Pozycjonowanie stron internetowych z marketingiem internetowym
Pozycjonowanie stron internetowych z marketingiem internetowym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chciałyby wypromować się w internecie, dowiedzieć na czym polega pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, jak wykorzystać statystyki odwiedzin w celu zwiększenia sprzedaży lub samemu tworzyć i uruchamiać kampanie reklamowe AdWords z wykorzystaniem dostępnych narzędzi w Social Media.
Od uczestników wymagana jest znajomość obsługi komputera.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Pozycjonowanie stron z marketingiem" przygotowuje do samodzielnego pozycjonowania stron internetowych oraz prowadzenia marketingu internetowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna zagadnienia teoretyczne z zakresu marketingu internetowego | Kryteria weryfikacji Wie czym są media społecznościowe i dlaczego warto w nie inwestować, wie czym są mikroblogi i jak ich używać, zna pozytywne i negatywne przykłady działań w internecie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna zagadnienia praktyczne z zakresu marketingu internetowego | Kryteria weryfikacji Potrafi stworzyć stronę firmową na Facebooku, zna zasady wykorzystywania "tablicy" na Facebooku, potrafi połączyć stronę firmową z fanpage, umieszcza linki, filmy i zdjęcia w mediach społecznościowych, wykorzystuje YouTube w promocji marki, przygotowuje płatną kampanię reklamową na Facebooku, potrafi mierzyć skuteczność działań w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna zagadnienia z zakresu pozycjonowania stron internetowych | Kryteria weryfikacji Zna zasady pozycjonowania stron internetowych, charakteryzuje wyszukiwarki internetowe, dobiera słowa kluczowe, zna trendy wyszukiwania; optymalizuje, indeksuje witryny; zna odnośniki i ich skuteczność, używa przekierowania, zna techniki spamerskie, stosuje narzędzia Web Developer i Firebug oraz narzędzia do monitorowania pozycji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Marketing internetowy
I. Część teoretyczna:
- Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy
- Czym są mikroblogi – Pinger, Twitter, Instagram i inne? Czym się różnią, jak ich używać – dobre i złe praktyki;
- Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media. Co działa, co nie;
- Co i jak pisać, po co tyle kanałów komunikacji?
- Co reklamować i jak?
- Social media w liczbach - co robią użytkownicy i ilu ich jest.
II. Część praktyczna - pokazanie działania narzędzi dostępnych w Social Media:
- Użytkownik, grupa, strona na Facebooku - do czego służą i czym się różnią;
- Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku;
- Wykorzystanie "tablicy" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
- Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie;
- Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie;
- Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
- Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
- Tworzenie konkursów, promocji;
- Angażowanie użytkowników – zaproszenia, aktualizacje; promocja bez spamu;
- Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów.
2. Pozycjonowanie stron internetowych:
- Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych
- Wyszukiwarki internetowe: najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe, statystyki wyszukiwarek, dodawanie poleceń
- Słowa kluczowe: dobieranie słów kluczowych, trendy wyszukiwania
- Optymalizacja witryny: dobieranie tytułu, opis witryny, opisy obrazków, struktura nagłówków, projektowanie nawigacji, optymalizacja treści, zagadnienia dotyczące adresatów, zaznaczanie poszczególnych czynników
- Indeksacja witryny: zasady działania robota wyszukiwarki, zasady indeksowania, narzędzia google, tworzenie mapy witryny,
- Czynniki wpływające na pozycję: omówienie czynników, ocena wpływu danego czynnika
- Odnośniki: wprowadzenie do odnośników, skuteczność odnośników
- Kanonizacja, użycie przekierowań
- Omówienie technik spamerskich, konsekwencje złego pozycjonowania, czynniki obniżające skuteczność pozycjonowania
- Narzędzia: Web Developer i Firebug, Narzędzia do monitorowania pozycji, Monitorowanie odnośników
Zajęcia realizowane w godzinach dydaktycznych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Pozycjonowanie stron internetowych | Prowadzący Kamil Mierzejewski | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 03:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto75,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto75,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Mierzejewski
Wieloletnia praca w obszarze marketingu internetowego i usług informatycznych
Wyższe
Osoba z dużym doświadczeniem praktycznym
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- skrypt szkoleniowy
- notes
- długopis
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zebranie minimalnej 6 osobowej grupy. W przypadku, gdy liczba osób jest niewystarczająca wyznaczamy nowy termin oraz niezwłocznie informujemy o nim zapisanych uczestników.
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma certyfikat T-Matic.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do uczestnictwa w szkoleniu zdalnym uczestnik musi posiadać:
- Komputer/laptop z dostępem do Internetu
- Dowolną przeglądarkę internetową (np. Google Chrome, Firefox)
- Kamerę i słuchawki z mikrofonem przy komputerze stacjonarnym
Uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link dostarczony mailem z informacją dot. szkolenia w trybie zdalnym.
Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line do końca szkolenia.
Zalecenia dla użytkowników szkoleń:
- stabilne i nieobciążone łącze (nie mniej niż 50Mbit/s)