Akademia Trenera -szkolenie teoretyczne + warsztat praktyczny. Od czego zacząć swoją przygodę ? Jak przekazywać swoją wiedzę dla innych ? Szkolenie uwględnia kompetencje zielone i cyfrowe.
Akademia Trenera -szkolenie teoretyczne + warsztat praktyczny. Od czego zacząć swoją przygodę ? Jak przekazywać swoją wiedzę dla innych ? Szkolenie uwględnia kompetencje zielone i cyfrowe.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs ten stanowi zaawansowany program rozwoju zawodowego, skierowany do przyszłych trenerów biznesowych oraz osób działających w obszarze organizacji szkoleń. Jest idealny dla pracowników, którzy już pełnią role trenerskie, osób aspirujących do podjęcia pracy w charakterze trenera, a także dla specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych za szkolenia i rozwój pracowników w przedsiębiorstwach oraz instytucjach edukacyjnych.
Program dla wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu wiedzy trenerskiej ze szczególnym uwzględnieniem cyfrowych i zielonych kwalifikacji.
Program kursu jest także odpowiedni dla osób, które pragną poszerzyć, uporządkować i ugruntować swoje umiejętności oraz wiedzę w zakresie metod nauczania osób dorosłych.
Projekt adresowany dla uczestniów programów:
- Kierunek Rozwój
- Małopolski pociąg do kariery Sezon 1
- Nowy Start w Małopolsce z Euresem
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel edukacyjny dla szkolenia skupia się na wyposażeniu uczestników w kompleksową wiedzę i umiejętności niezbędne do profesjonalnego prowadzenia szkoleń i warsztatów edukacyjnych. Głównym celem jest przygotowanie kursantów do efektywnego projektowania, realizacji i oceny szkoleń, które będą stymulować rozwój zawodowy i osobisty uczestników.Celem jest rozwijanie kompetencji w zakresie metodologii nauczania dorosłych, technik prezentacyjnych i oraz metod pracy trenera na sali szkoleniowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1.Definiowanie potrzeb szkoleniowych• Pozyskuje wiedzę o potrzebach szkoleniowych podmiotu zlecającego szkolenie • Pozyskuje wiedzę o potrzebach rozwojowych w odniesieniu do tematu szkolenia od uczestników szkolenia • Określa cele szkolenia | Kryteria weryfikacji -omawia sposób pozyskania wiedzy ocelach i wymaganiach formułowanych przez podmiot zlecający szkolenie, – uzgadnia tematykę szkolenia z podmiotem zlecającym szkolenie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - pozyskuje informacje o wejściowympoziomie wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia w odniesieniu do celu i treści szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji – uwzględnia potrzeby podmiotuzlecającego szkolenie przy formułowaniu celów szkolenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji uwzględnia wnioski ze wstępnejanalizy wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia przy formułowaniu celów szkolenia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji – uzasadnia sformułowane celeszkolenia w odniesieniu do zdiagnozowanych potrzeb. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Analizuje rozpoznane potrzebyszkoleniowe i projektuje szkolenie | Kryteria weryfikacji diagnozuje potrzeby rozwojoweuczestników szkolenia bezpośrednio, bądź w oparciu o wiedzę przekazaną przez podmiot zlecający szkolenie, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uzasadnia dobór metod i technikszkoleniowych do zdefiniowanych celów i potrzeb rozwojowych uczestników | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Opracowuje materiały do szkolenia | Kryteria weryfikacji prezentuje materiały niezbędne dorealizacji wybranych technik szkoleniowych, w szczególności opracowane przez siebie materiały właściwe dla metod aktywizujących, które wykorzystał/a podczas jednego z prowadzonych szkoleń | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji prezentuje materiały niezbędne dorealizacji wybranych technik szkoleniowych, w szczególności opracowane przez siebie materiały właściwe dla metod aktywizujących, które wykorzystał/a podczas jednego z prowadzonych szkoleń | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia dobór rodzaju i formymateriałów do treści szkolenia, niezbędnych do realizacji wybranych technik szkoleniowych | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Przeprowadza szkolenie zgodnie zkonspektem | Kryteria weryfikacji Przeprowadza moduł szkoleniowy podczas spotkań szkoleniowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przeprowadza ewaluację szkolenia | Kryteria weryfikacji dokonuje oceny realizacji celów iprogramu szkolenia uzgodnionych z podmiotem zlecającym szkolenie, dokonuje oceny skuteczności zastosowanych form, metod w tym aktywizujących i narzędzi oraz ich adekwatności do realizowanych celów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Uczestnik szkolenia otrzymuje następujące dokumenty:
- Zaświadczenie ukończenia szolenia
- Certyfikację szkolenia z jednostki niezależnej Certika sp. z o.o.
- Dyplom potwierdzony przez MEN o ukończeniu kursu oraz potwierdzającego zdobycie nowych umiejętności
Uczestnik szkolenia otrzymuje następujące dokumenty:
- Zaświadczenie ukończenia szolenia
- Certyfikację szkolenia z jednostki niezależnej Certika sp. z o.o.
- Dyplom potwierdzony przez MEN o ukończeniu kursu oraz potwierdzającego zdobycie nowych umiejętności
Program
Program
Program szkolenia obejmuje następujące moduły tematyczne, zaprojektowane, aby wyposażyć uczestników w kompleksowe narzędzia i techniki niezbędne do skutecznego prowadzenia procesów szkoleniowych:
1. Rola trenera w biznesie i organizacji - omówienie kluczowych funkcji i odpowiedzialności trenera.
2. Komunikacja w procesie szkoleniowym - techniki efektywnej komunikacji stosowane przez trenerów.
3. Warsztaty psychoedukacji i komunikacji interpersonalnej - rozwijanie umiejętności w zakresie empatii i efektywnej wymiany informacji.
4. Zarządzanie dynamiką grupową - techniki zarządzania interakcjami w grupie oraz osobistą efektywnością trenera podczas szkoleń.
5. Charakterystyka i dynamika procesów grupowych - analiza faz rozwoju grupy i roli trenera w każdej z nich.
6. Techniki rozwiązywania konfliktów - metody efektywnego adresowania i rozwiązywania konfliktów w kontekście trenerskim.
7. Za kulisami pracy trenera - praktyczne aspekty organizacji i przygotowania do szkoleń.
8. Autoprezentacja i wystąpienia publiczne - budowanie umiejętności prezentacyjnych niezbędnych dla trenerów.
9. Aktywizujące metody szkoleniowe - zastosowanie interaktywnych i angażujących technik nauczania.
10. Nauczanie dorosłych - dostosowanie metod i technik do specyfiki grupy dorosłych uczestników.
11. Diagnostyka potrzeb rozwojowych - metodologia i narzędzia do identyfikacji potrzeb szkoleniowych uczestników.
12.
12. Projektowanie szkoleń - metody tworzenia skutecznych i celowych programów szkoleniowych.
13. Ewaluacja i działania poszkoleniowe - metody oceny efektywności szkoleń i wprowadzanie działań doskonalących.
14. Zarządzanie stresem w pracy trenera - strategie radzenia sobie ze stresem zawodowym.
15. Trener w akcji - praktyczny warsztat trenerski - ćwiczenia praktyczne umożliwiające zastosowanie nabytych umiejętności.
16. Walidacja i certyfikacja - egzamin teoretyczny i praktyczny, kończący kurs certyfikowany przez Certika sp. z o.o.
Ten rozbudowany program szkoleniowy jest zaprojektowany, aby uczestnicy mogli nie tylko zgłębić teoretyczne podstawy, ale również przetestować i udoskonalić swoje umiejętności w praktycznych warunkach, co zapewnia kompleksowe przygotowanie do profesjonalnego prowadzenia szkoleń i warsztatów.
Kurs realizowany w godzinach dydaktycznych - 1 godzina dydaktyczna to 45 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Dzien 1 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Dzień 2 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Dzień 3 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 20-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Dzień 4 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 27-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Dzień 5 | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
w Poznaniu. Podczas swojej drogi zawodowej pracowała jako dyrektor sprzedaży w Renault Polska sp. z o.., oraz na stanowisku trenera wewnętrznego w sieci Renault, od blisko lat prowadzi 10
swoją firmę consultingową. Bogate doświadczenie zawodowe oraz umiejętności zdobyte podczas pracy na sali szkoleniowej. Ulubiony zakres tematyczny szkoleń to tematyka z zakresu:
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
– szkolenia z tematyki zwiążanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera, projekt który prowadzi kursanta krok po kroku jak stać się skutecznym trenerem,
Przepracowała ponad 2500 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję oraz radość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe oraz pakiet literarury dodatkowej ( książki) umożliwiający dalszy rozwój kursanta w tematyce trenerskim.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki,( ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).
Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem.
Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line.