Unico Marketing: Stwórz swój pierwszy produkt online. Weekendowe szkolenie online oraz cykl konsultacji dotyczących marki osobistej z Anną Diller. Usługa skierowana również dla systemów rozliczanych poprzez bony rozwojowe i bony szkoleniowe.
Unico Marketing: Stwórz swój pierwszy produkt online. Weekendowe szkolenie online oraz cykl konsultacji dotyczących marki osobistej z Anną Diller. Usługa skierowana również dla systemów rozliczanych poprzez bony rozwojowe i bony szkoleniowe.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele firmy, osoby zarządzające, menedżerowie
- pracownicy działu marketingu i działów kreatywnych
- wirtualne asystentki
- praktykanci i stażyści działu marketingu
Usługa adresowana jest również do uczestników rozliczających się w systemie bonowym: projekt „Kierunek – Rozwój”, Lubuskie Bony Rozwojowe, Małopolskie Bony Rozwojowe, bony z urzędów pracy i inne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi42
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego tworzenia i efektywnego zarządzania pierwszym produktem online. Szkolenie prowadzi do samodzielnego planowania celów biznesowych, przeprowadzania badań rynku, a także wykorzystywania narzędzi online, takich jak Canva, GetResponse, Chat GPT, StreamYard, Zoom i Zencal, w celu stworzenia, promowania i sprzedaży produktu online. Szkolenie prowadzi również do samodzielnego przygotowania ofert, stron lądowania oraz kampanii marketingowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się narzędziami online wspierającymi proces tworzenia produktów: | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i rozróżnia narzędzia takie jak Canva, GetResponse, Chat GPT, StreamYard, Zoom, Zencal. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Wybiera odpowiednie narzędzie do konkretnego etapu tworzenia i promocji produktu online. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje ofertę oraz stronę lądowania (landing page): | Kryteria weryfikacji Tworzy pełną ofertę oraz przygotowuje stronę lądowania zgodną z zasadami marketingu online. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Kryteria weryfikacji Określa elementy skutecznej oferty i strony lądowania. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Projektuje kampanię sprzedażową: | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje etapy tworzenia kampanii sprzedażowej online. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Opracowuje treści do social media i sekwencje mailowe wspierające sprzedaż. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Tworzy lead magnet (np. ebook, wyzwanie, webinar): | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rodzaje lead magnetów i ich zastosowanie w pozyskiwaniu klientów. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Tworzy lead magnet dopasowany do grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Przeprowadza prezentację sprzedażową online: | Kryteria weryfikacji Omawia zasady tworzenia skutecznej prezentacji sprzedażowej. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza prezentację w symulowanych warunkach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Marzysz o stworzeniu własnego produktu cyfrowego, który nie tylko pozwoli Ci zarabiać, ale również zyskać większą swobodę czasową i realizować swoje pasje? Szkolenie "STWÓRZ SWÓJ PIERWSZY PRODUKT ONLINE" to doskonała okazja, aby w pełni wykorzystać swój potencjał i wiedzę do stworzenia czegoś wyjątkowego!
To praktyczne szkolenie zostało zaprojektowane specjalnie dla osób, które chcą zwiększyć swoją widoczność w internecie, rozwinąć swój biznes i skutecznie docierać do klientów. Jeśli chcesz mieć większą kontrolę nad swoim czasem i czerpać satysfakcję z prowadzenia własnej działalności, ten kurs jest dla Ciebie!
Na szkoleniu dowiesz się:
- Jak zaplanować swój cel w biznesie online na 2024 rok?
- Jak zrobić badanie rynku i wybrać najlepszy pomysł na swój produkt?
- Narzędzia pomocne w działaniu online (Canva, GetResponce, Chat GPT, StreamYard, Zoom, Zencal itp)
- Jak od podstaw stworzyć swój pierwszy produkt online?
- Jak przygotować ofertę oraz stronę lądowania (landing page)?
- Jak pisać skuteczne teksty promujące produkt online - do social mediów, mailingu, na landing page itp
- Jak stworzyć swój bonus - lead magnet dla potencjalnych klientów (ebook, wyzwanie lub webinar)?
- Jak stworzyć swoją pierwsza kampanię sprzedażową do produktu online? (zaplanowanie treści do social media + sekwencja maili)
- Jak zrobić skuteczna prezentację sprzedażową w trakcie szkolenia online/webinaru/wyzwania?
- Jak stworzyć idealną ofertę sprzedażową dla różnych typów klientów (stworzenie lejka sprzedażowego)
Program szkolenia
Pretest.
9:00 - 9:05 Sprawdzian wiedzy uczestników przed rozpoczęciem szkolenia.Test teoretyczny wykonany przy pomocy narzędzi cyfrowych.
I dzień szkolenia (godz 9-17)
9.00 Jak zaplanować swój cel w biznesie online na 2025 rok? Jak zrobić badanie rynku i wybrać najlepszy pomysł na swój produkt? teoria
10.00 Jak zrobić badanie rynku i wybrać najlepszy pomysł na swój produkt? praktyka
12.45 Jak od podstaw stworzyć swój pierwszy produkt online? teoria
14.15 Jak od podstaw stworzyć swój pierwszy produkt online? praktyka
16.45 Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
II dzień szkolenia (godz 9-17)
9.00 Jak przygotować ofertę oraz stronę lądowania (landing page)? teoria
10.00 Jak przygotować ofertę oraz stronę lądowania (landing page)? praktyka
12.45 Jak pisać skuteczne teksty promujące produkt online - do social mediów, mailingu, na landing page itp. teoria
14.15 Jak pisać skuteczne teksty promujące produkt online - do social mediów, mailingu, na landing page itp. praktyka
16.45 Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
III dzień szkolenia (godz 9-17)
9.00 Jak stworzyć swój bonus - lead magnet dla potencjalnych klientów (ebook, wyzwanie lub webinar)? (teoria)
10.00 Jak stworzyć swój bonus - lead magnet dla potencjalnych klientów (ebook, wyzwanie lub webinar)? praktyka
12.45 Jak stworzyć swoją pierwsza kampanię sprzedażową do produktu online? (zaplanowanie treści do social media + sekwencja maili) teoria
14.15 Jak stworzyć swoją pierwsza kampanię sprzedażową do produktu online? praktyka
16.45 Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera
IV dzień szkolenia (godz 9-17)
9.00 Jak zrobić skuteczna prezentację sprzedażową w trakcie szkolenia online/webinaru/wyzwania? (teoria)
10.00 Jak zrobić skuteczna prezentację sprzedażową w trakcie szkolenia online/webinaru/wyzwania? (praktyka)
12.45 Dopracowanie idealnej oferty sprzedażowej dla różnych typów klientów (stworzenie lejka sprzedażowego) - teoria
14.15 Dopracowanie idealnej oferty sprzedażowej dla różnych typów klientów (praktyka)
16.15 Walidacja efektów uczenia się
---
- Szkolenie prowadzone jest w grupach od 2 do 8 osób.
- Uczestnik posiada samodzielne stanowisko pracy.
- Warunkiem koniecznym do osiągnięcia celu szkolenia jest 100% frekwencja oraz zaangażowanie Uczestnika.
- Usługa realizowana jest w 42 godzinach dydaktycznych (godzina dydaktyczna = 45 minut).
- Przerwy na lunch i kawę nie wliczają się do godzin usługi.
- Zajęcia praktyczne: 20 godzin dydaktycznych / zajęcia teoretyczne: 22 godzin dydaktycznych
- Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Pretest. Sprawdzian wiedzy uczestników przed rozpoczęciem szkolenia | Test teoretyczny wykonany przy pomocy narzędzi cyfrowych | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Dzień 1. Jak zaplanować swój cel w biznesie online na 2025 rok? Jak zrobić badanie rynku i wybrać najlepszy pomysł na swój produkt? (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Dzień 1. Jak zrobić badanie rynku i wybrać najlepszy pomysł na swój produkt? (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Dzień 1. Jak od podstaw stworzyć swój pierwszy produkt online? (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Dzień 1. Jak od podstaw stworzyć swój pierwszy produkt online? (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Dzień 1. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Dzień 2. Jak przygotować ofertę oraz stronę lądowania (landing page)? (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Dzień 2. Jak przygotować ofertę oraz stronę lądowania (landing page)? (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Dzień 2. Jak pisać skuteczne teksty promujące produkt online - do social mediów, mailingu, na landing page itp. (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Dzień 2. Jak pisać skuteczne teksty promujące produkt online - do social mediów, mailingu, na landing page itp. (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Dzień 2. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Dzień 3. Jak stworzyć swój bonus - lead magnet dla potencjalnych klientów (ebook, wyzwanie lub webinar)? (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Dzień 3. Jak stworzyć swój bonus - lead magnet dla potencjalnych klientów (ebook, wyzwanie lub webinar)? (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Dzień 3. Jak stworzyć swoją pierwszą kampanię sprzedażową do produktu online? (zaplanowanie treści do social media + sekwencja maili) (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Dzień 3. Jak stworzyć swoją pierwszą kampanię sprzedażową do produktu online? (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Dzień 3. Weryfikacja postępów w uczeniu się oraz uwagi trenera | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 07-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Dzień 4. Jak zrobić skuteczną prezentację sprzedażową w trakcie szkolenia online/webinaru/wyzwania? (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Dzień 4. Jak zrobić skuteczną prezentację sprzedażową w trakcie szkolenia online/webinaru/wyzwania? (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Dzień 4. Dopracowanie idealnej oferty sprzedażowej dla różnych typów klientów (stworzenie lejka sprzedażowego) (teoria) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Dzień 4. Dopracowanie idealnej oferty sprzedażowej dla różnych typów klientów (praktyka) | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Anna Diller | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Dzień 4. Walidacja efektów uczenia się | Rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 780,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 780,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Diller
Od kilku lat rozwija biznes online w branży eko zarządzając zespołem sprzedażowym ponad 1700 osób. Trener kreowania wizerunku, przez kilka lat członek zarządu organizacji Toastmasters Poznań.
W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła ponad 2000 godzin szkoleniowych na temat profesjonalnego wizerunku oraz marki osobistej.
Za swoje działania na rzecz kobiet nominowana w plebiscycie „Kobiety-Kobietom” miesięcznika Uroda, laureatka konkursu „Solidarność kobiet ma Sens” miesięcznika Zwierciadło.
Posiada doświadczenie zarówno w sprzedaży jak i w prowadzeniu działaniach marketingowych w branży: eventowej, kosmetycznej, szkoleniowej oraz administracyjnej.
W ciągu ostatnich 5 lat prowadziła szkolenia na temat profesjonalnego wizerunku oraz budowania marki osobistej dla klientów takich jak: Volkswagen, Oriflame Sweden, Urząd Miasta Poznania, Towarzystwo Biznesowe, Poznańskie Centrum Świadczeń, Klub Aktywnego Trenera, Dress for Success, Cowalski Aleja Inspiracji, Toastmasters Poznań, Organiclife.
Absolwentka Akademii Trenera na WSB w Poznaniu oraz SWPS na kierunku Kreowanie wizerunku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt szkoleniowy przygotowany przez Unico Sp. z o.o.
Informacje dodatkowe
Możliwość dostosowania terminu: Rafał Lisser, tel: (+48) 724 787 771
Jeżeli złożyłeś wniosek u Operatora, ale nie zapisałeś się na usługę, skontaktuj się z nami w celu rezerwacji.
Unico Sp. z o.o. zapewnia salę szkoleniową z osobnymi stanowiskami dla każdego Uczestnika. Sale są dostosowane do wymogów sanitarno-epidemiologicznych oraz wymogów BHP. Każde szkolenie w Unico jest ubezpieczone.
Usługa szkoleniowa jest zwolniona z podatku VAT, pod warunkiem że dofinansowanie pokrywa co najmniej 70% kosztów szkolenia. W przypadku mniejszego wsparcia finansowego, do ceny netto usługi dodawany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Przepis na podstawie którego stosowane jest zwolnienie od podatku (stawka VAT zw.): Zwolnienie z podatku VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.73
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa
- Platforma Zoom (https://zoom.us/)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji
- Komputer, laptop lub tablet z dostępem do internetu.
- Procesor: Minimalnie jednordzeniowy 1 GHz, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub lepszy (np. Intel i3/i5/i7 lub AMD ekwiwalent).
- Pamięć RAM: Minimalnie 2 GB, zalecane 4 GB lub więcej.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik
- Minimalna prędkość łącza: 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- System operacyjny: Windows 7 lub nowszy, macOS 10.10 lub nowszy, Linux, iOS, Android.
- Zainstalowana aktualna wersja jednej z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Nie ma potrzeby instalowania specjalnego oprogramowania, ale dostęp do aplikacji Zoom może poprawić jakość połączenia.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu online
- Link jest ważny do momentu zakończenia spotkania lub webinaru.
Zalecane parametry łącza internetowego
- Łącze internetowe o minimalnej przepustowości 600 kb/s dla wideo wysokiej jakości, zalecane minimum 1,2 Mb/s dla wideo 720p i 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Dla grupowych połączeń wideo zalecane 1,0 Mb/s dla wideo wysokiej jakości i do 3,8 Mb/s dla wideo 1080p. Udostępnianie ekranu bez miniaturki wideo wymaga 50–75 kb/s, z miniaturką 50–150 kb/s. Audio VoIP: 60–80 kb/s, Zoom Phone: 60–100 kb/s.