Kurs "Social Media Marketing"
Możliwość dofinansowania
Centrum Edukacji i Kultury "Zenit" Ryszard Girczyc
Brak ocen dla tego dostawcy
Kurs "Social Media Marketing"
Numer usługi 2024/04/10/50774/2120572
2 850,00 PLN
brutto
2 850,00 PLNnetto
118,75 PLNbrutto/h
118,75 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
osoby dorosłe chcące z własnej inicjatywy nabywać kompetencje lub kwalifikacje, które mieszkają w rozumieniu Ustawy – Kodeks cywilny lub pracują lub uczą się na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego, w tym specjaliści marketingu zainteresowani rozwojem kompetencji w zakresie marketingu w mediach społecznościowych, osoby pragnące zwiększyć swoją wiedzę i umiejętności w obszarze Social Media Marketingu; usługa adresowana również dla Uczestników Projektu „Kierunek – Rozwój”
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
usługa szkoleniowa pn.: "Social Media Marketing" przygotuje do skutecznego prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowychEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą Social Media Marketingu | Kryteria weryfikacji - definiuje Social Media Marketing i jego znaczenie- charakteryzuje różne platformy społecznościowe i ich rolę w marketingu - omawia trendy i statystyki związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu - rozróżnia strategie, kanały i narzędzia w Social Media Marketingu - charakteryzuje zasady tworzenia treści w Social Mediach - omawia zasady zarządzania społecznością na platformach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Obsługuje kanały i narzędzia w Social Media Marketingu | Kryteria weryfikacji - używa różnych platform społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest itp.)- obsługuje narzędzia i funkcje dostępne na poszczególnych platformach - wybiera odpowiednie kanały i narzędzia dla konkretnych celów marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy treści w Social Mediach | Kryteria weryfikacji - planuje i tworzy treści dostosowane do różnych platform społecznościowych- optymalizuje treści pod kątem zaangażowania użytkowników i osiągania celów marketingowych - wykorzystuje multimedia (zdjęcia, wideo, infografiki) w treściach marketingowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zarządza społecznością na platformach społecznościowych | Kryteria weryfikacji - buduje i utrzymuje kontakty z użytkownikami platform społecznościowych- monitoruje i reaguje na interakcje użytkowników (komentarze, wiadomości, opinie) - przeciwdziała negatywnym opiniom i kryzysom reputacyjnym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Używa płatnych reklam w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji - wykorzystuje płatne reklamy na platformach społecznościowych (np.: Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads itp.)- planuje i wdraża kampanie reklamowe w oparciu o budżet i cele marketingowe - optymalizuje wydatki na reklamę i monitoruje wyniki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Mierzy i analizuje wyniki działań marketingowych w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji - ocenia skuteczność działań marketingowych w mediach społecznościowych- analizuje dane dotyczące zaangażowania użytkowników, zasięgu publikacji, konwersji itp. oraz podejmuje decyzje biznesowe na podstawie ww. danych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje strategie rozwijania marki osobistej | Kryteria weryfikacji - określa odbiorców i cele marketingowe- tworzy spójną i osobistą markę na platformach społecznościowych - stosuje strategie budowania autorytetu i zaangażowania wokół osobistego brandingu - wykorzystuje influencerów i ambasadorów marki do promocji osobistej marki | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Doskonali swoje umiejętności związane z Social Media Marketingiem, śledzi nowe trendy i technologię oraz dostosowuje się do zmian na rynku i w branży | Kryteria weryfikacji - koordynuje pracę zespołu odpowiedzialnego za prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych oraz motywuje pracowników do osiągania celów- identyfikuje i rozwiązuje problemy, które mogą pojawić się w trakcie prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych - wykazuje inicjatywę i kreatywność - efektywnie komunikuje się z użytkownikami mediów społecznościowych - umiejętnie planuje i organizuje pracę w celu maksymalizacji efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych - radzi sobie z presją czasu, zachowując spokój i efektywność pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
- Wprowadzenie do Social Media Marketingu
- Definicja i znaczenie Social Media Marketingu.
- Omówienie różnych platform społecznościowych i ich roli w marketingu.
- Przegląd trendów i statystyk związanych z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu.
- Strategie Social Media Marketingu
- Rozwój strategii marketingowej dla mediów społecznościowych.
- Segmentacja odbiorców i określenie celów marketingowych.
- Tworzenie spójnej marki na platformach społecznościowych.
- Kanały i narzędzia w Social Media Marketingu
- Omówienie różnych platform społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest itp.).
- Zapoznanie z narzędziami i funkcjami dostępnymi na poszczególnych platformach.
- Wybór odpowiednich kanałów i narzędzi dla konkretnych celów marketingowych.
- Tworzenie treści w Social Media
- Planowanie i tworzenie treści dostosowanych do różnych platform społecznościowych.
- Optymalizacja treści pod kątem zaangażowania użytkowników i osiągania celów marketingowych.
- Wykorzystanie multimediów (zdjęcia, wideo, infografiki) w treściach marketingowych.
- Zarządzanie społecznością
- Budowanie i utrzymywanie kontaktów z użytkownikami na platformach społecznościowych.
- Monitorowanie i reagowanie na interakcje użytkowników (komentarze, wiadomości, opinie).
- Przeciwdziałanie negatywnym opiniom i kryzysom reputacyjnym.
- Płatne reklamy w mediach społecznościowych
- Wykorzystanie płatnych reklam na platformach społecznościowych (Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads itp.).
- Planowanie i wdrażanie kampanii reklamowych w oparciu o budżet i cele marketingowe.
- Optymalizacja wydatków na reklamę i monitorowanie wyników.
- Mierzenie i analiza wyników
- Ocena skuteczności działań marketingowych w mediach społecznościowych.
- Analiza danych dotyczących zaangażowania użytkowników, zasięgu publikacji, konwersji itp.
- Wnioskowanie i podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie danych analitycznych.
- Strategie rozwijania marki osobistej
- Budowanie marki osobistej na platformach społecznościowych.
- Strategie budowania autorytetu i zaangażowania wokół osobistego brandingu.
- Wykorzystanie influencerów i ambasadorów marki do promocji osobistej marki.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto2 850,00 PLN
- Koszt usługi netto2 850,00 PLN
- Koszt godziny brutto118,75 PLN
- Koszt godziny netto118,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały piśmiennicze (teczka, zeszyt, długopis) oraz kopie materiałów omawianych na kursie / skrypt, pliki dokumentów przygotowanych w dowolnym formacie
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu „Kierunek – Rozwój”
Adres
Adres
ul. Młynarska 1a/3
87-800 Włocławek
woj. kujawsko-pomorskie
Szkolenie realizowane będzie we Włocławku na osiedlu Śródmieście przy ul. Młynarskiej 1a/3 (centrum miasta, w pobliżu przystanki autobusowe). Obiekt składa się z 3 kondygnacji, w całości dostosowany jest do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (m.in.: podjazdy, winda, toalety, system informacyjno-udźwiękawiający STEP HEAR dla osób niewidomych i słabowidzących). Na posesji znajduje się nieodpłatny / zamykany parking dla klientów. W skład bazy dydaktyczno – lokalowej wchodzą sale szkoleniowo – doradcze z wyposażeniem (komputery / laptopy, rzutniki multimedialne, tablice sucho-ścieralne / flip-chart / interaktywne), aula konferencyjna, recepcja, szatnia i foyer z wygodnymi kanapami, serwisem kawowym, gdzie uczestnicy szkoleń mogą odpocząć podczas przerw. W całym obiekcie jest bezprzewodowy Internet.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Katarzyna Etynkowska
E-mail
cezenit@op.pl
Telefon
(+48) 544 262 666