Jak być skutecznym liderem
Jak być skutecznym liderem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Menadżerowie i kierownicy wszystkich szczeblów zarządzania organizacją zarządzający zespołem lub zespołami.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi35
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ma na celu przybliżenie tematyki roli lidera w organizacji w obecnym świecie (w szczególności w branży IT), poniesienie kompetencji liderskich oraz osobistych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się -Charakteryzuje pojęcie skutecznej komunikacji, wskazując na jej kluczowe elementy i znaczenie we współpracy zespołu-Charakteryzuje znaczenie różnych modeli komunikacji w budowaniu efektywnego zespołu -Usprawnia komunikację bezpośrednią i współpracę | Kryteria weryfikacji -Identyfikuje narzędzia skutecznej komunikacji-Wykorzystuje narzędzia w praktyce biznesowej -Różnicuje modele komunikacji ich wpływ na budowanie zespołu -Nazywa swoje oczekiwania i potrzeby -Wyznacza i nazywa cele | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w 35 godzinach dydaktycznych, zaplanowane są przerwy, które nie sa wliczone w czas szkolenia i będa uwzględnione w harmonogramie. Szkolenie prowadzone jest w zespołach 3-4 osobowych, zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Szkolenie kończy sią walidacją czyli testem wiedzy.
Plan szkolenia
- Efektywna komunikacja – 4 h
- Satysfakcja z pracy – 2 h
- Budowanie zespołów – stacjonarnych, rozproszonych, praca z zespołem z różnych pokoleń – 6 h – ćwiczenie i praca w podgrupach
- Negocjacje i facylitacje – 2 h
- Konflikt w miejscu pracy – 2 h
- Coaching menedżerski – 4 h
- Uważność w pracy – 5 h - ćwiczenia
- Delegowanie zadań – odpuszczanie kontroli – 1 h
- Świat VUCA a zarządzanie – 2 h
- Zarządzanie emocjami w pracy – 5 h – ćwiczenie
- Wypalenie zawodowe – 2 h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto177,14 PLN
- Koszt osobogodziny netto177,14 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Wojciechowicz
Doświadczenie zawodowe: praca na różnych stanowiskach w zarówno małych jak i dużych projektach IT m.in. analityk biznesowy, tester, lider testów, Product Owner, Project Manager czy Scrum Master. Dzięki temu doświadczeniu budowała i współpracowała z zespołami 4 osobowymi jak i 60 osobowymi. Dzięki licznym sesjom coachingowch poznała najczęściej występujące zagadnienia w zespołach oraz relacjach. Poznała też najczęstsze blokery blokujące przed rozwojem osobistym i rozwojem firmy i zna techniki na ich rozwiązanie.
Wykształcenie: • Zarządzanie (specjalizacja: zarządzanie w podmiotach gospodarczych) - magister; • Analityk biznesowy - studia podyplomowe; WSB • Trener biznesu - IBD business school; • Coaching koaktywny fundamental– IBD business school; • MBSR (Mindfulnes-Based Stress Redution)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzymuje materiały w postaci skryptu do modułów.
Informacje dodatkowe
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. (45 minut).
Chcesz zmienić termin bądź zakres szkolenia? - zadzwoń do nas!
Interesuje Cię kurs w innych terminach? Być może również jesteś zainteresowany innym zakresem szkoleniowym? – żaden problem!
Zadzwoń do nas – powiedz nam o tym, a my przygotujemy kurs odpowiadający Twoim potrzebom.
ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO LUB MAILOWEGO.
Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. (45 minut). Szkolenie zwolnione z vat pod warunkiem finansowania minimum 70% ze środków publiczny
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dotyczy szkolenia zdalnego;
- usługa prowadzona za pośrednictwem technologii MS Teams
- minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:
- - system operacyjny: Windows 10 lub nowszy, MacOS lub Linux
- - procesor Intel i5 lub AMD A10
- - minimum 8GB RAM
- - 10 GB wolnego miejsca na dysku
- - kamera internetowa (laptop lub USB)
- - słuchawki i mikrofon systemu: Windows, MacOS
- - zalecany drugi monitor;
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: instalacja aplikacji MS Teams oraz np. Slack (komunikator), każda przeglądarka internetowa.