Pozytywny wizerunek firmy - nowoczesny PR
Pozytywny wizerunek firmy - nowoczesny PR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / PR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników wykonujących roboty ogólnobudowlane i specjalistyczne w zakresie budownictwa oraz zarządzających bądź administrujących firmą o profilu budowlano-wykończeniowym. Grupą docelową szkolenia "Pozytywny wizerunek firmy - nowoczesny PR" są pracownicy na stanowiskach związanych z zarządzaniem, sprzedażą i administracją, którzy potrzebują podstawowej wiedzy na temat budowania i utrzymywania pozytywnego wizerunku firmy. Ponadto grupą docelową usługi są pracownicy, którzy chcą zyskać wiedzę na temat zaangażowania i profesjonalizmu wobec firmy oraz znaczenia spójnego wizerunku firmy w kontekście zarządzania finansami i zasobami ludzkimi.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji04-07-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest wyposażenie uczestników w podstawową wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego budowania i utrzymywania pozytywnego wizerunku firmy. Szkolenie ma na celu zwiększenie świadomości pracowników na temat znaczenia PR w codziennych działaniach oraz ich wpływu na postrzeganie firmy przez klientów i partnerów biznesowych. Uczestnicy nauczą się, jak komunikować się w sposób spójny i profesjonalny, co przyczyni się do wzmocnienia marki i zwiększenia zaufania do firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia różne aspekty Public Relations i definiuje kluczowe elementy skutecznego wizerunku firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje kluczowe elementy skutecznego wizerunku firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje techniki skutecznej komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje wybór odpowiednich narzędzi i kanałów komunikacyjnych, umożliwiających prowadzenie profesjonalnych rozmów z klientami i partnerami biznesowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik obsługuje narzędzia do zarządzania wizerunkiem firmy w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy przykładową kampanię w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia sposoby monitorowania aktywności użytkowników w mediach społecznościowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje strategie zarządzania kryzysowego i monitoruje działania w trakcie kryzysu, aby minimalizować jego negatywny wpływ na wizerunek firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje potencjalne kryzysy PR na przykładzie firmy, w której pracuje. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie do PR
- Definicja i znaczenie Public Relations (PR)
- Różnica między PR a reklamą
- Elementy składowe PR
2. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
- Znaczenie wizerunku firmy dla jej sukcesu
- Kluczowe aspekty budowania pozytywnego wizerunku
- Rola pracowników w kształtowaniu wizerunku firmy
3. Komunikacja w PR
- Podstawy skutecznej komunikacji
- Narzędzia i kanały komunikacyjne w PR
- Jak prowadzić spójne i profesjonalne rozmowy z klientami i partnerami
4. Media społecznościowe i PR
- Rola mediów społecznościowych w nowoczesnym PR
- Zarządzanie wizerunkiem firmy w mediach społecznościowych
- Tworzenie angażujących treści
5. Zarządzanie kryzysowe w PR
- Identyfikacja i ocena potencjalnych kryzysów
- Strategie zarządzania kryzysowego
- Komunikacja w czasie kryzysu
6. Praktyczne aspekty PR w codziennej pracy
- Rola różnych działów w budowaniu wizerunku firmy
- Praktyczne wskazówki dla różnych stanowisk
7. Test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Wprowadzenie do PR, Budowanie pozytywnego wizerunku firmy, Komunikacja w PR | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Media społecznościowe i PR, Zarządzanie kryzysowe w PR, Praktyczne aspekty PR w codziennej pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 269,36 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 032,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto211,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Sędziak
Negocjuje kontrakty i warunki handlowe w imieniu swoich klientów, mając doświadczenie w negocjacjach międzynarodowych z partnerami z wielu krajów. Jest członkiem grupy „Black Swan” Chrisa Vossa, a w 2021 roku otrzymała nagrodę „Lider wśród Trenerów biznesowych” podczas Polish Businesswomen Awards. Współpracowała m.in. z Ernst & Young, Aztra Zeneca, NETIA, i lotniskiem Poznań Ławica. Przygotowuje się do launchingu kursu online „WIN-WIN: Skuteczne strategie negocjacyjne” w czerwcu 2024 roku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Niezbędne materiały zostaną udostępnione uczestnikom podczas szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Komputer lub urządzenie mobilne – w przypadku urządzenia mobilnego można pobrać odpowiednią aplikację „Google Meet” ze sklepu Google Play lub AppStore.
2. Szerokopasmowe połączenie z internetem.
3. Wymagania sprzętowe - procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy), 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej).
4. Mikrofon zewnętrzny lub mikrofon wbudowany w urządzeniu oraz głośniki zewnętrzne lub wbudowane w urządzeniu.
5. Google Meet działa w aktualnej wersji oraz dwóch wcześniejszych głównych wersjach tych systemów operacyjnych:
- Apple macOS,
- Microsoft Windows,
- Chrome OS,
- Ubuntu i inne dystrybucje Linuksa oparte na Debianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi