Skuteczna sprzedaż przez e-mail z MailerLite - Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym. Kierunek - Rozwój.
Skuteczna sprzedaż przez e-mail z MailerLite - Szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym. Kierunek - Rozwój.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby fizyczne, które chcą poznać narzędzia cyfrowe do skutecznej sprzedaży przez e-mail i wykorzystać je w przyszłej pracy zawodowej. Szkolenie jest przeznaczone zarówno dla osób początkujących, jak i tych z pewnym doświadczeniem w sprzedazy online. Wymagana jest podstawowa znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.
Usługa skierowana do uczestników projektu Kierunek - Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji10-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania, tworzenia i zarządzania kampaniami sprzedażowymi przez e-mail przy użyciu narzędzia MailerLite. Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafi ł skutecznie segmentować odbiorców, automatyzować wysyłki i tworzyć strategie sprzedażowe, które zwiększą konwersje i przychody.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Konfiguruje i zarządza kontem w MailerLite | Kryteria weryfikacji o Zakłada i ustawia podstawowe parametry konta MailerLite | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji o Konfiguruje autoryzację e-mail i domeny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 2. Tworzy skuteczne kampanie sprzedażowe | Kryteria weryfikacji o Projektuje kampanie zgodnie z zasadami dobrych praktyk sprzedażowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji o Personalizuje treści kampanii pod kątem grupy docelowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji o Optymalizuje kampanie pod kątem wskaźników konwersji i przychodów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 3. Przeprowadza segmentację odbiorców | Kryteria weryfikacji o Definiuje segmenty odbiorców na podstawie zachowań i preferencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji o Tworzy grupy docelowe dostosowane do specyficznych potrzeb sprzedażowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji o Wykorzystuje segmentację do personalizacji komunikacji z subskrybentami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 4. Automatyzuje procesy sprzedażowe w MailerLite | Kryteria weryfikacji o Konfiguruje automatyzacje do wysyłki powitalnych wiadomości i follow-upów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji o Implementuje automatyzacje na podstawie zachowań użytkowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji o Monitoruje i optymalizuje działanie automatyzacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 5. Planuje dalszy rozwój zawodowy w kontekście umiejętności sprzedaży online | Kryteria weryfikacji o Uczestnik potrafi określić swoje obecne umiejętności sprzedażowe i identyfikuje obszary do dalszego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji o Uczestnik formułuje konkretny plan rozwoju zawodowego obejmujący szkolenia, kursy, czytanie literatury branżowej itp. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji o Uczestnik jest w stanie uzasadnić, dlaczego wybrane działania są kluczowe dla jego rozwoju zawodowego w obszarze sprzedaży | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Warunki do osiągnięcia celu:
Szkolenie zapewnia umiejętności niezbędne do samodzielnego planowania, tworzenia i zarządzania kampaniami sprzedażowymi przez e-mail. Dla osiągnięcia celu edukacyjnego niezbędna do udziału w szkoleniu jest podstawowa znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.
Zakres tematyczny:
Dzień 1
- MailerLite – omówienie programu i jego możliwości
- Zakładanie konta, rodzaje kont, zasady działania
- Autoryzacja e-mail i domeny
- Ustawienia programu
- Grupy subskrybentów
- Kampanie sprzedażowe
- Formularze zapisu
Dzień 2
- Segmentacje
- Gdzie i jak szukać klientów
- Automatyzacja kampanii sprzedażowych
Warunki organizacyjne:
- Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych,
- Szkolenie grupowe,
- Przerwy wliczone są w czas usługi,
- Podczas realizacji szkolenia przewidziane są następujące praktyki weryfikacji postępów i oceny osiągnięć: Podsumowanie każdego dnia szkolenia, w którym uczestnik ma możliwość omówienia swoich doświadczeń i zadawania pytań,
- Szkolenie prowadzone jest interaktywnie – dyskusja, pytania i zadania na żywo,
- Sposób przeprowadzenia walidacji usługi: test teoretyczny przy pomocy narzędzi cyfrowych (google forms), wywiad ustrukturyzowany (zoom)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 612,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 612,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto237,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto237,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ela Wolińska
• od 2018 r. regularnie prowadzi kursy Wirtualna Asystentka.
• Przeszkolona liczba osób w zawodzie Wirtualna Asystentka: około 1000 – w tym około 500 z systemów newsletterowych i MailerLite
• Liczba godzin dydaktycznych: ponad 1600
Obszar specjalizacji: MailerLite i newslettery, LinkedIn, WordPress, wirtualna asystentka, praca zdalna, pracownik biurowy, marka osobista, narzędzia, zarządzanie, przywództwo
Ponad 13 lat praktyki i doświadczenia w branży wirtualnej asysty i zarządzaniu projektami. Copywriter, Project Manager.
Certyfikaty: MailerLite Fundamentals, Creative Skill for Innovation, Design Thinking, Business Master Academy, Pozyskiwanie Patnerów Eventów – Biznes i NGO, Inkubator Animacji Kultury, EDUWEB PRAKTYK (Praktyk WordPress, HTML. Photoshop, DTP), Marketing i Zarządzanie Personelem.
Wykształcenie: mgr pedagog, lic. Administracja
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator nie zapewnia materiałów. Szkolenie praktyczne z programem Mailerlite.
Informacje dodatkowe
- Podstawa prawna zwolnienia z VAT: art.43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.) w zw. z § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20 grudnia 2013 roku w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2013 r. Poz. 1722).
- Dostawca usług korzysta ze zwolnienia podmiotowego: art. 113 ust 1 i 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (poniżej 70% dofinansowania)
- Przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu
Kierunek - Rozój. - Kompetencja związana z cyfrową transformacją.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma/komunikator przez który odbędzie się szkolenie:
Zoom
Minimalne wymagania sprzętowe dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Komputer/laptop z systemem operacyjnym Windows 10 lub macOS 10.13 lub nowszym.
- Procesor: Intel Core i5 (gen. 6) lub równoważny.
- Pamięć RAM: Minimum 8 GB.
- Dysk twardy: SSD z przestrzenią wolną minimum 256 GB lub HDD 7200 RPM.
- Karta graficzna: Zintegrowana lub dedykowana z pamięcią 1 GB.
- Kamera HD (wbudowana lub zewnętrzna).
- Mikrofon (wbudowany lub zewnętrzny).
- Głośniki lub słuchawki (z mikrofonem, opcjonalnie).
Minimalne parametry łącza sieciowego dla urządzenia uczestnika szkolenia:
- Szybkość połączenia: Stałe połączenie internetowe o przepustowości minimum 2 Mbps w dół i w górę.
- Stabilność połączenia: Brak częstych spadków prędkości lub przerw w dostępie do internetu.
- Ping: Niski ping poniżej 100 ms, aby zapewnić płynną komunikację audio i video.
Niezbędne oprogramowanie, jakie musi posiadać uczestnik:
- Przeglądarka internetowa: Aktualna wersja Chrome, Firefox, Safari, Edge lub Opera.
- Aplikacja Zoom nie jest wymagana (możliwy dostęp przez przeglądarkę): Czasami konieczne jest zainstalowanie wtyczki Zoom dla przeglądarki. Jeśli jest wymagana, przeglądarka powiadomi użytkownika o konieczności jej instalacji.
- Aplikacja Zoom (opcja w miejsce wersji z przeglądarki): Zainstalowana i zaktualizowana na urządzeniu uczestnika (dostępna na stronie Zoom do pobrania).
Uwagi dodatkowe:
- Upewnij się, że przeglądarka jest zaktualizowana do najnowszej wersji, aby zapewnić kompatybilność i bezpieczeństwo.
- W przypadku korzystania z przeglądarki zaleca się wyłączenie blokowania reklam oraz używanie połączenia internetowego o możliwie stabilnym i szybkim działaniu.
- W przypadku problemów technicznych
- Z uwagi na praktyczny charakter zajęć, nie ma możliwości uczestniczyć w szkoleniu poprzez system Android (tzn. na telefonie, tablecie).
- Kontakt do osoby odpowiedzialnej za techniczną pomoc pod numerem telefonu 600 123 835 lub mail: amg@dofinansowaneszkolenia.eu
- Kody dostępowe do usługi będa podane do 5 dni przed usługą.
- Podstawą do rozliczenia usługi, jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników i zastosowanego narzędzia.