Studia podyplomowe KATOWICE: Trener zdolności poznawczych (pamięć, uwaga, twórczość)
Studia podyplomowe KATOWICE: Trener zdolności poznawczych (pamięć, uwaga, twórczość)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia adresowane są do osób rozpoczynających karierę trenerską lub chcących poszerzyć zakres proponowanych usług szkoleniowych o treningi poznawcze. Studia polecane są zwłaszcza absolwentom: psychologii i pedagogiki oraz kierunków pokrewnych, nauczycielom, edukatorom, wychowawcom.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji22-11-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi192
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym studiów jest osiągnięcie przez słuchacza efektów kształcenia (w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencjo społecznych) zgodnych z programem studiów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Słuchacz ma poszerzoną i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania, rozwoju i biologicznych podstaw procesów poznawczych, ze szczególnym uwzględnieniem uwagi, pamięci i twórczości. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Słuchacz udoskonalił umiejętności projektowania i prowadzenia szkoleń, z uwzględnieniem grupy docelowej, jej specyfiki rozwojowej i ewentualnych specyficznych ograniczeń poznawczych. Nabył umiejętności projektowania i prowadzenia treningów pamięci i uwagi.Nabył umiejętności projektowania i prowadzenia treningów twórczości. Udoskonalił warsztat trenerski poprzez zapoznanie z metodami trenowania umiejętności poznawczych, wykorzystującymi nowoczesne technologie. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Słuchacz zdobył umiejętność samokształcenia się, rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz potrafi prawidłowo identyfikować i rozstrzygać dylematy związane z wykonywaniem zawodu. | Kryteria weryfikacji Zgodność z celami i standardami: Sprawdzenie, czy osiągnięcia osoby studiującej są zgodne z wcześniej określonymi celami edukacyjnymi i standardami nauczania. Jasność i precyzja: Ocenianie czy osiągnięcia osoby studiującej są jasne, konkretne i precyzyjne, czyli czy pokazują rzeczywiste zrozumienie i opanowanie materiału. Zastosowanie w praktyce: Ocena zdolności osoby studiującej do zastosowania nabytej wiedzy i umiejętności w praktycznych sytuacjach lub zadaniach. Interakcja i komunikacja: Analiza umiejętności osoby studiującej w komunikacji i współpracy z innymi, zarówno w kontekście edukacyjnym, jak i społecznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnionych do wydawania dokumentów potwierdzających uzyskanie kwalifikacji, w tym w zawodzie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęUniwersytet SWPS
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoUniwersytet SWPS
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Program studiów obejmuje 192 godziny zajęć dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna to 45 minut), realizowanych w formie warsztatów, seminarium wykładów.
MODUŁ I
40 godzin dydaktycznych w ramach przedmiotów:
- Praktyczna psychologia poznawcza. Wprowadzenie.
- Psychologia uwagi.
- Psychologia pamięci.
- Psychologia twórczości.
- Neuropsychologia poznawcza. Możliwości stymulowania funkcji poznawczych.
MODUŁ II
40 godzin dydaktycznych w ramach przedmiotów:
- Praktyczna psychologia rozwoju poznawczego. Wprowadzenie.
- Rozwój i edukacja w okresie dzieciństwa.
- Rozwój i edukacja w okresie adolescencji.
- Rozwój i edukacja w okresie dorosłości i starości.
- Diagnoza funkcjonowania poznawczego.
MODUŁ III
112 godzin dydaktycznych w ramach przedmiotów:
- Projektowanie i prowadzenie szkoleń.
- Grupowy trening uwagi i pamięci.
- Projektowanie i prowadzenie treningów pamięci i uwagi.
- Grupowy trening twórczości i rozwiązywania problemów.
- Projektowanie i prowadzenie treningów twórczości.
- Wykorzystanie nowoczesnych technologii w trenowaniu zdolności poznawczych.
INFORMACJE DODATKOWE:
Czas trwania studiów: dwa semestry
Ilość punktów ECTS: 30
Liczba godzin dydaktycznych: 192 (w tym 32 godz. zajęć wykładowych oraz 160 godz. zajęć praktycznych). Godzina dydaktyczna = 45 minut.
Studia realizowane są w formie mieszanej (stacjonarnej połączonej z usługą zdalną w czasie rzeczywistym), w proporcjach 96 godz. stacjonarnych oraz 96 godz. zdalnych w czasie rzeczywistym.
Zajęcia na kierunku prowadzone w formie wykładów, warsztatów i seminariów. Realizowane w soboty oraz niedziele.
W przypadku zajęć zdalnych w czasie rzeczywistym: wykład lub/i ćwiczenia/rozmowa odbywa się na żywo na platformie Google Meet.
W szczegółowym harmonogramie uwzględnione zostały:
- przerwy, które nie są wliczone w godziny usługi rozwojowej
-W bloku zajęć 9.00-16:00 przeprowadzonych jest 8 godz. dydaktycznych (+ przerwy 60 min). Wyjątek stanowią daty w których przeprowadzana jest walidacja (test teoretyczny) - tj. 15.02.25 r., 26.04.25 r. - w tych dniach przerwy zostały skrócone do 30 min.
- walidacja, której godziny realizacji nie są wliczane w godziny usługi rozwojowej
Warunkiem ukończenia studiów jest minimum 80% obecności na zajęciach oraz zdobycie zaliczeń poszczegółnych przedmiotów przewidzianych programem studiów.
Po ukończeniu studiów absolwenci otrzymują, przewidziane ustawą, świadectwo ukończenia Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie SWPS.
Z ważnych przyczyn Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń może dokonać zmian w programie i kadrze studiów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Projektowanie i prowadzenie szkoleń | Data realizacji zajęć 23-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 Projektowanie i prowadzenie szkoleń | Data realizacji zajęć 24-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Praktyczna psychologia poznawcza. Wprowadzenie | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 Psychologia uwagi | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Psychologia pamięci | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 Psychologia twórczości | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Projektowanie i prowadzenie szkoleń (przeprowadzenie walidacji - prezentacja) | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 Neuropsychologia poznawcza. Możliwości stymulowania funkcji poznawczych | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 ZALICZENIE: Test wiedzy z zakresu kursów zawartych w bloku I | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Grupowy trening uwagi i pamięci | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 Grupowy trening uwagi i pamięci | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Grupowy trening twórczości i rozwiązywania problemów | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 Grupowy trening twórczości i rozwiązywania problemów | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Projektowanie i prowadzenie treningów pamięci i uwagi | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 Rozwój i edukacja w okresie dzieciństwa | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Diagnoza funkcjonowania poznawczego | Data realizacji zajęć 29-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Praktyczna psychologia rozwoju poznawczego. Wprowadzenie | Data realizacji zajęć 30-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 Rozwój i edukacja w okresie adolescencji | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 Rozwój i edukacja w okresie dorosłości i starości | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 ZALICZENIE Test wiedzy z zakresu kursów zawartych bloku II | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 Projektowanie i prowadzenie treningów twórczości | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 Projektowanie i prowadzenie treningów twórczości | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Projektowanie i prowadzenie treningów pamięci i uwagi | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 Projektowanie i prowadzenie treningów pamięci i uwagi | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Projektowanie i prowadzenie treningów twórczości | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Wykorzystanie nowoczesnych technologii w trenowaniu umiejętności poznawczych | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto35,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,94 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Prof. dr hab. Przemysław Bąbel
Prof. Bąbel prowadzi badania nad uczeniowymi mechanizmami wpływu placebo na ból, pamięcią bólu i czynnikami psychologicznymi wpływającymi na percepcję bólu. Zajmuje się także zastosowaniami analizy zachowania i psychologii pamięci w edukacji i terapii. Wyniki swoich badań publikuje nie tylko w najlepszych światowych czasopismach, w tym m.in. „Pain”, „Journal of Pain”, „European Journal of Pain”, „Clinical Journal of Pain”, „Pain Medicine”, „Memory”, ale są one dyskutowane w najważniejszych mediach na świecie, m.in. w „New York Times”, „New York Magazine”, „Daily Mail”, „CBS News”, „Mirror”, czy „Sunday Times”. Prof. Bąbel jest autorem i współautorem przeszło 100 publikacji naukowych, w tym 8 książek, m.in. „12 zasad skutecznej edukacji. Czyli jak uczyć, żeby nauczyć?” (GWP, 2015), „Trening pamięci. Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia” (Difin, 2011) oraz „Jak uczyć, żeby nauczyć” (WSiP, 2008). Jest także autorem ponad 100 publikacji popularnonaukowych. W ciągu ostatnich pięciu lat cały czas podnosił swoje kwalifikacje, które przekazuje na zajęciach.
Agnieszka Baran
Wieloletni trener kompetencji miękkich i funkcji poznawczych. Od 2005 roku prowadzi wykłady i warsztaty dla różnych grup odbiorców, na uczelniach wyższych, dla instytucji prywatnych, jednostek administracji publicznej, trzeciego sektora.
Ma ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu treningów pamięci dla młodzieży, dorosłych i seniorów. Jest współautorką międzynarodowych projektów “Memory training for seniors - through culture and diversity”, “Art of memory - master and enjoy” czy "Make friends with your own memory - workshop for seniors”, w ramach których prowadziła warsztaty pamięciowe dla osób dorosłych z różnych krajów Europy.
Dydaktyk tematów dotyczących pamięci, uczenia się, prowadzenia szkoleń, przygotowywania i realizacji projektów, adaptacji do starości i pracy z osobami w starszym wieku. W ciągu ostatnich pięciu lat cały czas podnosiła swoje kwalifikacje, które przekazuje na zajęciach.
dr hab. Aleksandra Gruszka-Gosiewska
dr hab. Krystian Barzykowski
Jest autorem lub współautorem przeszło 40 publikacji naukowych. Publikuje w najlepszych czasopismach zarówno krajowych jak i zagranicznych (m.in. Memory; British Journal of Psychology; Acta Psychologica; PLoS ONE; European Review of Applied Psychology; International Psychogeriatrics; Aging, Neuropsychology, and Cognition). Pomysłodawca i współautor pierwszego w Polsce podręcznika z zakresu diagnozy psychologicznej w kontekście wielokulturowości i wielojęzyczności. Książka ta została wyróżniona rekomendacją Rady Europy jako przykład tzw. dobrych praktyk.
Dr Krystian Barzykowski uczestniczył dotychczas w roli kierownika, głównego wykonawcy lub wykonawcy w dziesięciu projektach naukowych finansowanych, między innymi, przez Narodowe Centrum Nauki, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Fundację im. Stefana Batorego, Komisję Europejską. W ciągu ostatnich pięciu lat cały czas podnosił swoje kwalifikacje, które przekazuje na zajęciach.
mgr Iwona Sołtysińska
Współautorka książki „Szkolenia pracowników a rozwój organizacji”, stanowiącej kompendium wiedzy z zakresu tworzenia polityki szkoleniowej, projektowania, przeprowadzania i oceny szkoleń́ w oparciu o kompetencje oraz publikacji „Budowanie zespołów”, która jest praktycznym manualem wspierającym rozwój kompetencji w zakresie współpracy w zespole zadaniowym i coachingu zespołu.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych Consulting and Leading in Organisations: Psychodynamic and Systemic Approaches w Tavistock and Portman NHS. Posiada certyfikat trenera zarządzania (MATRIK i Edexcel International) oraz certyfikat coacha PCC (International Coach Federation). Jest konsultantem polskich i międzynarodowych konferencji Group Relations. Prowadzi zajęcia w Postgraduate School of Thinking Uniwersytetu w Brukseli, współtworząc program, którego ambicją jest przygotowanie studentów do myślenia poza schematami, rozwiązywania złożonych problemów i przekraczania granic paradygmatów. W ciągu ostatnich pięciu lat cały czas podnosiła swoje kwalifikacje, które przekazuje na zajęciach.
dr hab. Dorota Czyżowska
Przedmiot jej zainteresowań naukowych stanowi rozwój w biegu życia ze szczególnym uwzględnieniem okresu adolescencji i dorosłości. Prowadzi badania dotyczące rozwoju myślenia moralnego i jego uwarunkowań. Zajmują ją kwestie dotyczące edukacji moralnej i możliwości wspierania rozwoju społeczno-moralnego. Realizuje badania zmierzające do określenia czynników warunkujących wchodzenie w związki intymne w okresie wczesnej dorosłości, a także uwarunkowań jakości związku intymnego. Jest autorką i współautorką kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych tematyce rozwoju, w tym rozwoju moralnego, edukacji moralnej, a także problematyce związków intymnych.
W Instytucie Psychologii UJ od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu psychologii rozwoju moralnego, psychologii edukacji oraz psychologii płci. W ciągu ostatnich pięciu lat cały czas podnosiła swoje kwalifikacje, które przekazuje na zajęciach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi dostarczane są w wersji elektronicznej oraz/lub materiałów drukowanych koniecznych do przeprowadzenia zajęć. Materiały w wersji elektonicznej zamieszczane są na Classroomach poszczególnych zajeć.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem przyjęcia jest spełnienie przez Kandydata poniżej wymienionego warunku:
- Wypełnienie internetowego formularza zgłoszeniowego (www.portal.swps.edu.pl/rejestracja) i dostarczenie do realizatora usługi (Uniwersytetu SWPS) przez Kandydata wszystkich wymaganych w procesie rekrutacji dokumentów.
Ponadto warunkiem przyjęcia jest posiadanie przez Uniwersytet SWPS wolnych miejsc na danym kierunku oraz decyzja o uruchomieniu kierunku.
Informacje dodatkowe
Cena za studia podyplomowe podana w ramach powyższej Karty Usługi w Bazie Usług Rozwojowych nie obejmuje opłaty rekrutacyjnej w wysokości 300 zł. Opłata rekrutacyjna nie jest wliczana do kwoty czesnego i jest wnoszona przez kandydata na etapie rekrutacji.
Absolwenci i studenci Uniwersytetu SWPS są zwolnieni z jej wnoszenia.
Usługa jest zwolniona z VATU na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 26b ustawa o podatku VAT.
Szczegółowe informacje na temat kierunku znajdą Państwo pod adresem:
https://swps.pl/oferta/katowice/podyplomowe/psychologia-psychoterapia/trener-zdolnosci-poznawczych-pamiec-uwaga-tworczosc
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w części usługi realizowanie zdalnie:
1) platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: narzędzie z pakietu Google G-Suit ( google classroom oraz google meet)
2) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2 ,2 GB pamięci RAM, zainstalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7, 8, 10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon,opcjonalnie kamera video.(Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy).Android z systemem 5.0 lub nowszy/ iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.
3) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
https://support.google.com/a/answer/1279090
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader , Pakiet biurowy np Libre Office, Open office lub Microsoft office.