Skuteczna obsługa klienta i negocjacje w procesie sprzedaży
Skuteczna obsługa klienta i negocjacje w procesie sprzedaży
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupa docelowa szkolenia obejmuje szeroki zakres specjalistów z biura projektowania wnętrz, w tym projektantów, handlowców zajmujących się sprzedażą usług projektowych, oraz wszystkich, którzy mają kontakt bezpośredni z klientami i biorą udział w procesie projektowania i realizacji wnętrz. Wymagany jest minimalny staż pracy - 1 miesiąc.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji21-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obsługi klienta oraz negocjacyjnych w kontekście biura projektowania wnętrz. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności niezbędne do zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta oraz skutecznego prowadzenia negocjacji sprzedażowych, co przyczyni się do zwiększenia satysfakcji klientów oraz sukcesu biznesowego biura projektowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje skuteczną obsługę klienta w kontekście biura projektowania wnętrz | Kryteria weryfikacji Wymienia kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta, które są istotne dla branży projektowania wnętrz | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik określa rolę obsługi klienta w budowaniu lojalności i pozytywnego wizerunku firmy | Kryteria weryfikacji Opisuje jak obsługa klienta wpływa na budowanie długoterminowych relacji z klientami oraz na postrzeganie firmy przez klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje elementy efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej | Kryteria weryfikacji Wymienia co najmniej trzy elementy werbalnej i trzy elementy niewerbalnej komunikacji istotne dla skutecznej interakcji z klientem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje negocjacje sprzedażowe w kontekście biura projektowania wnętrz | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie opisuje cechy negocjacji sprzedażowych oraz ich znaczenie dla procesu sprzedaży usług projektowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kluczowe etapy negocjacji sprzedażowych | Kryteria weryfikacji Wymienia co najmniej trzy kluczowe etapy negocjacji sprzedażowych oraz ich funkcje w kontekście zawierania umów z klientami | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia i stosuje techniki negocjacyjne: win-win, kompromis, strategia integratywna vs. dystrybutywna | Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętność stosowania różnych technik negocjacyjnych w zależności od sytuacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje potencjalne konflikty w procesie negocjacyjnym | Kryteria weryfikacji Wymienia główne źródła konfliktów w negocjacjach sprzedażowych, potrafi przewidzieć ich wystąpienie oraz opisuje sposoby ich rozwiązywania | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozróżnia etapy zakończenia negocjacji i finalizacji umowy | Kryteria weryfikacji Przedstawia kroki niezbędne do skutecznego zakończenia negocjacji i finalizacji umowy z klientem | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykazuje się umiejętnością budowania długoterminowych relacji z klientami | Kryteria weryfikacji Prezentuje strategie utrzymywania kontaktu i dbałości o lojalność klientów, które mogą być stosowane po zakończeniu negocjacji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Znaczenie Skutecznej Obsługi Klienta:
- Definicja skutecznej obsługi klienta w kontekście biura projektowania wnętrz
- Rola obsługi klienta w budowaniu lojalności i pozytywnego wizerunku firmy
Moduł 2: Komunikacja Zespołowa i Indywidualna z Klientem:
- Elementy efektywnej komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Budowanie zaufania i pozytywnej relacji z klientem
Moduł 3: Podstawy Negocjacji Sprzedażowych:
- Definicja negocjacji sprzedażowych w kontekście biura projektowania wnętrz
- Kluczowe etapy negocjacji i ich znaczenie
Moduł 4: Strategie Negocjacyjne:
- Techniki negocjacyjne: win-win, kompromis, strategia integratywna vs. dystrybutywna
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami i obiekcjami klientów
Moduł 5: Rozwiązywanie Konfliktów w Procesie Negocjacji:
- Identyfikacja potencjalnych konfliktów w procesie negocjacyjnym
- Techniki rozwiązywania konfliktów i budowania porozumienia
Moduł 6: Zakończenie Negocjacji i Budowanie Długoterminowych Relacji:
- Etapy zakończenia negocjacji: finalizacja umowy i zapewnienie satysfakcji klienta
- Budowanie długoterminowych relacji z klientami: strategie utrzymywania kontaktu i dbałość o lojalność klientów
- Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia praz rozwiązań dla organizacji.
- Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu: Aby osiągnąć główny cel usługi, uczestnicy muszą wziąć udział w całym szkoleniu (100% frekwencji), aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.
- Grupa docelowa szkolenia obejmuje szeroki zakres specjalistów z biura projektowania wnętrz, w tym projektantów, handlowców zajmujących się sprzedażą usług projektowych, oraz wszystkich, którzy mają kontakt bezpośredni z klientami i biorą udział w procesie projektowania i realizacji wnętrz. Wymagany jest minimalny staż pracy - 1 miesiąc.
- Trener na bieżąco - w trakcie trwania usługi weryfikuje postępy i ocenia efekty uczenia. Po zakończonej usłudze zostaje przeprowadzona walidacja, oparta o założone kryteria weryfikacji efektów uczenia się, realizowana jest z zachowaniem rozdzielności funkcji.
- W ramach realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiały merytoryczne w formie prezentacji. Materiały wysyłane są na adresy mailowe uczestników szkolenia.
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 minut).
- Przerwy wliczone są w czas trwania szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Moduł 1: Znaczenie Skutecznej Obsługi Klienta | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł 2: Komunikacja Zespołowa i Indywidualna z Klientem | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł 2: Komunikacja Zespołowa i Indywidualna z Klientem c.d. | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł 3: Podstawy Negocjacji Sprzedażowych | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł 4: Strategie Negocjacyjne | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Moduł 5: Rozwiązywanie Konfliktów w Procesie Negocjacji | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Moduł 6: Zakończenie Negocjacji i Budowanie Długoterminowych Relacji | Prowadzący Małgorzata Adamczyk | Data realizacji zajęć 23-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 810,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 810,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Adamczyk
Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie – Wydział Biologii i Hodowli Zwierząt–stopień magister inżynier.
Absolwent Studiów Podyplomowych Wyższa Szkoła Społeczno-Przyrodnicza im. Wincentego Pola w Lublinie Wydział Nauk Społecznych kierunek Doradztwo Zawodowe, Edukacyjne i Pośrednictwo Pracy.
Student Collegium Humanum Szkoła Główna Menadżerska w Warszawie – jednolite studia magisterskie–kierunek psychologia
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach realizacji szkolenia uczestnicy otrzymują materiały merytoryczne w formie prezentacji. Materiały wysyłane są na adresy mailowe uczestników szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Grupa docelowa szkolenia obejmuje szeroki zakres specjalistów z biura projektowania wnętrz, w tym projektantów, handlowców zajmujących się sprzedażą usług projektowych, oraz wszystkich, którzy mają kontakt bezpośredni z klientami i biorą udział w procesie projektowania i realizacji wnętrz. Wymagany jest minimalny staż pracy - 1 miesiąc.
Informacje dodatkowe
Koszt szkolenia nie zawiera kosztów dojazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia, a także kosztów środków trwałych.
Przerwy przewidziane w harmonogramie są wliczone w czas szkolenia.
Szkolenie zwolnione jest z VAT na podstawie: §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2015 r., poz.736).