English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie B1 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z obsługą klienta w call center.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Call Centres – B1" ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście pracy w call center. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych niezbędnych do skutecznej komunikacji w środowisku call center. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Średniozaawansowana znajomość terminologii call center:• Uczestnik identyfikuje i stosuje specjalistyczne terminy związane z różnymi aspektami pracy w call center, w tym technologią i procedurami obsługi klienta. 2. Umiejętności średniozaawansowanej komunikacji telefonicznej: • Uczestnik skutecznie stosuje różnorodne techniki rozmów telefonicznych, zarówno w obszarze obsługi klienta, jak i wsparcia technicznego. 3. Zarządzanie rozmową i techniki sprzedaży: • Uczestnik stosuje średniozaawansowane strategie sprzedaży i negocjacji podczas rozmów wychodzących oraz efektywnie zarządza rozmowami przychodzącymi. | Kryteria weryfikacji 1. Prawidłowe stosowanie terminologii:• Ocena zdolności uczestnika do zastosowania specjalistycznej terminologii w symulowanych rozmowach telefonicznych i pisemnych ćwiczeniach. 2. Efektywność w komunikacji: • Ocena umiejętności uczestnika w prowadzeniu średniozaawansowanych rozmów, w tym skutecznego rozwiązywania problemów i realizacji celów sprzedażowych. 3. Zastosowanie średniozaawansowanych technik sprzedaży i negocjacji: • Ocena zdolności uczestnika do wykorzystania średniozaawansowanych technik sprzedaży i negocjacji w symulowanych scenariuszach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: fixed-term contract, performance-related bonuses, work in shifts, technical support, get a promotion
- Function: Talking about one’s job
Unit 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: Conversation Cycle 1
- Topic: Conversation Cycle 1
- Reading context: Training manual
- Vocabulary: acknowledge, balance, checking question, closed question, conversation cycle, inform, invite, leading question, listen, open question, repetition, verbal nod
- Function: Pointing out a misconception
Unit 4: Conversation Cycle 2
- Topic: Conversation Cycle 2
- Reading context: Email
- Vocabulary: agreement, closing, complete, detail, disconnect, double-check, personal, reassure, resolve, review, summarize
- Function: Giving a reminder
Unit 5: GRAMMAR: Present Perfect and Past Simple
Unit 6: Inbound Calls: Customer Service
- Topic: Inbound Calls: Customer Service
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: account, customer service, decision, guide, inquiry, issue, link, process, request, research, service, support
- Function: Giving reassurance
Unit 7: GRAMMAR: The future
Unit 8: Inbound Calls: Tech Support 1
- Topic: Inbound Calls: Tech Support 1
- Reading context: Brochure
- Vocabulary: appliance, electronic, hardware, mechanical, mobile, problem, software, solution, system, technician, technology, tech support, warranty
- Function: Confirming information
Unit 9: Inbound Calls: Tech Support 2
- Topic: Inbound Calls: Tech Support 2
- Reading context: Email
- Vocabulary: advanced, analyze, basic, broken, defective, diagnostic, error message, malfunction, replace, reproduce, tier, troubleshoot, user error
- Function: Asking for details
Unit 10: GRAMMAR: Modal verbs
Unit 11: Outbound Calls: Sales 1
- Topic: Outbound Calls: Sales 1
- Reading context: Job listing
- Vocabulary: appointment, cold call, commission, generate, lead, persuade, purchase, salesperson, sell, solicit, telemarketing
- Function: Describing work experience
Unit 12: Outbound Calls: Sales 2
- Topic: Outbound Calls: Sales 2
- Reading context: Article
- Vocabulary: close, contact, cross-sell, influence, negotiate, offer, pitch, price, resistance, trust, upsell, value
- Function: Making a suggestion
Unit 13: GRAMMAR: present and past ability
Unit 14: Outbound Calls: Collections
- Topic: Outbound Calls: Collections
- Reading context: Letter
- Vocabulary: agency, collections, credit score, debtor, delinquent, in-house, legal, overdue, payment arrangement, service interruption, third-party
- Function: Discussing options
Unit 15: GRAMMAR: comparatives and superlatives
Unit 16: Technology 1
- Topic: Technology 1
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: ACD, ANI, callback, CTI, DNIS, EWT, queue, route, routing strategy, screen pop, threshold, virtual queuing
- Function: Showing interest
Unit 17: Technology 2
- Topic: Technology 2
- Reading context: Company webpage
- Vocabulary: authenticate, automated, directed dialogue, DTMF, efficient, IVR, keypad, menu, natural language dialogue, prompt, selection, self-serve, speech recognition
- Function: Expressing sympathy
Unit 18: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 19: Metrics
- Topic: Metrics
- Reading context: Article
- Vocabulary: abandonment, ACPD, after-call work, AHT, available time, CPC, CSAT, FCR, hold time, KPI, survey, UOT
- Function: Describing results
Unit 20: GRAMMAR: real conditions
Unit 21: Performance Evaluation
- Topic: Performance Evaluation
- Reading context: Employee evaluation
- Vocabulary: coach, evaluate, feedback, monitor, one-on-one, opportunity, real work situation, remote, self-assessment, session, side-by-side, strength, target
- Function: Showing understanding
Unit 22: GRAMMAR: articles
Unit 23: Performance Incentives
- Topic: Performance Incentives
- Reading context: Poster
- Vocabulary: appreciation, award, bonus, contest, hard work, incentive, motivate, pay off, prize, raffle, reward, spiff
- Function: Expressing hope
Unit 21 GRAMMAR: used to
Unit 22: Scheduling 1
- Topic: Scheduling 1
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: cross-trained, forecasting, intraday management, overstaffing, peak, service level, shrinkage, staffing, traffic, understaffing, volume
- Function: Giving a warning
Unit 23: GRAMMAR: hypothetical conditional: past
Unit 24: Scheduling 2
- Topic: Scheduling 2
- Reading context: Training manual
- Vocabulary: advance, blackout day, differential, disability leave, flex, holiday, make up, PTO, schedule, shift bid, sick leave, trade, unpaid, vacation
- Function: Making an offer
Unit 25: GRAMMAR: active vs. passive
Unit 26: Meetings
- VOCABULARY: Agenda, minutes, chairperson, participant, motion, adjourn, consensus, action items, follow-up, delegate
- SPEAKING: Initiating a meeting; Proposing and agreeing on agenda items; Expressing opinions and making suggestions; Summarizing discussions and confirming action items
Unit 27: Presentations
- VOCABULARY: Audience, engagement, visual aids, outline, bullet points, introduction, conclusion, transition, emphasize, clarify
- SPEAKING: Preparing and structuring a presentation; Delivering an introduction that captures attention; Explaining data and ideas clearly; Concluding effectively and inviting questions
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.