | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje media społecznościowedo komunikacji z klientami świadomymiekologicznie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Negocjuje z różnymi interesariuszami wcelu osiągnięcia wspólnych celów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Demonstruje otwartość na nowe idee irozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje relacje z klientami oparte nazaufaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy modele biznesowe wspierającezrównoważony rozwój | Kryteria weryfikacji Inspiruje innych do podejmowaniadziałań na rzecz zrównoważonegorozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wdraża zasady zrównoważonegorozwoju w swojej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Adaptuje się do zmieniających sięwarunków rynkowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje modele biznesowewspierające zrównoważony rozwój | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Podstawy zielonej gospodarki
• Defi nicja i założenia zielonej gospodarki
• Trzy fi lary zrównoważonego rozwoju: ekonomiczny, społeczny, środowiskowy
• Wpływ działalności biznesowej na środowisko i społeczność lokalną
• Rola przedsiębiorstw w promowaniu zrównoważonego rozwoju Zrównoważony rozwój w kontekście marketingu i sprzedaży
• Ekologiczny marketing (green marketing) i jego znaczenie
• Rola przedsiębiorstw w kształtowaniu świadomości ekologicznej konsumentów
• Zrównoważone modele sprzedaży
Dzień 2
Wprowadzenie do marketingu zrównoważonego:
• Klient - potrzeby, popyt, produkt, jakość, zadowolenie klienta pytanie cy znak swoje klienta?
• Rodzaje marketing np.: business-to-consumer (B2C), business-to-business (B2B), marketing mix, nowoczesny marketing cyfrowy Funkcjemarketingu, marketingowe mity Audyt
• Analiza SWOT
• Trójkąt strategiczny w marketingu - preferencje, koszty, realizacja (proces marketingowy), racja bytu (rynki i grupy docelowe)
Dzień 3
Wprowadzenie do strategii marketingowej
• Strategia: czym jest strategia?, ideał marketingowy, zasady sukcesu rynkowego, strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe,decyzje strategiczne, pozycjonowanie strategiczne, dodanie strategii e-marketingu
Zrównoważona strategia marketingowa
• Polityka produktowa, polityka cenowa, polityka dystrybucyjna, polityka komunikacyjna
• Media społecznościowe w marketingu-mix - rodzaje i strategie
Analiza rynku i trendów związanych ze zrównoważonym rozwojem
• Segmentacja rynku w kontekście ekologii i odpowiedzialnej konsumpcji
• Budowanie wartości marki opartej na zasadach zrównoważonego rozwoju
Komunikacja z konsumentem świadomym ekologicznie
• Tworzenie przekazów marketingowych uwzględniających odpowiedzialność społeczną i ekologiczną
• Storytelling zorientowany na zrównoważony rozwój
• Wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania ekologicznych produktów
Dzień 4
Modele biznesowe wspierające zrównoważony rozwój
• Ekonomia cyrkularna (gospodarka o obiegu zamkniętym)
• Lokalne łańcuchy dostaw i produkcja zgodna z zasadami sprawiedliwego handlu (Fair Trade)
Strategie sprzedażowe w zrównoważonym biznesie
• E-commerce w służbie ekologii
• Modele subskrypcyjne i ich potencjał w zrównoważonym rozwoju
• Rola zaufania i przejrzystości w procesie sprzedaży
Klient w gospodarce zrównoważonej
• Profi l klienta
• Metody i narzędzia angażowania klienta
• Kreowanie wartości, personalizacja produktów jako narzędzia marketingowe
• Zasady skutecznej komunikacji
Zrównoważony rozwój w praktyce
• Zarządzanie zrównoważonym rozwojem w fi rmie
• Budowanie zrównoważonej strategii marketingowej dla własnej fi rmy
Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będa realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metodyumożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5osób.
Szkolenie trwa 40 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzonaw taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenieprzewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej conajmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Jastkowiak
Certyfikowany SMART COACHING BASE - 01/2015
Certyfikat NEUROCOREFLOW INTRO trening łączący pracę mózgu z pracą mięśni głębokich -11/2018
Aktualnie poszerza swoją wiedzę na kierunku
TERAPIE PAR WE WSPÓŁCZESNEJ PRAKTYCE PSYCHOLOGICZNEJ
TERAPIA I EDUKACJA SEKSUALNA W PRAKTYCE PSYCHOLOGICZNEJ
CERTYFIKAT STRUKTOGRAM -ZARZĄDZANIE W OPARCIU O NAJNOWSZE BADANIA PRACY NAD MÓZGIEM -6/2017
Zdobywczyni prestiżowej nagrody w plebiscycie magazynu Law Business Quality- LWICE BIZNESU
Statuetka „Top Polish Brands”
Statuetka „Diament Kobiecego Biznesu” Statuetka Kobiecy Laur za bycie wzorem przedsiębiorczości dla innych kobiet. 26/07/2019 FIRMA EDUFAN jej głównym filarem finansowym jest turystyka, ubezpieczenia oraz doradztwo finansowe.
04/2020 Agent ubezpieczeniowy Prudential. Od 2017 roku szkoli z zakresu zarządzania zmianą,zagadnień prawnych związanych z działalnością agentów ubezpieczeniowych -łącznie 500 godzin dla ponad 100 osób.Kształtowanie umiejętności w oparciu o nowe technologie i rozwiązania cyfrowe w zderzeniu z nową rzeczywistością,szkoli zespoły sprzedażowe z użyciem narzędzi umożliwiających pracę zdalną.Umiejętność organizowania webinarów oraz interaktywnych szkoleń online; Bardzo dobra znajomość technologii transmisji video (Microsoft Teams, Google Meet, Webex,Zoom, Skype for Business, Clickmeeting); Stosowanie narzędzi uatrakcyjniających spotkania online (Mural, Mentimeter...
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy. Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień odpodatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Usługa prowadzi do nabycia zielonych kompetencji.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępnościdla polityki spójności 2021-2027”.