English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie A2 - 56 godzin w formie zdalnej
English for Call Centres - Kurs języka angielskiego dla pracowników call center na poziomie A2 - 56 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z obsługą klienta w call center.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for Call Centres – A2" ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście pracy w call center. Uczestnicy nauczą się specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych niezbędnych do skutecznej komunikacji w środowisku call center. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Podstawowa znajomość terminologii call center:• Uczestnik identyfikuje i stosuje podstawowe terminy związane z wyposażeniem, funkcjonowaniem oraz codziennymi zadaniami w call center. 2. Podstawowe umiejętności komunikacyjne w środowisku call center: • Uczestnik wykorzystuje proste struktury gramatyczne i leksykalne do obsługi rozmów telefonicznych, w tym przyjmowania płatności, obsługi reklamacji, i przekazywania rozmów. 3. Umiejętność prowadzenia standardowych rozmów telefonicznych: • Uczestnik prowadzi podstawowe rozmowy telefoniczne, korzystając z odpowiednich zwrotów i technik komunikacyjnych stosowanych w call center. | Kryteria weryfikacji 1. Zastosowanie terminologii w praktyce:• Ocena zdolności uczestnika do korzystania z terminologii call center podczas symulowanych rozmów telefonicznych i innych ćwiczeń praktycznych. 2. Skuteczność komunikacji telefonicznej: • Ocena umiejętności uczestnika w prowadzeniu efektywnych rozmów, w tym odpowiednie reagowanie na potrzeby klientów i rozwiązywanie podstawowych problemów. 3. Prawidłowe stosowanie gramatyki i struktur językowych: • Ocena znajomości i stosowania przez uczestnika odpowiednich struktur gramatycznych w kontekście call center. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Call Center Layout
- Topic: Call Center Layout
- Reading context: Employee handbook
- Vocabulary: aisle, break room, conference room, common area, cubicle, fire exit, open plan, reception, security, workstation
- Function: Giving directions
Unit 2: GRAMMAR: present simple and continuous, adverbs of frequency
Unit 3: Tools & Equipment
- Topic: Tools & Equipment
- Reading context: Email
- Vocabulary: calculator, computer, display monitor, headset, keyboard, mouse, notepad, phone, terminal, whiteboard
- Function: Estimating time
Unit 4: GRAMMAR: question forms, past simple, past simple verbs: -ed endings, basic irregular verbs
Unit 5: Work Hours
- Topic: Work Hours
- Reading context: Memo
- Vocabulary: 24-hour, break, daytime, evening, full-time, graveyard, morning, overtime, part-time, shift, weekend
- Function: Expressing a preference
Unit 6: GRAMMAR: past simple and past continuous, weak forms
Unit 7: Qualities of a Representative
- Topic: Qualities of a Representative
- Reading context: Brochure
- Vocabulary: enthusiastic, friendly, honest, knowledgeable, patient, polite, professional, responsible, sense of humor, sensible
- Function: Expressing an opinion
Unit 8: GRAMMAR: present perfect + ever/never, present perfect + for/since
Unit 9: Skills 1
- Topic: Skills 1
- Reading context: Résumé
- Vocabulary: adapt, call control, conflict resolution, conversation, listening, literacy, multitasking, problem-solving, speaking, type
- Function: Expressing concern
Unit 10: Skills 2
- Topic: Skills 2
- Reading context: Job listing
- Vocabulary: address, coordinate, develop, leadership, manage, organize, supervisor, support, team, teamwork
- Function: Asking for more information
Unit 11: was/were GRAMMAR: present continuous/be going to for future
Unit 12: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: arrive at work, permanent job, manage, demanding, employee, employer
- Function: Talking about one’s job
Unit 13: GRAMMAR: should, can, have to, must, may, might
Unit 14: Basic Actions
- Topic: Basic Actions
- Reading context: Guide
- Vocabulary: answer, call, dial, direct, hang up, hold, mute, reach, release, return
- Function: Identifying an error
Unit 15: past simple and past continuous, weak forms: was/were
Unit 16: Phone Communication 1
- Topic: Phone Communication 1
- Reading context: Magazine article
- Vocabulary: articulate, body language, communication, face-to-face, intonation, minimize, miscommunication, mumble, stress, volume
- Function: Giving a reminder
Unit 17: Phone Communication 2
- Topic: Phone Communication 2
- Reading context: Email
- Vocabulary: address, courtesy, dead air, empathy, interrupt, jargon, overload, personalize, positive, professionalism, rapport
- Function: Expressing contrast
Unit 18: Leaving Messages
- Topic: Leaving Messages
- Reading context: Memo
- Vocabulary: brief, call back, call back number, identify, leave, message, regarding, repeat, unavailable, voicemail
- Function: Making an apology
Unit 19: Transfers
- Topic: Transfers
- Reading context: Training manual
- Vocabulary: check in, cold, conference call, department, expectation, extension, introduce, on hold, on the line, transfer, warm
- Function: Stressing a point
Unit 20: GRAMMAR: comparatives/superlatives
Unit 21: Taking Payments
- Topic: Taking Payments
- Reading context: Webpage
- Vocabulary: APO, balance, confirmation number, credit card, debit card, electronic check, gift card, grace period, late fee, service fee
- Function: Making a suggestion
Unit 22: GRAMMAR: used to
Unit 23: Call Types
- Topic: Call Types
- Reading context: Cover letter
- Vocabulary: account maintenance, advice, billing, call, complaint, customer service, inbound, order, outbound, sales, tech support, transaction
- Function: Expressing doubt
Unit 24: GRAMMAR: relative clauses
Unit 25: Answering Services
- Topic: Answering Services
- Reading context: Advertisement
- Vocabulary: after-hours, answering service, appointment, dispatch, live response, overflow, receptionist, redirect, screen, workload
- Function: Making a recommendation
Unit 26: GRAMMAR: articles
Unit 27: Training
- Topic: Training
- Reading context: Course description
- Vocabulary: classroom, demonstrate, e-learning, modular, on-the-job, practice, role play, simulation, test, webinar
- Function: Changing your mind
Unit 28: A Perfect Pitch
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience, speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Introducing yourself and your; Describing a picture or a slide in simple terms; Using linking words like 'first', 'next', 'then' to order content; Thanking the audience and inviting questions at the end
Unit 29: Successful Meetings
- VOCABULARY: Meeting, agenda, discuss, decision, plan, invite, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Asking simple questions in meetings (e.g., "What is our budget?"); Responding to questions with short answers; Making simple suggestions (e.g., "Let’s meet next week"); Practicing polite meeting phrases (e.g., "Can you repeat that?")
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto98,21 PLN
- Koszt osobogodziny netto98,21 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.