Master of Business Administration - studia podyplomowe - online
Master of Business Administration - studia podyplomowe - online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia MBA są innowacyjną formą kształcenia współczesnych menedżerów, przygotowujacą do skutecznego i efektywnego zarządzania organizacjami, stosowania twórczego i skutecznego rozwiązania problemów oraz podejmowania wyzwania poprzez aktywne stosowanie najnowszych metod z zakresu zarządzania. Adresowane są do osób pracujących zawodowo, które ukończyły studia wyższe oraz posiadają kilkuletnie doświadczenie w biznesie. Studia będą realizowane w formule online dla całej Polski.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji19-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi220
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńProwadzenie studiów podyplomowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Master of Business Administration to interdyscyplinarny kierunek integrujący wiedzę, umiejętności i kompetencje z wielu dziedzin takich jak zarządzanie strategiczne, rachunkowość i finanse, prawo cywilne i handlowe, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie projektami i innowacjami w biznesie, marketing i sprzedaż. Celem studiów jest też zdobycie kompetencji pozwalających na odpowiedzialne przygotowanie się do pracy oraz samorozwoju osobistego. Cele opisane zostały w "Efektach uczenia się".Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA: Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi Posiada wiedzę na temat zarządzania jakością, zarządzania projektami i relacjami z klientami Zna podstawowe zagadnienia z zakresu prawa cywilnego i handlowego Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego Posiada zaawansowaną wiedzę o finansach i rachunkowości Ma uporządkowaną wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania sprzedażą oraz planowania przyszłych kampanii marketingowych. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie egzaminów po każdym semestrze nauki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Potrafili skutecznie zarządzać pracownikami, wykorzystuje wiedzę z zakresu nowoczesnego HR Potrafi sprawnie zarządzać projektami i wdrażać zmiany w organizacji Potrafi wyszukać i stosować odpowiednie dla danej sytuacji przepisy z zakresu prawa cywilnego i handlowego Potrafi zarządzać strategicznie i operacyjne organizacją Potrafi stosować w praktyce wiedzę z zakresu zarządzania finansami i rachunkowości Potrafizarządzać i projektować kampanie marketingowe i sprzedażowe w organizacji. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie egzaminów po każdym semestrze nauki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE:Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności; Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego Dokonuje oceny własnych kompetencji i doskonali swoje umiejętności Ma świadomość konieczności prowadzenia zindywidualizowanych działań w stosunku do pracowników Jest gotowy do podejmowania indywidualnych i zespołowych działań na rzecz podnoszenia jakości pracy. | Kryteria weryfikacji Efekty uczenia się poddane zostaną walidacji poprzez przeprowadzenie egzaminów po każdym semestrze nauki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Informacje dodatkowe:
- Czas trwania: 3 semestry
- Dni odbywania się zajęć: wybrane soboty i niedziele
- Podstawa zaliczenia: Studia kończą się egzaminami zaliczającymi poszczególne semestry nauki i/lub złożeniem pracy końcowej.
Organizator studiów zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie studiów.
L.p. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin zajęć teoretycznych |
Liczba godzin zajęć praktycznych |
Liczba punktów ECTS |
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. |
Moduł: Zarządzanie strategiczne Zarządzanie strategiczne Wdrażanie i monitorowanie strategii Analiza otoczenia biznesowego Zarządzanie operacyjne i tworzenie biznes planu Regulacje i praktyki rynkowe w odniesieniu do zarządzania ryzykiem i system kontroli wewnętrznej Zarządzanie ryzykiem Negocjacje i kontakty międzynarodowe Odpowiedzialność członków zarządu w działalności przedsiębiorstw Restrukturyzacja przedsiębiorstw |
4 2 2 2 4 2 1 4 4 |
- 2 2 2 - 2 3 - - |
1 1 1 1 1 1 1 1 1 |
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. |
Moduł: Rachunkowość i finanse Sprawozdania finansowe jako narzędzie komunikacji firmy z interesariuszami Analiza finansowa – zastosowania praktyczne i biznesowe w zarządzaniu organizacją Rodzaje źródeł i sposoby finansowania firmy Rachunkowość kreatywna, czym jest i na co należy zwrócić uwagę Zarządzanie kapitałem obrotowym oraz płynnością firmy Rachunkowość zarządcza, controlling i budżetowanie Ocena projektów inwestycyjnych Zarządzanie ryzykiem finansowym Projekt wdrożeniowy: Rachunkowość i finanse |
2 2 4 4 2 4 2 2 - |
2 2 - - 2 8 2 2 54 |
2 2 1 1 1 2 1 1 5 |
19. 20. |
Moduł: Prawo cywilne i handlowe Prawo cywilne Prawo handlowe |
8 4 |
- 4 |
1 1 |
21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. |
Moduł: Zarządzanie zasobami ludzkimi Strategie zarządzania zasobami ludzkimi Zarządzanie zmianą w organizacji Psychologia zespołu pracowniczego Styl coachingowy w zarządzaniu Psychologiczne aspekty zarządzania biznesem Przywództwo Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie zasobami ludzkimi |
6 4 2 2 2 4 - |
2 4 6 6 6 4 54 |
1 1 2 2 2 1 5 |
28. 29. 30. 31. 32. 33. |
Moduł: Zarządzanie projektami i innowacjami w biznesie Zarządzanie innowacjami Zarządzanie projektami Zarządzanie jakością i narzędzia doskonalenia organizacji Zarządzanie procesami w organizacji Design thinking w praktyce Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie projektami i innowacjami w biznesie |
4 4
4 4 4 - |
4 4
4 4 8 54 |
2 2
2 2 3 5 |
34. 35. 36. 37. 38. |
Moduł: Marketing i sprzedaż Strategie zarządzania marketingiem Analiza rynku Strategiczne zarządzanie sprzedażą Psychologia klienta i zarządzanie relacjami Projekt wdrożeniowy: Zarządzanie marketingiem, standardy sprzedaży |
2 2 4 2 - |
6 6 4 6 54 |
2 2 2 2 5 |
39. |
Wizyta studyjna |
- |
8 |
- |
Razem: |
109 |
331 |
70 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto11 900,00 PLN
- Koszt usługi netto11 900,00 PLN
- Koszt godziny brutto54,09 PLN
- Koszt godziny netto54,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Rafał Solecki
mgr Agata Hagno
dr Radosław Potok
dr Krzysztof Brocławik
dr Bartłomiej Bartnik
dr Marta Czerwiec
Coachingu w Londynie w październiku 2017 r. W ostatnich latach publikuje w czasopismach: Psychological Prospects Jounal, Coaching Review i Focus Coaching.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materialy z zajęć po ich realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
Wykształcenie wyższe.
Uczestnik zobowiązany jest do przystąpienia do egzaminow semstralnych i uzyskania oceny pozytywnej.
Informacje dodatkowe
1 godzina zajęć w Uczelni Metropolitalnej = 45 min. zajęć dydaktycznych
220 godzin zajęć + 220 godzin pracy własnej
Usługi realizowane przez Uczelnię Metropolitalną są zwolnione z VAT na podstawie Art. 43 ust. 1 pkt. 26 ustawy o Vat i §3 ust. 1 pkt 13 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług.
Warunkiem uczestnictwa w usłudze jest dokonanie wpłaty opłaty wpisowej w kwocie 500 zł, która jest dodatkową opłatą poza kosztem wskazanym w usłudze.
UWAGA! Harmonogram może ulec zmianie.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformę MS Teams
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu
•Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem)
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple