Social media od A do Z- szkolenie
Social media od A do Z- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
właściciele firm, ich pracownicy, osoby prywatne które chcą nauczyć się promować firmę/ markę w social media oraz osoby indywidualne, które chcą zdobyć nowe umiejętności w zakresie social mediów
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji21-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnej konfiguracji narzędzi: Facebook, Instagram oraz przygotowuje uczestników do efektywnego wykorzystywania mediów społecznościowych do budowania i zarządzania marką online, opracowywania skutecznych strategii marketingowych, tworzenia angażujących treści, oraz wykorzystania narzędzi analitycznych do zwiększania zaangażowania i sprzedażyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą dotyczącą konfiguracji narzędzi: Facebook, Instagram oraz przygotowuje uczestników do efektywnego wykorzystywania mediów społecznościowych do budowania i zarządzania marką online, opracowywania skutecznych strategii marketingowych, tworzenia angażujących treści, oraz wykorzystania narzędzi analitycznych do zwiększania zaangażowania i sprzedaży | Kryteria weryfikacji Omawia techniki nagrywania wideo, tworzenia audytu na koncie na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykonuje estetyczne i angażujące treści wideo na media społecznościowe | Kryteria weryfikacji Rozumie i poprawnie stosuje technik inagrywania wideo | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia zasady poprawnie skonfigurowanego konta na Instagramie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia zasady tworzenia grafik w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia zasady pisania treści do social media oparte o język korzyści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Organizacja przerw i liczba godzin szkolenia:
- Szkolenie stacjonarne - trwa 11 godzin dydaktycznych.
- Szkolenie liczone jest w godzinach dydaktycznych - 1h=45 min
- Przerwy są wliczone do czasu trwania szkolenia.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu usługi:
- Szkolenie adresowane do osób posiadających podstawowe umiejętności w zakresie obsługi smartfona i social mediów.
- Aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu konieczne jest wykonanie ćwiczeń wskazanych przez trenera.
Warunki organizacyjne:
- Usługa będzie realizowana w formie wykładu oraz praktycznych ćwiczeń na telefonie/laptopie.
- Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku (laptop lub telefon)
Proces przeprowadzenia walidacji
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego - uczestnicy po ukończeniu testu otrzymają wynik na ekranie urządzeń. Walidator nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu
Program szkolenia
- Rozpoczęcie szkolenia, analiza potrzeb szkoleniowych
- Sztuka nagrywania estetycznych kadrów - warsztaty nagrywania video dla Instagram Reels
- Audyt konta na Instagramie, wskazanie błędów i zalecenia do poprawy dla estetycznego konta, dopracowanie BIO dla lepszego pozycjonowania się w wyszukiwarce IG
- Analiza Twojej sytuacji rynkowej, dzięki której będziesz wiedzieć jakie treści tworzyć na swoim profilu. Język korzyści w reklamie - praktyczne ćwiczenia
- Lejek marketingowy w praktyce - czyli od obserwatora do lojalnego Klienta
- Przerwa obiadowa
- Viral na Instagramie - kiedy jest skuteczny, a kiedy totalnie niepotrzebny? Analiza trendów i ocena spójności.
- Jak przyspieszyć tempo pracy w social mediach? - wstęp do automatyzacji na Instagramie i skrócenie procesu obsługi Klienta w SM
- Jak stworzyć estetyczne i spójne grafiki na Twoje social media? - praktyczny instruktarz krok po kroku
- Montaż Instagram Reels, które przekażą wartość Twojej marki - instruktarz krok po kroku
- Podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Sztuka nagrywania estetycznych kadrów - warsztaty nagrywania video dla Instagram Reels, Audyt konta na Instagramie | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Analiza Twojej sytuacji rynkowej - Język korzyści w reklamie, Lejek marketingowy w praktyce - czyli od obserwatora do lojalnego Klienta | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Przerwa | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Viral na Instagramie, Jak przyspieszyć tempo pracy w social mediach? Jak stworzyć estetyczne i spójne grafiki na Twoje social media? | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Montaż Instagram Reels, które przekażą wartość Twojej marki | Prowadzący Izabela Skrzyniarz | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Walidacja: test wykonany za pomocą narzędzi cyfrowych. Walidator nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,82 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,82 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Izabela Skrzyniarz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
W przypadku otrzymania dofinansowania na poziomie co najmniej 70% szkolenie będzie zwolnione z podatku VAT na podstawie par. 3. ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
W przypadku szkoleń, które nie są dofinansowane na poziomie minimum 70% to ceny netto należy doliczyć 23% podatku VAT.
Szkolenie odbywa się zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczące realizacji usług szkoleniowych.
Każdy z uczestników powinien ze sobą zabrać na szkolenie laptop, ewentualnie smartfon- chodzi o te narzędzia z których zwykle obsługujesz media społecznościow
Przed zapisem na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 533 81 82 83 w celu sprawdzenia dostępności miejsc na dany termin.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna szkolenia = 45 minut)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi