Skuteczny e-marketing we współczesnym świecie
Skuteczny e-marketing we współczesnym świecie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób które chcą nabyć lub podnieść kompetencje w zakresie sprzedaży produktów bądź usług oraz komunikacji z klientem również on-line
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji21-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel ogólny: • poznanie najnowszej wiedzy z zakresu e-marketingu • nabycie umiejętności planowania i realizowania działań z zakresu e-marketinguEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza • Wymienia przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi cyfrowych w budowaniu marketingu mix oraz wskaźniki efektywności. • Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych. • Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług . Umiejętności • Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego. • Ocenia strategie e-marketingu w firmie. • Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego. Kompetencje społeczne (postawy) • Planuje działania w oparciu o potrzeby klientów. • Dostrzega różnorodność potrzeb klientów. • Komunikuje w sposób łatwy do zrozumienia. • Przekonuje współpracowników i klientów do własnego zdania. • Proponuje niestandardowe rozwiązania | Kryteria weryfikacji Wymieni zasady działania marketing- automation. Potrafi rozróżnić pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego Wymieni metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów/ usług Potrafi wymienić wskaźniki marketingu cyfrowego i dokonać oceny efektów Potrafi sformować zdanie językiem korzyści Potrafi wskazać pytania diagnozujące grupę docelową | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1.Wstęp do marketingu internetowego
2. Grupa docelowa – jak do niej dotrzeć? • cechy i zachowania potencjalnych klientów • określanie docelowej grupy odbiorców w Internecie • personalizacja strony internetowej
3. Witryna – jak organizować i redagować treść? • zasady projektowania stron internetowych • elementy i aktualizacja treści • współtworzenie serwisu przez klienta • webwriting
4. Reklama w Internecie
4.1 Reklama bezpłatna – sposoby • marketing naturalny a "sztuczny" • informacje marketingowe załączone w treści • umieszczanie treści na serwisach • wykorzystywanie social media
4.2 Płatna reklama • context marketing • reklama efektywnościowa • pomiar efektywności kampanii reklamowych w Internecie
5. Skuteczny marketing e-mailowy • e-maile wysyłane za zgodą odbiorcy a spam • listy dystrybucyjne • biuletyn • wysyłanie e-maili przez serwer • tytuł wiadomości
6. Internetowa społeczność – social media • technologie i sposoby budujące społeczności internetowe • praktyczne sposoby wykorzystania wirtualnych społeczności dla biznesu • Facebook • Instagram
7. Pozycjonowanie w wyszukiwarce • optymalizacja witryny internetowej (SEO, copywriting) • rejestracja strony w wyszukiwarce (WebPosition) • pozycjonowanie płatne (pay-per-click, program AdWords wyszukiwarki Google) • key words
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 1.Wstęp do marketingu internetowego 2. Grupa docelowa 3. Witryna | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 4. Reklama w Internecie 4.1 Reklama bezpłatna 4.2 Płatna reklama | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 5. Skuteczny marketing e-mailowy 6. Internetowa społeczność 7. Pozycjonowanie w wyszukiwarce 8. Test wiedzy | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 27-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 850,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 850,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto151,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto151,56 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
Swoją praktyczną wiedzę przekazuje na licznych szkoleniach z technik sprzedaży, zarządzania i organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości, HR. Od 2008r prowadzi własną firmę outsourcingowo-szkoleniową, w której przeszkolonych zostało ponad 15 000 ludzi w dziedzinie sprzedaży, marketingu, psychologii, motywacji i innych.
-od 2008 roku właściciel firmy - Prowadzenie firmy outcourcingowo-szkoleniowej, w ramach firmy prowadzenie szkoleń sprzedażowych, motywacyjnych, z organizacji pracy i marketingu, HR, zarządzania w różnych dziedzinach i branżach – w sumie przeprowadzonych ok 5000 godz. Szkoleniowych i coachingów. Rekrutacja, szkolenie i prowadzenie grup sprzedaży bezpośredniej oraz call center, jako outcourcing dla Netia, NOM, mBank, Alba. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej, konkursowej do projektów finansowanych ze środków publicznych
-projekt „Lubelska Kuźnia ICT” - Koordynator projektu
-projekt „Pierwsze kroki w cyfrowym świecie” - Koordynator projektu
-projekt „Zaprojektuj swoją przyszłość” - Koordynator projektu
-projekt „Mama – nie sama!” - Koordynator projektu
-projekt „Akademia ICT” - Koordynator projektu
-projekt „Angielski mówię i rozumiem” - Koordy
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają skrypt, zeszyt, długopis oraz bierzące materiały szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych. Po wybraniu szkolenia prosimy o zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem BUR. Warunkiem otrzymania dofinansowania jest spełnienie warunków przedstawionych przez Operatora, który jest dysponentem funduszy publicznych w Państwa regionie. Do Operatora składają Państwo dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej. W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Po zakończeniu szkolenia uczestnik jest zobowiązany do wypełnienia ankiety oceniającej usługę za pośrednictwem BUR.
Informacje dodatkowe
Liczba godzin zajęć dydaktycznych w ciągu jednego dnia szkoleniowego nie przekracza 8 godzin. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych1h szkolenia = 45 min dydaktycznychoraz obejmuje 1 przerwę 15 min. każdego dnia. Łącznie realizowanych jest 32 godzin dydaktycznych zajęć; 8 godzin dydaktycznych i 15 minut przerwy każdego dnia (przerwy nie są wliczane do czasu trwania szkolenia). Po zakończeniu udziału w szkoleniu, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie testu po zakończeniu szkolenia. Zajęcia są prowadzone w ramach szkolenia metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi