English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie B2 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie B2 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z obsługą klienta w call center.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Call Centres – B2" ma na celu rozwinięcie zaawansowanych umiejętności językowych w kontekście pracy w call center. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa, zaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych niezbędnych do skutecznej komunikacji w środowisku call center. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie zaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Zaawansowane umiejętności komunikacji telefonicznej: Uczestnik efektywnie zarządza zaawansowanymi rozmowami, stosując odpowiednie techniki i strategie komunikacyjne.2. Zarządzanie trudnymi klientami: Uczestnik stosuje skuteczne metody radzenia sobie z trudnymi klientami i sytuacjami kryzysowymi. 3. Zastosowanie zaawansowanej terminologii: Uczestnik identyfikuje i korzysta z zaawansowanego słownictwa specyficznego dla branży call center. | Kryteria weryfikacji 1. Skuteczność w rozwiązywaniu problemów klientów: Ocena zdolności uczestnika do stosowania zaawansowanych technik w symulowanych rozmowach.2. Prawidłowe stosowanie specjalistycznej terminologii: Ocena zdolności uczestnika do zastosowania specjalistycznej terminologii w rozmowach i pisemnych ćwiczeniach. 3. Efektywność zarządzania trudnymi sytuacjami: Ocena umiejętności uczestnika w zarządzaniu trudnymi rozmowami i kryzysowymi sytuacjami z klientami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: dull, dead-end job, sick leave, dog-eat-dog, cushy number
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: direct and indirect questions
Unit 3: Time Management
- Topic: Time Management
- Reading context: Memo
- Vocabulary: adherence, compliance, early, late, meeting, offline time, on time, percentage, sign off, sign on, unpredictable, WFM
- Function: Asking for advice
Unit 4: GRAMMAR: present perfect vs. past simple
Unit 5: Language Barriers
- Topic: Language Barriers
- Reading context: Article
- Vocabulary: accent, accent reduction, dialect, disparity, fluent, foreign, global, idiom, interpreter, language barrier, misunderstanding, multilingual, translate
- Function: Agreeing with a suggestion
Unit 6: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 7: Handling Angry Customers
- Topic: Handling Angry Customers
- Reading context: Report
- Vocabulary: aggravate, apologize, assurance, blame, calm down, circumstance, complain, deescalate, empathize, escalate, frustration, irate, rectify, vent
- Function: Making an apology
Unit 8: GRAMMAR: passive voice
Unit 9: Handling Difficult Customers
- Topic: Handling Difficult Customers
- Reading context: Training manual
- Vocabulary: abusive, approach, chatty, considerate, impatient, inappropriate, intoxicated, irrelevant, lonely, over-familiar, terminate, threatening
- Function: Giving a reminder
Unit 10: GRAMMAR: conditional sentences
Unit 11: Handling Unusual Situations
- Topic: Handling Unusual Situations
- Reading context: Poster
- Vocabulary: accident, calm, crash, down, dropped, emergency, emergency service, help, medical, outage, reception, unexpected, urgent
- Function: Providing reassurance
Unit 12: GRAMMAR: future forms
Unit 13: Customer Relationship Management
- Topic: Customer Relationship Management
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: campaign, CRM, database, efficiency, history, match, offering, organized, parameter, remind, retention, streamline, target
- Function: Expressing uncertainty
Unit 14: GRAMMAR: present and past habits
Unit 15: Customer Satisfaction Survey
- Topic: Customer Satisfaction Survey
- Reading context: Survey
- Vocabulary: compile, conduct, experience, implement, improve, likely, loyalty, random, recommend, satisfaction, score, suggestion
- Function: Making a generalization
Unit 16: GRAMMAR: articles
Unit 17: Customer Privacy
- Topic: Customer Privacy
- Reading context: Email
- Vocabulary: confidential, disclose, fraudulent, identity, password, personal data, phishing, pretexting, privacy, security question, social engineering, verification
- Function: Making suggestions
Unit 18: GRAMMAR: modal verbs and related phrases
Unit 19: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrival, boarding pass, cancel a booking, double room, garden view, miss the flight, return ticket
- Function: Functional language used on business trips
Unit 20: GRAMMAR: quantifiers
Unit 21: Online Support 1
- Topic: Online Support 1
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: chat room, instant message, interactive, live chat, forum, moderator, online agent, post, proactive, reactive, real-time, user, VoIP
- Function: Reacting to good news
Unit 22: GRAMMAR: past and mixed conditionals
Unit 23: Online Support 2
- Topic: Online Support 2
- Reading context: Job description
- Vocabulary: auto-response, contact center, distribution, email, ERM, FAQ, FER, follow-up, integrated, personalized, rapid, response time, template
- Function: Asking about experience
Unit 24: GRAMMAR: relative clauses
Unit 25: Managing Stress
- Topic: Managing Stress
- Reading context: Brochure
- Vocabulary: anxiety, burnout, compartmentalize, cope, deep breath, exhaustion, let go of, overwhelmed, pressure, relax, rude, stress, turnover, workload
- Function: Describing feelings
Unit 26: GRAMMAR: past modals of probability
Unit 27: Health
- Topic: Health
- Reading context: Article
- Vocabulary: diet, ergonomics, exercise, eyestrain, fitness, focus, healthy, heart disease, obesity, physical, posture, sedentary, work out
- Function: Making an admission
Unit 28: Outsourcing
- Topic: Outsourcing
- Reading context: Email
- Vocabulary: affordable, communication training, concentrate, cross-cultural, cultural sensitivity, labor costs, offshoring, outsourcing, relate, salary, skilled, tax break
- Function: Asking for an opinion
Unit 29: Management
- Topic: Management
- Reading context: Course description
- Vocabulary: control, coordination, development, morale, motivation, oversee, planning, progress, promotion, responsibility, standard, supervise
- Function: Describing skills and traits
Unit 30: Meetings
- VOCABULARY: Everyday business slang for meetings like "circle back", "shoot you an email", "get the ball rolling", "I'm swamped", "play it by ear".
- SPEAKING: Initiating meetings with casual phrases; discussing agenda items informally; expressing and handling urgent tasks with slang; effectively summarizing using colloquial language.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Phrases for deferring topics ("Let’s put a pin in that"), checking understanding ("Can you give me a rundown?"), and expressing workload ("I’m swamped right now").
Unit 31: Presentations
- VOCABULARY: Common presentation slang such as "kick off", "wrap up", "takeaway", "touch base", "ping", "deep dive", "on the same page", "loop in".
- SPEAKING: Preparing and delivering presentations using conversational phrases; explaining complex information with accessible language; engaging the audience with interactive dialogue.
- FUNCTIONAL LANGUAGE: Opening presentations with an informal tone ("Let’s kick this off"), guiding through content ("We’ll take a deep dive into..."), and concluding with actionable steps ("Let's wrap up").
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (ukończony poziom B1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.