Usługa szkoleniowa: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO CZ.1 - stacjonarna
Usługa szkoleniowa: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO CZ.1 - stacjonarna
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Wsparcie dla osób dorosłych, wsparcie dla pracodawców i ich pracowników.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje uczestnika do porozumiewania się w języku angielskim w życiu codziennym i w pracy. Celem usługi jest rozwinięcie umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik:Opisuje materiał wizualny, który obejrzał, używając zróżnicowanego słownictwa oraz prawidłowych konstrukcji gramatycznych. Opanował słownictwo różnych przedmiotów codziennego użytku i sprzętu używanego w miejscu pracy, robienia zakupów i marketingu, podobieństw i różnic kulturowych Polski i Anglii, członków rodziny, drzewa genealogicznego, wyglądu osobistego, porównywania pracy i życia domowego, kontaktów z klientem. Stosuje poprawnie słowa this, that, these, those, w odniesieniu do przedmiotów oraz operator do/does. Stosuje przymiotniki Question Words, dopełniacz saksoński 's, formy There is / There are, przyimki A / An/ The. Wyszukuje określone informacje w tekście, komunikuje się z wykorzystaniem informacji usłyszanych, obejrzanych, przeczytanych, ustnie wyraża i uzasadnia poglądy. | Kryteria weryfikacji SŁUCHANIEUczestnik rozróżnia poznane mu słowa, rozumie treści zawarte w krótkich filmach. Uczestnik wyszukuje określone określone informacje w nagraniu oraz rozumie tekst słuchany z wykorzystaniem różnych źródeł | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji PISANIEUczestnik tworzy zdania z zastosowaniem wybranych czasów oraz okresów warunkowych. Stosuje właściwe formy gramatyczne oraz wykorzystuje poznane słownictwo w opisach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji CZYTANIEUczestnik rozumie tekst czytany oraz potrafi wyszukać określone informacje i określić kontekst wypowiedzi. Uczestnik komunikuje się na podstawie przeczytanych informacji. Uczestnik czyta tekst zachowując właściwą wymowę słów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji SAMODZIELNE WYPOWIADANIE SIĘ IPOROZUMIEWANIE Uczestnik udziela odpowiedzi na pytania do filmów, wyraża i uzasadnia opinię na dany temat, stosuje poznane słownictwo. Uczestnik samodzielnie tworzy wypowiedź ustną: opisywanie przedmiotów, ustosunkowanie się do opinii innych, wyrażanie wątpliwości | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Temat: Poland vs England – różnice i podobieństwa
Forma czasownika ‘to be’ w czasie teraźniejszym
• stosowanie czasownika ‘to be’ w odpowiednich formach
• przypomnienie przymiotników, poznanie nowych przymiotników oraz słów opisujących kraj
• rozmowa o różnicach i podobieństwach kulturowych pomiędzy Polską i Anglią
• oglądanie krótkiego materiału dotyczącego kultury Wielkiej Brytanii
• opisywanie materiału wizualnego
• zadawanie pytań
Temat: Useful objects – przydatne przedmioty
Określenia this, that, these, those
• podawanie nazw przedmiotów codziennego użytku i sprzętu używanego w pracy
• rozmowa na temat przedmiotów, opisywanie przedmiotów
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• użycie słów: this, that, these, those
Temat: What’s the time? - Która godzina?
Question words – pytania who/which/where/ what
• pytanie i podawanie godzin i czasu
• stosowanie przymiotników w języku angielskim
• tworzenie pytań z zastosowaniem Question Words
• rozumienie nagrania
Temat: In my office – w moim biurze
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• budowanie zdań określających gdzie znajdują się dane rzeczy w biurze, formułowanie pytań gdzie się znajdują
•słowa opisujące miejsce pracy
Temat: Family members – członkowie rodziny
Possessive adjectives
• słownictwo- określanie członków rodziny
• uzupełnianie drzewa genealogicznego
• rozumienie tekstu słuchanego –wyszukiwanie określonych informacji
• określanie przynależności – dopełniacz saksoński ‘s
Temat: I have got - Ja mam ( czasownik ‘mieć –have got/has got’)
Słownictwo branżowe – opis przedmiotów
• użycie czasownika ‘mieć –have got/has got’
• czytanie ze zrozumieniem
• rozumienie tekstu słuchanego
• nazywanie przedmiotów niezbędnych w pracy i opisywanie je odpowiednimi przymiotnikami.
• zastosowanie pytań ‘have got / has got
Temat: Small shopping - Drobne zakupy
Słownictwo branżowe – preferencje klienta, słowa związane z marketingiem
• frazy i słownictwo związane z zakupem
• słowa używane w sprzedaży i marketingu
• pytanie o możliwość zakupy danych przedmiotów
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• wyrażanie propozycji
Temat: My life – moje życie
Present Simple – czas teraźniejszy
• nazywanie czynności życia codziennego
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• wyrażanie i uzasadnianie opinii na temat treści nagrania
• tworzenie zdań z zastosowaniem form czasu Present Simple
Temat: Daily Routine czynności codzienne w pracy
Słownictwo branżowe
• ćwiczenie konstrukcji czasu Present Simple
• pytanie i udzielanie informacji na temat prostych czynności w pracy
• podawanie podobieństw i różnic pracy i życia w domu
• kontakt z klientem i słownictwo branżowe
Temat: Do you work hard? Czy pracujesz ciężko?
Pytania z zastosowaniem czasu Present Simple
• ćwiczenie czasu Present Simple w zdaniach twierdzących i pytaniach
• rozmawianie o przyzwyczajeniach
• stosowanie operatoró1) do/does w kartach pracy, konwersacjach, ćwiczeniach multimedialnych
• słownictwo branżowe
Temat: What is there in the city – Co jest w mieście?
There is / There are – gdzie są poszczególne budynki
• rozmowa w oparciu o materiał wizualny
• rozmowa na temat miejsc wokół nas,
•poznanie nowego słownictwa
• rozumienie tekstu słuchanego –wyszukiwanie określonych informacji
•stosowanie form There is / There are
Temat: House - Opis pomieszczeń w domu
A / An/ The - przyimki
• nazywanie pomieszczeń i przedmiotów w domu
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• rozmowę z wykorzystaniem nowego słownictwa
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• zastosowanie przyimków A / An /The
Temat: Listening Lesson -Asking for information ( Pytanie o informacje)
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• odgrywanie minidialogów – zapytanie o informacje
• rozumienie tekstu czytanego – wyszukiwanie określonych informacji
• opisywanie eventów oraz wydarzeń w mieście i regionie
Temat: Video Lesson – Be prepared – czasownik ‘need to’
• rozmowa na temat czasu wolnego, zainteresowań oraz pracy
• słuchanie tekstu, oglądanie filmu w celu uzyskania informacji
• zapoznanie się z nowym słownictwem
• stosowanie słownictwa związanego z opisem przedmiotów ( nowe przymiotniki)
Temat: Appearance – wygląd zewnętrzny
• rozmowa w oparciu o materiał wizualny
• rozmowa na temat wyglądu zewnętrznego, zastosowwanie nowego słownictwa
• rozumienie tekstu słuchanego –wyszukiwanie określonych informacji
• zadawanie pytań szczegółowych i udzielanie zwięzłych informacji
Temat: Możliwości i umiejętności- can/can’t
Słownictwo branżowe – zasady w pracy
• używa czasownika Can /Can not
• pytanie i udzielanie informacji stosując konstrukcję gramatyczną Can /Can not
• podawanie informacji o możliwościach i zasadach w pracy
• opisywanie zdarzeń zawartych w krótkim filmie
• opisywanie naszych umiejętności
Temat: Where were you? Gdzie byłeś?
‘To be’ – czas przeszły
• rozumienie tekstu słuchanego – wyszukiwanie określonych informacji
• ćwiczenia z czasownikiem to be (formy czasu przeszłego)
•stosowanie w kartach pracy i mowie form czasownika ‘to be’
• opisywanie minionego tygodnia
• odpowiadanie na pytania z kart pracy
Temat: Revision. Powtórzenie wiadomości.
• stosowanie poznanego materiału w ćwiczeniach, na kartach pracy w mowie
Temat: Test sprawdzający poznaną wiedzę
Listenig lesson – doskonalenie umiejętności słuchania z wykorzystaniem słownictwa branżowego
• wykorzystanie poznanego materiału w mowie i piśmie i w teście
• zrozumienie tekstu słuchanego
• stosowanie zdobytej wiedzy w konwersacji sterowanej
• wykorzystanie informacji zawartych na stronach internetowych konkurencyjnych firm z branży ucznia
Temat: Video lesson – praca na podstawie materiału wizualnego
Test Feedback and speaking lesson
• omówienie ewentualnych błędów w teście oraz rozmowa po angielsku na podstawie materiału zawartego w ćwiczeniach
• rozumienie tekstu słuchanego
• odpowiadanie na pytania z quizu dotyczące filmu
• uzupełnianie kart pracy
• odgrywanie minidialogów.
Walidacja usługi przeprowadzona będzie ostatniego dnia zajęć. Walidacja w formie testu teoretycznego i debaty.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Poland vs England – różnice i podobieństwa, stosowanie czasownika ‘to be’ w odpowiednich formach. Useful objects – przydatne przedmioty. Użycie określeń this, that, these, those. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 17-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 11:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 What’s the time? - Która godzina? - pytania who/which/where/ what. In my office – w moim biurze. Rozumienie tekstu, wyszukiwanie informacji. Słownictwo opisujące miejsce pracy. Budowanie zdań. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Family members – członkowie rodziny. Słownictwo, drzewo genealogiczne, dopełniacz saksoński 's | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 24-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 11:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 I have got - Ja mam ( czasownik ‘mieć –have got/has got’) Słownictwo branżowe – opis przedmiotów | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 27-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Small shopping - Drobne zakupy Słownictwo branżowe – preferencje klienta, słowa związane z marketingiem | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 03-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 My life – moje życie - czynności życia codziennego. Present Simple – czas teraźniejszy. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 07-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 11:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Daily Routine czynności codzienne w pracy. Słownictwo branżowe, kontakt z klientem. Podawanie podobieństw i różnic pracy i życia w domu. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 10-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Do you work hard? Czy pracujesz ciężko? Pytania z zastosowaniem czasu Present Simple. Rozmawianie o przyzwyczajeniach. Stosowanie operatorów do/does | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 What is there in the city – Co jest w mieście? There is / There are – gdzie są poszczególne budynki | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 18-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 House - Opis pomieszczeń w domu. Zastosowanie przyimków A / An/ The. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Listening Lesson -Asking for information ( Pytanie o informacje). Opisywanie eventów oraz wydarzeń w mieście i regionie | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 25-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Video Lesson – Be prepared – czasownik ‘need to’. Rozmowa na temat czasu wolnego, zainteresowań oraz pracy. Stosowanie słownictwa związanego z opisem przedmiotów. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Appearance – wygląd zewnętrzny. Rozmowa na temat wyglądu zewnętrznego, zastosowanie nowego słownictwa | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 02-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Możliwości i umiejętności - używanie czasownika can/can’t. Słownictwo branżowe – zasady w pracy. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Where were you? Gdzie byłeś? ‘To be’ – czas przeszły. Opisywanie minionego tygodnia. Ćwiczenia, karty pracy. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Revision. Powtórzenie wiadomości. Stosowanie poznanego materiału w ćwiczeniach, na kartach pracy w mowie | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Test sprawdzający poznaną wiedzę Listenig lesson – doskonalenie umiejętności słuchania z wykorzystaniem słownictwa branżowego | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Video lesson – praca na podstawie materiału wizualnego Test Feedback and speaking lesson. Odpowiadanie na pytania z quizu dotyczące filmu. Odgrywanie minidialogów. | Prowadzący Joanna Dziardziel | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 112,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 112,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto142,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto142,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Dziardziel
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług: od 2008 roku naucza języka angielskiego
podczas spotkań indywidualnych osobom
dorosłym oraz młodzieży w wieku szkolnym. W
latach 2017 i 2018 uczyła angielskiego grupy małych dzieci w przedszkolu, w latach 2018 i 2019
uczyła w pełnym wymiarze godzin w szkole podstawowej i gimnazjum Sióstr Misjonarek
w Białymstoku. Przygotowywała grupy do egzaminów końcowych, udzielała konsultacji
językowych. Od 2019 roku uczy w Little Britain szkoła języków obcych Ewa Kaczan-Freino w
Białymstoku. Uczy grupy oraz prowadzi zajęcia indywidualne dla młodzieży i osób dorosłych.
Stosuje różne metody nauczania, wykorzystuje urozmaicone materiały, ciągle się doskonali
jako nauczyciel (warsztaty dla nauczycieli potwierdzone certyfi katami); Wykształcenie Wyższe.
Magister fi lologii angielskiej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Praca z kursantem odbywa się z użyciem podręcznika: Road Map, platforma do nauki Perason, National Geographic, Linguahouse,
materiałów z książki Road Map B1 oraz z wykorzystaniem wielu gier planszowych, autorskich kart pracy trenera, słowników internetowych.
Informacje dodatkowe
Usługa zwolniona jest ze stawki VAT na podstawie par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013r. w sprawie zwolnień od podatków i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień, w przypadku gdy udział w usłudze jest finansowany co najmniej w 70% ze środków publicznych.