Kluczowe umiejętności negocjacyjne - szkolenie z certyfikatem Franklin University (USA)
Kluczowe umiejętności negocjacyjne - szkolenie z certyfikatem Franklin University (USA)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy działów sprzedaży z co najmniej rocznym doświadczeniem: Osoby z praktycznym zrozumieniem procesu sprzedaży i umiejętnością negocjowania warunków handlowych.
- Menedżerowie przygotowujący się do prowadzenia rozmów oceniających: Osoby z doświadczeniem menedżerskim, zdolne do skutecznej komunikacji i negocjacji w celu ustalenia celów i oczekiwań.
- Osoby pracujące z różnych sektorów i poziomów stanowisk: Chcą doskonalić umiejętności negocjacyjne w celu osiągnięcia lepszych wyników w pracy.
Grupa docelowa szkolenia jest zróżnicowana pod względem doświadczenia i funkcji zawodowych, ale łączy je wspólne zainteresowanie negocjacjami oraz chęć rozwoju umiejętności w tym zakresie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji20-06-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie uczestników do skutecznego prowadzenia negocjacji poprzez zrozumienie związku między konfliktem a negocjacjami, określenie kluczowych funkcji i zakresu obowiązków zespołu negocjacyjnego oraz przeprowadzenie procesu negocjacji, obejmującego przygotowanie, otwarcie, negocjacje właściwe, ustępstwa i zamknięcie. Uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do efektywnego działania w negocjacjach zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie związku między konfliktem a negocjacjami:• Uczestnik będzie umiał wyjaśnić związek między konfliktem a procesem negocjacyjnym. • Uczestnik będzie potrafił identyfikować różne poziomy konfliktu w kontekście negocjacji. • Uczestnik będzie mógł rozpoznać różne rodzaje negocjacji. | Kryteria weryfikacji • Uczestnik będzie w stanie wyjaśnić związek między konfliktem a negocjacjami.• Uczestnik będzie w stanie wymienić poziomy konfliktu w kontekście negocjacji. • Uczestnik będzie mógł rozpoznać różne rodzaje negocjacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określenie kluczowych funkcji i zakresu obowiązków zespołu negocjacyjnego:Uczestnik będzie potrafił opisać rolę każdego członka zespołu negocjacyjnego. Uczestnik będzie umiał określić zakres obowiązków każdego członka zespołu negocjacyjnego. Uczestnik będzie potrafił zdefiniować funkcje zespołu negocjacyjnego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił opisać rolę każdego członka zespołu negocjacyjnego.Uczestnik będzie umiał określić zakres obowiązków każdego członka zespołu negocjacyjnego. Uczestnik będzie potrafił zdefiniować funkcje zespołu negocjacyjnego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skuteczne przeprowadzanie procesu negocjacji:Uczestnik będzie potrafił przygotować się do negocjacji. Uczestnik będzie umiał otworzyć rozmowę negocjacyjną. Uczestnik będzie potrafił prowadzić negocjacje właściwe. Uczestnik będzie umiał dokonywać ustępstw w trakcie negocjacji. Uczestnik będzie potrafił zakończyć negocjacje w sposób korzystny dla wszystkich stron. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie w stanie opisać proces przygotowania do negocjacji.Uczestnik będzie umiał otworzyć rozmowę negocjacyjną. Uczestnik będzie potrafił prowadzić negocjacje właściwe. Uczestnik będzie umiał dokonywać ustępstw w trakcie negocjacji. Uczestnik będzie potrafił zakończyć negocjacje w sposób korzystny dla wszystkich stron. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
1. Samoocena
- Identyfikacja własnych silnych i słabych stron w kontekście negocjacji.
- Refleksja nad doświadczeniami z poprzednich negocjacji.
2. Cel zajęć
- Wyjaśnienie, jakie umiejętności i wiedzę uczestnicy powinni osiągnąć po zakończeniu szkolenia
3. Czym są negocjacje?
- Definicja negocjacji i ich znaczenie w życiu zawodowym i osobistym
- Elementy składowe procesu negocjacyjnego
4. Poziomy konfliktu
- Analiza różnych poziomów konfliktu w kontekście negocjacji
- Strategie radzenia sobie z konfliktem podczas negocjacji
5. Rodzaje negocjacji
- Omówienie negocjacji dystrybutywnych i integratywnych
- Przykłady sytuacji wymagających zastosowania różnych rodzajów negocjacji
6. Zespół negocjacyjny
- Rola i znaczenie zespołu negocjacyjnego
- Budowa efektywnego zespołu negocjacyjnego
7. Funkcje i zakres obowiązków w zespole
- Określenie funkcji lidera negocjacji oraz pozostałych członków zespołu
- Podział zadań i odpowiedzialności w zespole negocjacyjnym
8. Kontrola nad zespołem
- Techniki zarządzania zespołem negocjacyjnym
- Radzenie sobie z potencjalnymi konfliktami w zespole
9. Samokontrola
- Rozwój umiejętności samoświadomości podczas negocjacji
- Techniki kontroli emocji i reakcji podczas trudnych sytuacji negocjacyjnych
10. Wysyłanie sygnałów
- Znaczenie komunikacji niewerbalnej w negocjacjach
- Ćwiczenia praktyczne w wysyłaniu pozytywnych sygnałów podczas negocjacji
11. Proces negocjacji
- Szczegółowe omówienie etapów procesu negocjacyjnego: przygotowanie, otwarcie, negocjacje właściwe, ustępstwa, zamknięcie
- Praktyczne scenariusze i ćwiczenia dla każdego etapu negocjacji
12. Przygotowanie
- Analiza sytuacji i określenie celów negocjacyjnych
- Planowanie strategii i taktyk negocjacyjnych
13. Otwarcie
- Techniki otwarcia negocjacji w sposób zapewniający efektywną komunikację i budowanie relacji
14. Negocjacje właściwe
- Umiejętność prowadzenia negocjacji w sposób konstruktywny i elastyczny
- Rozpoznawanie i reagowanie na sygnały ze strony drugiej strony
15. Ustępstwa
- Strategie i techniki skutecznego negocjowania ustępstw
- Ocenianie wartości ustępstw i ich wpływu na wynik negocjacji
16. Zamknięcie
- Techniki zakończenia negocjacji w sposób satysfakcjonujący dla obu stron
- Ustalanie dalszych kroków i zapewnienie realizacji porozumienia
17. Podsumowanie
- Refleksja nad przebiegiem szkolenia i osiągniętymi celami
- Planowanie dalszego rozwoju umiejętności negocjacyjnych
18. Plan działania
- Indywidualne i grupowe cele rozwoju w zakresie negocjacji po zakończeniu szkolenia
- Określenie konkretnych kroków do podjęcia w celu kontynuacji rozwoju umiejętności negocjacyjnych.
Jeden dzień szkolenia obejmuje 4,5 godzin. Przerwy są wliczone w czas usługi.
Dwa dni szkolenia obejmuje 9 godzin.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Realizacja szkolenia | Prowadzący Rafał Tabaczek | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Rafał Tabaczek | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Realizacja szkolenia | Prowadzący Rafał Tabaczek | Data realizacji zajęć 22-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Realizacja szkolenia | Prowadzący Rafał Tabaczek | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Rafał Tabaczek | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Realizacja szkolenia | Prowadzący Rafał Tabaczek | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Test końcowy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 050,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto116,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto116,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Tabaczek
Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku
Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania wpływu. Praktyk z 23-letnim doświadczeniem w branżach: bankowość, ubezpieczenia, nieruchomości, elektrotechnika, motoryzacja, IT, FMCG, OZE. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych i konferencjach głównie z obszaru motywacji dla szefów działów z w/w branż.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dodatkowe materiały szkoleniowe w postaci skryptu oraz prezentacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie przez uczestnika formularza zgłoszeniowego online na stronie Uniwersytetu WSB Merito, akceptacja Regulaminu oraz dokonanie opłaty za szkolenie we wskazanym terminie.
- https://www.merito.pl/poznan/
- https://www.merito.pl/szczecin/
- https://www.merito.pl/chorzow/
- https://www.merito.pl/warszawa/
Jednocześnie wyboru miasta Uniwersytetu WSB Merito (Poznań, Szczecin, Chorzów, Warszawa) należy dokonać na podstawie miejsca gdzie znajduje się operator, u którego uczestnik będzie się starać o dofinanowanie.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane w partnerstwie z Franklin Univeristy.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik otrzyna imienne zaświadczone wystawione przez Uniwersytet WSB Merito oraz imienny certyfikat sygnowany podpisem uczelni parnerskiej Franklin University.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane na MS Teams.
Zalecane pobranie aplikacji MS Teams na komputer lub telefon komórkowy oraz zapewnienie stablinego łącza internetowego.
Link do szkolenia przesyła organizator szkolenia.