Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1
Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 to kurs przyznaczony dla osób dorosłych – początkujących lub tzw. „false beginners”, czyli osób, które nawet jeśli długo już uczą się języka, nie osiągnęły istotnych postępów lub utraciły sprawność w posługiwaniu się językiem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji10-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi45
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest nabycie praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1 (zgodnie z CEFR) poprzez naukę podstawowych zwrotów i wyrażeń dotyczących życia codziennego oraz fundamentalnych zasad poprawnego formułowania zdań tak, aby uczestnik osiągnął umiejętność rozumienia nieskomplikowanych wypowiedzi w języku angielskim i mógł podjąć pierwsze próby samodzielnej, prostej komunikacji w znanym mu kontekście sytuacyjnym (poziom B1).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Efektem uczenia się jest posługiwanie się niezbyt złożonym słownictwem ogólnym oraz umiarkowanie złożonymi konstrukcjami gramatycznymi na poziomie B1 wg klasyfikacji Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ/CEFR). WIEDZA: Uczestnik posiada wiedzę językową w obszarze tematyki życia codziennego i bieżących wydarzeń (nazywanie osób, miejsc, relacji międzyludzkich, zainteresowań, wyrażania podstawowej charakterystyki, usytuowania czynności i wydarzeń w czasie), pozwalającą na radzenie sobie z prostą komunikacją w języku angielskim oraz na formułowanie opinii dotyczących własnej osoby, otoczenia, wybranego zawodu, czasu wolnego. Zna podstawowy zasób słownictwa ogólnego (właściwy dla poziomu B1), potrafi tworzyć proste, spójne oraz poprawne gramatycznie wypowiedzi na tematy, które są mu znane bądź go interesują. | Kryteria weryfikacji Znajomość słownictwa ogólnego i umiarkowanie złożonych struktur gramatycznych w zakresie języka angielskiego na poziomie B1 (zgodnie z CEFR i efektami uczenia się) w 3 obszarach: rozumienie ze słuchu, rozumienie tekstów pisanych z elementami poprawności językowej, wypowiedź pisemna. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: Uczestnik posługuje się niezbyt złożonym słownictwem ogólnym oraz umiarkowanie złożonymi konstrukcjami gramatycznymi na poziomie B1. Rozumie najważniejsze treści wypowiedzi ustnych oraz niezbyt złożonych tekstów dotyczących znanych tematów ogólnych. Potrafi zainicjować i utrzymać rozmowę na znany mu temat, odpowiednio reagować na wypowiedź rozmówcy w znanym kontekście sytuacyjnym, relacjonować wypowiedzi innych osób, wyrażać w prosty sposób swoje opinie dotyczące życia prywatnego i zawodowego. | Kryteria weryfikacji Po kursie Uczestnik:- wykorzystuje słownictwo na poziomie B1 w mowie i używa umiarkowanie złożone struktury gramatyczne; - zwięźle opowiada o wydarzeniach w życiu swoim i innych osób; - prowadzi spontaniczną rozmowę w sytuacjach komunikacyjnych dnia codziennego i na tematy, które zna; - rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą tematyki życia codziennego i bieżących wydarzeń; - adekwatnie reaguje i radzi sobie w większości sytuacji komunikacyjnych, które mogą się zdarzyć w czasie podróży w miejsca, w których używa się języka angielskiego; - opisuje doświadczenia, zdarzenia, nadzieje, marzenia i zamierzenia, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Posiada umiejętność uczenia się i wypracowuje własny styl uczenia się, dostrzega związki i różnice między kulturą własną, a obcą, potrafi współpracować w grupie. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzebę uczenia się przez całe życie, ma motywację do uczenia się języka angielskiego, w sposób skuteczny dobiera techniki i narzędzia efektywnego uczenia się, uczestniczy w różnokulturowej (werbalnej/niewerbalnej) komunikacji, dostrzega językowe/kulturowe cechy różnych języków/kultur, porozumiewa się mając na uwadze różnice społeczno-kulturowe/społeczno-językowe, współpracuje z grupą/trenerem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 obejmuje naukę podstawowego słownictwa ogólnego związanego z życiem codziennym i struktur gramatycznych od poziomu A1/A2 do poziomu B1 wg CEFR umożliwiających prostą komunikację w języku angielskim.
Kurs nie tylko pozwala odkryć swój indywidualny styl nauki, ale także wykorzystać do maksimum możliwości swojego mózgu. Metoda oparta jest na koncepcji inteligencji wielorakiej, opracowanej przez Howarda Gardnera z Uniwersytetu Harvarda, zakładającej, że nauka języka (i w ogóle uczenie się) jest najbardziej efektywna, kiedy zaangażowane są w nią wszystkie zmysły. Interakcja między uczestnikami kursu w realnej komunikacji pozwala używać języka angielskiego w praktyce przez 100% czasu już od pierwszych zajęć. Trener motywuje każdego uczestnika do wieloaspektowej komunikacji (inspiring communication), a na zajęciach nacisk położony jest na praktyczne użycie języka angielskiego w mowie i piśmie poprzez wieloaspektowy rozwój umiejętności komunikacyjnych i prezentację języka obcego w jego naturalnym kontekście.
Tematyka i słownictwo na poziomie B1:
- Informacje osobowe: dane osobowe, charakterystyka osób, wiek, rodzina;
- Dom i najbliższe otoczenie: miejsce zamieszkania, wyposażenie mieszkania, życie na wsi i mieście;
- Czas wolny: zarządzanie czasem wolnym i formy jego spędzania, zainteresowania i hobby, podróże, sport;
- Kultura: literatura, film, muzyka, media;
- Praca: zawody, wymagane kwalifikacje i umiejętności, zakres obowiązków, praca za granicą;
- Zagadnienia naukowo techniczne: wynalazki, komputer, Internet, telefon komórkowy;
- Zwroty i słownictwo związane z typowymi sytuacjami na poczcie, w banku, na lotnisku, w restauracji;
- Aktualne wydarzenia i informacje ze świata;
- Wyrażanie przewidywań, planów na przyszłość;
- Opisywanie codziennych wydarzeń, czynności rutynowych oraz odbywających się w momencie mówienia i tymczasowo;
- Mówienie o życiowym doświadczeniu oraz o czynnościach odbywających się od akiegoś czasu.
Gramatyka:
Present Simple i Continuous, Present Perfect Simple i Continuous, Past Simple i Continuous, Past Perfect, Future Simple, “going to”, strona bierna, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, słowa i wyrażenia określające ilość, stopniowanie przymiotników, słowa i wyrażenia używane przy porównywaniu, struktury leksykalno-gramatyczne niezbędne do realizacji danego tematu i funkcji językowych.
Założenia organizacyjne kursu:
- małe grupy: 2-3 osoby;
- profesjonalne dopasowanie do grupy i uwzględnianie preferencji w uczeniu się;
- możliwość indywidualnego ustalenia harmonogramu kursu - dostosowane terminy do Twojego kalendarza.
- RAZEM: 45 godzin dydaktycznych
Kursy realizujemy w formie otwartej i zamkniętej. Zapisy i zajęcia przez cały rok. Terminy zajęć dopasowane do Twojego kalendarza.
UWAGA: wszystkie kursy poprzedza krótki, ustny i pisemny test diagnozujący, który umożliwia wybór kursu oraz precyzyjne dobranie poziomu zaawansowania grupy dla uczestnika.
Z uwagi na indywidualny charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem/uczestnikami i Trenerem prowadzącym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 16-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 06-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 13-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 27-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 25-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Angielski Metoda Colina Rose - konwersacje B1 | Prowadzący MARCIN DWORAK | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 050,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MARCIN DWORAK
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podręcznik, autorskie materiały edukacyjne, dostęp do autorskiej platformy edukacyjnej podtrzymującej efekty uczenia się
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs konieczna jest weryfikacja poziomu znajomości języka angielskiego! Skontaktuj się z nami!
Kurs poprzedza profesjonalny audyt językowy, który zweryfikuje umiejętności językowe uczestnika i pozwoli na precyzyjne dopasowanie go do grupy. Warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie pisemnego testu online sprawdzającego poziom biegłości językowej oraz rozmowa z Trenerem Językowym. Uczestnik rozwiązuje również test na typ inteligencji na naszej stronie.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się jest posiadanie przez uczestnika wiedzy z języka angielskiego na poziomie A1/A2 wg CEFR.
Informacje dodatkowe
Z uwagi na indywidulany charakter kursu mogą nastąpić zmiany terminów w harmonogramie uzgodnione między uczestnikiem/uczestnikami i Trenerem prowadzącym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi