Studia podyplomowe_Menedżer zielonej transformacji - raportowanie ESG (online)
Studia podyplomowe_Menedżer zielonej transformacji - raportowanie ESG (online)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaEkologia i rolnictwo / Ochrona środowiska
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Zapraszamy osoby, które z uwagi na obecnie wykonywaną pracę lub z uwagi na potencjalny zamiar podjęcia pracy w organizacjach, w których wdrażane jest zielone zarządzanie oraz przygotowywane są procedury raportowania zgodnego ze standardem ESG. Zapraszamy tych wszystkich, którzy potrzebują - zarówno w perspektywie teoretycznej jak i praktycznej - zgłębić najnowsze trendy dominujące obecnie w zarządzaniu i dzięki temu poprawić w swoich organizacjach efektywność ich funkcjonowania i zwiększyć poziom odpowiedzialności wobec ekosystemu, w którym organizacja jest aktywna.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji15-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi190
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Studia przygotują do podjęcia pracy w organizacjach w których wdrażane jest zielone zarządzanie oraz przygotowywane są procedury raportowania zgodnego ze standardem ESG. Poznasz kwestie związane z globalną polityką energet. i klimatyczną oraz jej wpływem na funkcjonowanie przeds. Istotnym elementem procesu dydaktycznego będzie identyfikacja najważniejszych biznesowych korzyści oraz kosztów związanych z transformacją energet. przeds. oraz uwarunkowaniami wprowadzania praktyk zielonego zarządzaniaEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:- w pogłębionym stopniu zna i rozumie wybrane fakty, obiekty i zjawiska oraz dotyczące ich metody i teorie wyjaśniające złożone zależności między nimi, stanowiące zaawansowaną wiedzę ogólną z zakresu zarządzania w odniesieniu do problemów zielonej transformacji i organizacji realizujących jej cele jak również orientuje się w dyscyplinach naukowych tworzących ich podstawy teoretyczne, posiada podbudowaną teoretycznie wiedzę obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu wiedzy szczegółowej niezbędnej dla zastosowania w praktycznej działalności zawodowej związanej z wdrażaniem strategii rozwoju organizacji w oparciu o ESG - w pogłębionym stopniu zna i rozumie fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji oraz identyfikuje zagrożenia dla zrównoważonego rozwoju organizacji działających na rynku dóbr i usług, w szczególności konsekwencje kryzysów ekonomicznych, społecznych, środowiskowych i infrastrukturalnych w wymiarach lokalnym, regionalnym, krajowym i ponadnarodowym, a także ma podstawową wiedzę o międzynarodowych i międzykulturowych aspektach procesu kierowania organizacjami wdrażającymi strategie rozwoju organizacji w oparciu o ESG - w pogłębionym stopniu zna i rozumie podstawowe ekonomiczne, prawne, etyczne i inne uwarunkowania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z zarządzaniem organizacjami wdrażającymi zasady zielonej transformacji, w tym podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego, a także bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych wynikających z przyjętego porządku prawnego obowiązującego w podmiotach działających na rynkach gospodarczych - w pogłębionym stopniu zna podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form przedsiębiorczości, w organizacjach wdrażających zasady zielonej transformacji w sektorze biznesowym, publicznym i społecznym | Kryteria weryfikacji Definiuje wiedzę na temat regulacji prawnych odnoszących się do zielonego zarządzania, w tym transformacji energetycznej, raportowania ESG oraz regulacji ESG w różnych krajach. Definiuje wiedzę na temat zielonych finansów oraz pozyskiwania i zarządzania innowacyjnymi projektami finansowanymi ze środków UE. Definiuje wiedzę na temat zarządzania danymi na potrzeby raportowania ESG oraz monitorowania postępów wdrażania ESG. Definiuje wiedzę odnośnie oddziaływania gospodarki na środowisko. Definiuje wiedzę odnośnie istoty raportowania ESG. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:- potrafi w praktyce wykorzystywać posiadaną wiedzę, w tym formułować i rozwiązywać problemy oraz wykonywać zadania typowe dla działalności związanej z zarządzaniem organizacjami realizującymi cele zielonej transformacji działającymi w różnych sektorach wykorzystując ku temu między innymi narzędzia informatyczne i statystyczne, jak również potrafi współpracować w zespołach i działać w sytuacjach niepewności i stresu - potrafi skutecznie komunikować się z otoczeniem z użyciem specjalistycznej terminologii z zakresu nauk o zarządzaniu i jakości, nauk o ekonomii i finansach oraz potrafi przyjmować aktywne uczestnictwo w dialogu toczącym się w przestrzeni publicznej oraz brać udział w debatach oraz innych formach spotkań, w trakcie których potrafi przedstawiać opinie, formułować zalecenia oraz wskazówki dotyczące zarządzania organizacjami realizującymi cele zielonej transformacji - potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz zespołową w organizacjach realizujących cele zielonej transformacji wykorzystując do tego wiedzę związaną z zarządzaniem zasobami ludzkimi i psychologicznymi aspektami procesu pracy - potrafi samodzielnie projektować i realizować własne cele w konsekwencji racjonalnego planowania własnego rozwoju, jako umiejętności wynikającej ze zrozumienia znaczenia uczenie się przez całe życie dla samospełnienia się | Kryteria weryfikacji Ma umiejętności z zakresu zarządzania zmianą w organizacji w wymiarze strategicznym oraz zarządzania innowacjami.Ma umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi w kontekście zielonej transformacji. Rozumie oddziaływanie stresu menedżerskiego na funkcjonowanie organizacji oraz zna metody jego obniżania. Ma umiejętności efektywnej realizacji funkcji komunikacji wewnętrznej oraz działań z zakresu PR. Ma umiejętność identyfikacji interesariuszy organizacji oraz identyfikacji ryzyka w odniesieniu do kwestii zielonego zarządzania oraz raportowania ESG. Ma umiejętność analizowania praktyk zarządczych z zakresu zielonego zarządzania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE:- jest gotów do stałej i krytycznej samooceny własnych zasobów intelektualnych, społecznych i kompetencyjnych a następnie jest gotów do podejmowania działań na rzecz ich rozwoju i wzbogacenia własnej wiedzy - jest gotów do wypełniania różnego typu zobowiązań społecznych oraz wykazywania inicjatywy dotyczącej współorganizowania działalności w zakresie podnoszenia skuteczności funkcjonowania organizacji realizujących cele zielonej transformacji - jest gotów do inicjowania i podejmowania działań na rzecz interesu publicznego oraz myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy w zakresie zarządzania organizacjami realizującymi cele zielonej transformacji w organizacjach działającymi w sektorze biznesowym, publicznym i społecznym doskonaląc przy tym zdolności przywódcze - jest gotów do odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, w tym: przestrzegania zasad etyki zawodowej, dbałości o dorobek i tradycje zawodu oraz odpowiedzialnego przestrzegania zasad społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju w organizacjach w których działa, szczególnie w organizacjach wdrażających strategie rozwoju w oparciu o ESG | Kryteria weryfikacji Rozumie etyczną i społeczną odpowiedzialność organizacji w odniesieniu do kwestii zielonego zarządzania.Wyraża gotowość do inicjowania i podejmowania działań usprawniających funkcjonowanie organizacji w odniesieniu do oddziaływania środowiskowego oraz społecznego organizacji a także ładu korporacyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Studia podyplomowe dwusemestralne.
Główny cel usługi został wskazany w celu edukacyjnym
L.p. | Przedmiot | Liczba godzin teoretycznych | Liczba godzin praktycznych | Punkty ECTS |
---|---|---|---|---|
I | Moduł I Zielona transformacja - perspektywa unijna i krajowa | |||
1.1 | Gospodarka a środowisko | 4 | - | 1 |
1.2 | Geneza i istota zielonej transformacji w UE i w Polsce | 8 | - | 1 |
1.3 | Transformacja energetyczna | - | 4 | 1 |
1.4 | Regulacje prawne dotyczące zielonej energetyki | - | 4 | 1 |
II | Moduł II Finansowanie, rozwój i ewaluacja innowacyjnych projektów zielonej transformacji | |||
2.1 | Źródła i instrumenty finansowania zielonej transformacji w organizacjach | - | 4 | 1 |
2.2 | Odpowiedzialne decyzje inwestycyjne – narzędzia wspierania decyzji | 4 | 4 | 1 |
2.3 | Ryzyko i kompensowanie ryzyka | - | 8 | 1 |
2.4 | Pozyskiwanie i zarządzanie innowacyjnymi projektami współfinansowanymi ze środków UE | - | 8 | 1 |
2.5 | Ewaluacja innowacyjnych projektów współfinansowanych ze środków UE | - | 8 | 1 |
2.6 | Finanse a ESG – zielone obligacje, ubezpieczenia, inwestowanie | 4 | 4 | 1 |
III | Moduł III Strategie rozwoju organizacji w oparciu o ESG | |||
3.1 | Istota strategii ESG: podstawy koncepcyjne | 4 | - | 1 |
3.2 | Regulacje ESG w różnych krajach na świecie – dobre praktyki i wzorce | 4 | 4 | 1 |
3.3 | Łańcuchy dostaw i łańcuchy wartości w kontekście ESG | 4 | - | 1 |
3.4 | Dekarbonizacja w strategiach ESG | 4 | - | 1 |
3.5 | Zarządzanie danymi na potrzeby raportowania ESG | 4 | 4 | 1 |
3.6 | Monitorowanie postępów wdrażania ESG | - | 4 | 1 |
3.7 | Etyka i odpowiedzialność społeczna biznesu w strategiach ESG | 4 | - | 1 |
IV | Moduł IV Wzmacnianie kompetencji menedżerskich | |||
4.1 | Zmiana i zarządzanie strategiczne | 4 | 4 | 1 |
4.2 | Metody identyfikacji i zaangażowania interesariuszy | - | 4 | 1 |
4.3 | Zarządzanie innowacjami | - | 8 | 1 |
4.4 | Zielone ZZL/Green HRM | 4 | 4 | 1 |
4.5 | PR i komunikacja wewnętrzna | - | 8 | 1 |
4.6 | Stres menedżerski i metody jego obniżania | - | 8 | 1 |
V | Moduł V Warsztaty z praktykami zarządzającymi w organizacjach wdrażających strategie rozwoju w oparciu o ESG | |||
5.1 | Analiza praktyk zarządzania w wybranych organizacjach | - | 40 | 5 |
5.2 | Warsztaty przygotowujące do egzaminu końcowego | - | 6 | 2 |
Razem | 52 | 138 | 30 |
Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, które zawiera program kierunku wraz ze zrealizowanymi godzinami i punktami ECTS.
W czas trwania usługi wykazany w harmonogramie zostały wliczone godziny dydaktyczne wraz z przerwami
Sposób walidacji został ujęty w zakładce: Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Geneza i istota zielonej transformacji w UE i w Polsce (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Transformacja energetyczna (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 Regulacje prawne dotyczące zielonej energetyki (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Etyka i odpowiedzialność społeczna biznesu w strategiach ESG (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Metody identyfikacji i zaangażowania interesariuszy (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 Gospodarka a środowisko (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Istota strategii ESG: podstawy koncepcyjne (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Finanse a ESG - zielone obligacje, ubezpieczenia, inwestowanie (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 Zmiana i zarządzanie strategiczne (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Pozyskiwanie i zarządzanie innowacyjnymi projektami finansowanymi ze środków UE (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Odpowiedzialne decyzje inwestycyjne - narzędzia wspierania decyzji (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Ryzyko i kompensowanie ryzyka (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Regulacje ESG w różnych krajach na świecie - dobre praktyki i wzorce (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Zarządzanie innowacjami (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Monitorowanie postępów wdrażania ESG (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Łańcuch dostaw i łańcuchy wartości w kontekście ESG (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Dekarbonizacja w strategiach ESG (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 12:25 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Źródła i instrumenty finansowania zielonej transformacji w organizacjach (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Analiza praktyk zarządzania w wybranych organizacjach (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Stres menedżerski i metody jego obniżania (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Analiza praktyk zarządzania w wybranych organizacjach (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Analiza praktyk zarządzania w wybranych organizacjach (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Analiza praktyk zarządzania w wybranych organizacjach (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Ewaluacja innowacyjnych projektów współfinansowanych ze środków UE (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Zarządzanie danymi na potrzeby raportowania ESG (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 Analiza praktyk zarządzania w wybranych organizacjach (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Zielone ZZL/Green HRM (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Warsztaty przygotowujące do egzaminu końcowego (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 05:20 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 PR i komunikacja wewnętrzna (zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym) | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:55 | Godzina zakończenia 16:05 | Liczba godzin 07:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 700,00 PLN
- Koszt usługi netto5 700,00 PLN
- Koszt godziny brutto30,00 PLN
- Koszt godziny netto30,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Sylwia Słupik
Dydaktyka z zakresu:
Polityka gospodarcza
Geografia transportu
Economic Policy
Economics of the Public Sector
International Economics
Problems of Global Economy
Energy Policy
Global Problems of Natural Resources Management
Etyka gospodarcza
Budowanie relacji z otoczeniem
Agnieszka Lorek Pracownik Katedry Polityki Społecznej, Gospodarczej i Środowiskowej
Dydaktyka z zakresu:
Polityka gospodarcza
Gospodarka rolna, leśna i wodna
Globalizacja a zrównoważony rozwój
Ekonomia zrównoważonego wzrostu
Bezpieczeństwo w logistyce
dr Grzegorz Krawczyk
Członek Rady Metropolitalnego Transportu Publicznego przy Zarządzie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
Członek Rady Wydziału Ekonomii (2016 - 2019)
Członek zespołu ekspertów działającego przygotowujący raporty dotyczące sytuacji gospodarczej w regionie na potrzeby Śląskiego Forum Ekspertów na terenie Centrum Badań i Rozwoju. Ponad 5-letnie doświadczenie.
Karolina Szymaniec-Mlicka
Adiunkt w Katedrze Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych
Dydaktyka z zakresu: Społecznej odpowiedzialności organizacji, Metodyki zarządzania ryzykiem, Metod identyfikacji i analizy ryzyka, Zarządzania ryzykiem operacyjnym i finansowym. Komunikacji społecznej, Zarządzania publicznego, Etyki gospodarczej
Współkierownik studiów podyplomowych Menedżer zielonej transformacji - raportowanie ESG prowadzonych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Radna Gminy Pawłowice, Przewodnicząca Komisji Gospodarczej i Mienia Komunalnego
Ekspert w programach ewaluacyjnych wydatkowanie środków unijnych
dr hab. Agnieszka Lorek, prof. UE
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne (pliki dokumentów przygotowanych w dowolnych formach) przekazywane są uczestnikom w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia na studia jest ukończenie studiów I, II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich.
Informacje dodatkowe
- CENA STUDIÓW MOŻE ULEC ZMIANIE, ze względu na przewidziane Zarządzeniem Rektora zniżki w czesnym lub dodatkową opłatę za rozłożenie płatności na raty: https://bap.ue.katowice.pl/423-lista/d/4004/5/ (z późn. zm.)
- Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
- Oprócz rejestracji w BUR należy zarejestrować się w systemie internetowej rekrutacji IRK2 Uczelni.
- Termin rejestracji w systemie IRK2 Uczelni upływa dnia 06.11.2024r.
- Godziny rozpoczęcia zajęć oraz ich zakończenia zostały podane w harmonogramie jako godziny dyspozycyjności uczestnika (wraz z przerwami). Liczba godzin usługi jest podana w godzinach dydaktycznych.
- Szczegółowy harmonogram wraz z salami oraz wszelkie informacje dostępne na stronie (https://www.ue.katowice.pl/studia-podyplomowe/obsluga-sluchaczy/harmonogramy-zjazdow.html)
- Więcej informacji: https://www.ue.katowice.pl/studia-podyplomowe.html
- Brak możliwości rozliczania się za pośrednictwem Bonów Rozwojowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Do wszystkich zajęć niezbędny jest komputer lub inne urządzenie ze stałym łączem internetowym. Zajęcia prowadzone są na platformie e-learningowa G Suite - Google Classroom, Google Meet. Logowanie możliwe jest tylko z adresów w domenie edu.uekat.pl (uczestnicy). Każdy uczestnik studiów podyplomowych otrzymuje indywidualne konto w usłudze Google Apps. Sygnały wychodzące od uczestnika we wszystkich sytuacjach muszą spełniać wymagania przepustowości 3,2 mbps . Sygnały przychodzące zależą od liczby uczestników: 4,0 Mb/s przy 10 uczestnikach