Wykorzystanie doręczeń elektronicznych w procedurze administracyjnej - szkolenie 2-dniowe
Możliwość dofinansowania
Wykorzystanie doręczeń elektronicznych w procedurze administracyjnej - szkolenie 2-dniowe
Numer usługi 2024/06/27/7831/2200538
1 597,00 PLN
brutto
1 597,00 PLNnetto
99,81 PLNbrutto/h
99,81 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Administracja publiczna
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy i kadra kierownicza publicznych służb zatrudnienia.
- Minimalna liczba uczestników30
- Maksymalna liczba uczestników60
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podwyższenie kompetencji zawodowych pracowników i kadry kierowniczej państwowych służb zatrudnienia, poprzez przekazanie Uczestnikom wiedzy teoretycznej i praktycznej ułatwiającej realizację zadań z zakresu procedury administracyjnej w strukturach rynku pracy oraz zapoznanie pracowników ze zmianami w ustawie z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych Dz.U. z 2023 r. poz.285 z późn.zm.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - uczestnik zna aktualne przepisy o doręczeniach elektronicznych;- uczestnik nabędzie praktyczne umiejętności stosowania przepisów e-doręczeń w procedurze administracyjnej; - uczestnik będzie potrafił założyć i obsłużyć konto służące do obsługi e-doręczeń | Kryteria weryfikacji - Umiejętność dostosowania reakcji do różnorodnych kontekstów zawodowych- Wybór adekwatnych metod do dalszego kształcenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Otrzymane zaświadczenie po ukończonym szkoleniu zawiera szczegółowe informacje dotyczące osiągniętych efektów edukacyjnych przez uczestnika.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Nabyta wiedza poddawana jest ocenie poprzez zakończoną zajęcia dyskusję trenera z uczestnikami, bazującą na ściśle określonych kryteriach weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, zawiera potwierdzenie.
Program
Program
- Zakres zastosowania ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych
- Relacja ustawy o doręczeniach elektronicznych do Kodeksu postępowania administracyjnego
- Zasady doręczeń według ustawy o doręczeniach elektronicznych
- Adres do doręczeń elektronicznych i zasady jego uzyskiwania
- Baza Adresów Elektronicznych – wpis i zakres dostępu do bazy
- Skrzynka doręczeń (podmiot odpowiedzialny za udostępnianie skrzynki, administrator skrzynki w urzędzie, dostęp do skrzynki przez stronę internetową, integracja systemów do obsługi kancelaryjnej z e-doręczeniami)
- Publiczna Usługa Rejestrowanego Doręczenia Elektronicznego (PURDE)
- Publiczna Usługa Hybrydowa (PUH)
- Kwalifikowana usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego
- Dowód wysłania i otrzymania
- Wykorzystywanie e-PUAP do doręczeń (w okresie przejściowym)
- Terminy związane z obowiązkiem stosowania ustawy o doręczeniach elektronicznych (znaczenie komunikatu ministra)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 I część teoretyczna | Prowadzący Łukasz Maszewski | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 II część praktyczna | Prowadzący Artur Nogaj | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 597,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 597,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Łukasz Maszewski
Doktor nauk prawnych. Adiunkt w Katedrze Prawa Administracyjnego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Absolwent studiów prawniczych, studiów doktoranckich z zakresu nauk prawnych, Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego UE i studiów podyplomowych Menedżer Projektu Badawczo-Rozwojowego. Były pracownik korpusu służby cywilnej (administracji podatkowej). Autor i współautor publikacji z zakresu prawa administracyjnego. Prelegent krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych. Trener prowadzący szkolenia dla administracji publicznej m.in. w zakresie wykorzystywania systemów teleinformatycznych w jej działalności.
2 z 2
Artur Nogaj
Absolwent Wydziału Nauk Historycznych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
(2007). Ukończył studia podyplomowe na następujących kierunkach: Archiwistyki i
zarządzania dokumentacją (2008), oraz Kancelaria Tajna i Ochrona Informacji Niejawnych
(2015). Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych: Cyberbezpieczeństwo i ochrona
zasobów informacyjnych. Oraz przygotowuje się do przystąpienia do egzaminu na
audytora wewnętrznego ISO 27001. Uczestniczył w szeregu specjalistycznych kursów w
zakresie zarządzania infrastrukturą IT, bezpieczeństwa sieciowego, dostępności itd...
Od 2007 roku zatrudniony jest w Archiwum Państwowym w Toruniu na stanowisku
informatyka, gdzie jednoosobowo zajmuje się obsługą IT dla całego urzędu. Uczestnik
kilku projektów związanych z przyszłością IT sieci archiwalnej. W ostatnich latach z
powodzeniem wdrażał w tej jednostce system Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz
przebudowywał infrastrukturę pod nowoczesną sieć WAN Archiwów Państwowych.
Od wielu lat interesuje się zagadnieniami związanymi Informatyką w administracji
publicznej. Obecnie głównie skupiając się na bezpieczeństwie IT.
(2007). Ukończył studia podyplomowe na następujących kierunkach: Archiwistyki i
zarządzania dokumentacją (2008), oraz Kancelaria Tajna i Ochrona Informacji Niejawnych
(2015). Obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych: Cyberbezpieczeństwo i ochrona
zasobów informacyjnych. Oraz przygotowuje się do przystąpienia do egzaminu na
audytora wewnętrznego ISO 27001. Uczestniczył w szeregu specjalistycznych kursów w
zakresie zarządzania infrastrukturą IT, bezpieczeństwa sieciowego, dostępności itd...
Od 2007 roku zatrudniony jest w Archiwum Państwowym w Toruniu na stanowisku
informatyka, gdzie jednoosobowo zajmuje się obsługą IT dla całego urzędu. Uczestnik
kilku projektów związanych z przyszłością IT sieci archiwalnej. W ostatnich latach z
powodzeniem wdrażał w tej jednostce system Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz
przebudowywał infrastrukturę pod nowoczesną sieć WAN Archiwów Państwowych.
Od wielu lat interesuje się zagadnieniami związanymi Informatyką w administracji
publicznej. Obecnie głównie skupiając się na bezpieczeństwie IT.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz kancelaryjne (teczka, notes, długopis).
Adres
Adres
Elgiszewo 37
87-408 Elgiszewo
woj. kujawsko-pomorskie
Osada Karbówko
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Teresa Rożankowska
E-mail
proeuropa@fundacja-proeuropa.org.pl
Telefon
(+48) 533 665 334