Negocjacje w stylu Win-Win - poziom II - szkolenie.
Negocjacje w stylu Win-Win - poziom II - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Negocjacje w stylu Win-Win - poziom II" jest skierowane do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw i ich pracowników, działających w obszarze sprzedaży, zakupów, projektów, obsłudze klienta i innych, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie negocjacji i budowania relacji z klientami oraz kontrahentami.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Negocjacje w stylu Win-Win" przygotowuje do efektywnego działania w zakresie osiągania obustronnej satysfakcji w negocjacjach, budowania swojej siły negocjacyjnej oraz konstruktywnego zarządzania emocjami i konfliktami, by zwiększyć swoje kompetencje w tworzeniu partnerskich relacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik neutralizuje stosowane chwyty, triki i taktyki w negocjacjach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik demonstruje strategie ich neutralizacji w symulowanych negocjacjach. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik doprowadza do porozumienia Win-Win. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozwiązuje sytuacje konfliktowe w sposób satysfakcjonujący obie strony. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stawia granice w negocjacjach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje asertywne techniki ochrony własnych interesów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia z Negocjacji w stylu win-win - poziom II - emocje i siła negocjacyjna
(Udział w szkoleniu możliwy jest po ukończeniu I poziomu)
1. Inteligencja emocjonalna w procesie negocjacji.
- Skąd biorą się emocje w procesie negocjacji?
- W jaki sposób gniew i strach przesłaniają szansę na porozumienie?
- Jaką informację niesie nam dana emocja? Jak wykorzystać energię emocji do osiągnięcia celów negocjacyjnych?
- Czym jest asertywność i w jaki sposób chronić własne interesy przy jednoczesnym respektowaniu celów drugiej strony?
- Algorytm przejmowania kontroli nad rozmową – czyli jak reagować na ataki słowne i oskarżenia drugiej strony?
- Gry świadome i nieświadome w procesie negocjacji – negocjacje w świetle koncepcji analizy transakcyjnej E. Berne’a.
- W jaki sposób nasze nawyki komunikacyjne i nieświadome role determinują przebieg negocjacji?
- Symulacja negocjacji zespołowych, pozwalająca wykorzystać w praktyce nabytą wiedzę – symulacja nagrana zostaje na video, następnie odtworzona i poddana szczegółowej analizie pod kątem strategii, użytych taktyk, neurolingwistyki, komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz czynników zbliżających i oddalających od porozumienia.
2. Czym jest siła w negocjacjach i w jaki sposób BATNA na nią wpływa?
- Techniki podnoszenia własnej siły negocjacyjnej poprzez rozpoznawanie i obniżanie siły drugiej stronie negocjacji:
- Technika na zatowarowanie
- Technika na dostępność
- Technika na serwis
- Technika na klienta
- Technika na plany
- Technika na rentowność
- Technika na opinie
- Technika na koniec
- Jak wykorzystać przewagę w sile negocjacyjnej do sukcesu dla obydwu stron negocjacji?
3. Różne typy negocjatorów wymagają różnego podejścia.
- Skąd biorą się różnice między ludźmi i w jaki sposób wpływają na nasze zachowanie przy stole negocjacyjnym?
- W jaki sposób nasze doświadczenie determinuje nasze przekonania oraz styl negocjacyjny?
- Typy negocjatorów w oparciu o typologię osobowości C. J. Junga – autodiagnoza kwestionariuszem styli komunikacyjnych.
- W jaki sposób przygotować się do negocjacji z naszym typem antagonistycznym? Na co zwracać uwagę, czego unikać?
- Na czym polega tzw. „język uniwersalny”? W jaki sposób używać go w celu budowania relacji i wychodzenia z impasu?
- Symulacja negocjacji zespołowych, pozwalająca wykorzystać w praktyce nabytą wiedzę.
Czas trwania:
Szkolenie trwa 8 godzin zegarowych. (1 dzień), a grupy liczą maksymalnie 10 osób. Przerwa wliczona jest w czas trwania usługi. Wymagane jest udział w szkoleniu w min. 95% czasu trwania szkolenia.
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Inteligencja emocjonalna w procesie negocjacji. | Prowadzący Piotr Drozdowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Piotr Drozdowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Inteligencja emocjonalna w procesie negocjacji. - ciąg dalszy | Prowadzący Piotr Drozdowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Lunch | Prowadzący Piotr Drozdowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Czym jest siła w negocjacjach i w jaki sposób BATNA na nią wpływa? | Prowadzący Piotr Drozdowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Piotr Drozdowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Różne typy negocjatorów wymagają różnego podejścia. | Prowadzący Piotr Drozdowski | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 107,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto69,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto56,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Drozdowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w formie drukowanej z ćwiczeniami oraz opisem omawianych zagadnień oraz dodatkowe hand-outy. Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma również dostęp do platformy online z materiałami w formie plików do druku, wszystkich ćwiczeń, prezentacji ze szkolenia oraz spisu polecanej literatury.
Informacje dodatkowe
Gwarancja terminu odbycia się szkolenia od zapisu pierwszego uczestnika
Co jeszcze dostaniesz EXTRA do szkolenia?
- Ty i trener
W ciągu roku od szkolenia z negocjacji dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! - Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z trenerem
- Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniem
Trener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia) i kontekst zawodowy. - Wygodne fotele :)
Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika.
* Szkolenia w 90% odbywają się w sali 4GROW . - Więcej informacji: https://4grow.pl/szkolenia/negocjacje-szkolenie
Adres
Adres
00-877 Warszawa
woj. mazowieckie
Komunikacja miejska
Przystanek Wola-Ratusz
Tramwaje: 10, 13, 15, 20, 23, 26
Autobusy: 190, 520, 157
Metro:
Ratusz Arsenał (6 min komunikacją miejską)
Rondo Daszyńskiego (10 min: komunikacja miejska + spacer)
Rondo ONZ (8 min komunikacją miejską)
Dworce kolejowe (12 min komunikacją miejską):
Warszawa Centralna
Warszawa Śródmieście WKD
Warszawa Ochota
Możliwość parkowania
W okolicy al. Solidarności poza parkingami przy ulicy można zostawiać samochody dodatkowo na parkingach prywatnych, na przykład przy ul. Żytniej 20 znajduje się płatny parking. Z miejsc parkingowych, w miarę dostępności, można też skorzystać w Hotelu Ibis Warszawa Centrum, położonym ok. 200 m od naszej sali (60 zł za dobę).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi