MS Excel od podstaw, dla pracowników księgowości/finansów/działu kadr (HR).
MS Excel od podstaw, dla pracowników księgowości/finansów/działu kadr (HR).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy działów księgowości/finansów/kadr (HR)
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji18-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zdobędzie wiedzę w zakresie profesjonalnej obsługi programu MS EXCEL w obszarze w analizy danych, finansach, księgowości, pracach administracyjno-biurowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi w MS EXCEL zarządzać danymi księgowymi i kadrowymi, dokonywać obliczeń z wykorzystaniem funkcji warunkowych, analizować dane księgowe i kadrowe – tabele przestawne, dokonywać zestawień i wymiany danych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przystępuje do końcowej dyskusji potwierdzającej osiągnięcie założonych efektów usługi. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Praca z danymi – zaawansowane elementy organizacji
i. wprowadzanie wartości z automatycznym formatowaniem
ii. tworzenie poprawnych danych
iii. przydatne skróty klawiaturowe
2. Zarządzanie danymi księgowymi i kadrowymi – organizacja pracy, kontrola poprawności danych
i. łączenie i dzielenie komórek
ii. funkcje tekstowe i liczbowe ułatwiające pracę z danymi
iii. listy rozwijane jako element wspierający uzupełnianie danych
3. Formuły proste i zagnieżdżone – obliczania z wykorzystaniem funkcji warunkowych
i. reguły wyróżniania komórek na podstawie ich zawartości
ii. paski danych jako wizualne przedstawienie wartości
iii. ikony formatowania warunkowego
4. Uzgadnianie rozrachunków, kont – formatowanie warunkowe
5. Organizacja danych- automatyzacja pracy
i. grupowanie danych na podstawie zadanego kryterium
ii. automatyczne przypisywanie zadanych parametrów do odpowiednich kont na podstawie opisów
iii. raporty podsumowujące
6. Budżetowanie, inwentaryzacja - obliczenia danych do księgowania
i. formuły matematyczne do podsumowań
ii. operacje na wielu arkuszach z podziałem na poszczególne budżety
7. Analiza danych księgowych i kadrowych – tabele przestawne
i. tworzenie raportów i przejrzystych zestawień podsumowujących
ii. automatyczne wyliczanie sum, średnich i innych wartości na podstawie zadanych kryteriów
iii. wykresy przestawne jako forma graficznych prezentacji raportów
8. Zestawienia danych księgowych i kadrowych – wykresy
i. wykresy kolumnowe, liniowe i kołowe
ii. przykłady zastosowań wykresów dla danych różnego typu i wielkości
9. Wymiana danych – współpraca z programami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – import i export
i. wczytywanie danych z plików tekstowych i PDF
ii. import i właściwe rozpoznawanie danych w MS Excel
10. Bezpieczeństwo danych – ochrona arkuszy, szyfrowanie
i. praca na plikach współdzielonych
ii. pliki tylko do odczytu
iii. organizacja danych w skoroszytach
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 EXCEL I | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 EXCEL II | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto1 291,50 PLN
- Koszt usługi netto1 050,00 PLN
- Koszt godziny brutto107,63 PLN
- Koszt godziny netto87,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe, w formacie pdf, zostaną wysłane w formie elektronicznej na podany w zgłoszeniu adres e-mail na dzień przed terminem szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formie webinarium (LiveWebinar).
Bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz.
Szkolenie ma charakter wykładów, prezentacji slajdów, case study, dyskusji uczestników i wykładowcy na czacie w czasie rzeczywistym.
Do wzięcia udziału w webinarze potrzebny jest komputer, smartfon lub tablet połączony z internetem. Polecamy korzystać z przeglądarek Google Chrome i Firefox. Minimalna prędkość łącza — od 10 MB/sek.
Możecie Państwo przetestować prędkość internetu : https://www.speedtest.pl/