Inteligencja Emocjonalna: Odkryj Moc Emocji. Szkolenie
Inteligencja Emocjonalna: Odkryj Moc Emocji. Szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby, które chcą wspierać siebie i innych w rozwoju emocjonalnym i w pracy indywidulanej.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nauczenie słuchaczy jak radzić sobie ze stresem i innymi swoimi emocjami, których doświadczają w pracy. Po ukończeniu szkolenia uczestnik:- zna swoją reakcję na stres,
- umie szybciej rozpoznać swoje emocje i zapobiegać frustracjom,
- umie postępować spokojnie i skutecznie w okolicznościach stresowych, wzmacniając swoje wewnętrzne zasoby, które pomagają mu zachować równowagę w najbardziej wymagających sytuacjach,
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się definiuje kluczowe elementy inteligencji emocjonalnej. | Kryteria weryfikacji definiuje kluczowe elementy inteligencji emocjonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ inteligencji emocjonalnej na relacje interpersonalne. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje wpływ inteligencji emocjonalnej na relacje interpersonalne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się nadzoruje proces unikania i przeciwdziałania grom psychologicznym | Kryteria weryfikacji nadzoruje proces unikania i przeciwdziałania grom psychologicznym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje etapy przebiegu typowych konfliktów i monitoruje ich rozwiązywanie | Kryteria weryfikacji definiuje etapy przebiegu typowych konfliktów i monitoruje ich rozwiązywanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie diagnozuje style pracy i komunikowania się, co pozwala na efektywną współpracę z osobami o różnych stylach i motywatorach. | Kryteria weryfikacji Skutecznie diagnozuje style pracy i komunikowania się, co pozwala na efektywną współpracę z osobami o różnych stylach i motywatorach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Po co nam emocje?
1.Wprowadzenie do Świata Emocji
•Definicja i znaczenie emocji w życiu codziennym.
•Wyjaśnienie roli emocji w komunikacji i związkach.
2.Różnorodność Emocji: Od Podstawowych do Złożonych
•Poznanie podstawowych emocji i ich funkcji.
•Zrozumienie złożoności i różnorodności emocji.
3.Emocje a Ciało i Umysł
•Związek między emocjami, ciałem a umysłem.
•Jak emocje wpływają na nasze zachowanie, myślenie i fizyczne samopoczucie.
4.Wpływ Emocji na Relacje
•Analiza wpływu emocji na relacje międzyludzkie.
•Rola inteligencji emocjonalnej w budowaniu zdrowych i satysfakcjonujących związków.
5.Wrażliwość w Relacjach
•Uczenie się, jak inteligentnie zarządzać wrażliwością.
•Zastosowanie zdobytych umiejętności w budowaniu głębszych relacji.
Moduł 2: Komunikacja Bez Przemocy
1.Skuteczna Komunikacja Niewerbalna
•Ćwiczenia skierowane na rozwijanie umiejętności niewerbalnej komunikacji.
•Wykorzystanie mowy ciała jako środka wyrażania emocji i intencji.
2.Słuchanie Koni jako Praktyka Komunikacji Bez Przemocy
•Uczenie się, jak słuchanie konia może być formą komunikacji bez przemocy.
•Praktyki skierowane na zrozumienie i reagowanie na sygnały w sposób empatyczny.
3.Tworzenie Bezpiecznej Przestrzeni Komunikacji
•Budowanie bezpiecznego środowiska komunikacji z koniem.
•Zastosowanie zdobytych umiejętności w tworzeniu bezpiecznych relacji z innymi.
3.Kreatywne Zastosowanie Wrażliwości w Twórczym Myśleniu
•Ćwiczenia rozwijające kreatywne myślenie z wykorzystaniem wrażliwości emocjonalnej.
•Wykorzystanie koni jako inspiracji do twórczego podejścia w życiu.
Moduł 3: Integracja Umiejętności w Życiu Codziennym
1.Refleksja nad Rozwojem Inteligencji Emocjonalnej
•Refleksja nad zdobytymi umiejętnościami podczas warsztatów.
•Planowanie integracji tych umiejętności w codziennym życiu.
2.Integracja Wrażliwości i Komunikacji Bez Przemocy w Relacjach
•Zastosowanie wrażliwości i komunikacji bez przemocy w relacjach z innymi.
•Ćwiczenia z koniem jako symulacja rzeczywistych sytuacji interpersonalnych.
3.Kontynuacja Regulacji Emocjonalnej i Kreatywnego Wykorzystania Emocji
•Praktyki dalszej regulacji emocjonalnej i kreatywnego wykorzystania emocji w życiu codziennym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Po co nam emocje? | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Różnorodność Emocji: Od Podstawowych do Złożonych | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 3.Emocje a Ciało i Umysł | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Przerwa | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 4.Wpływ Emocji na Relacje | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Wrażliwość w Relacjach | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 02-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Komunikacja Bez Przemocy | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Skuteczna Komunikacja Niewerbalna | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 3.Tworzenie Bezpiecznej Przestrzeni Komunikacji | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Przerwa | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Integracja Umiejętności w Życiu Codziennym | Prowadzący Anna Łaszcz | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 720,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 720,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Łaszcz
w formule Horse Assisted Education. Od 2011r. wspiera w rozwoju osoby indywidualne i organizacje. Pracuje w obszarach myśli, przekonań, wartości, emocji oraz psychosomatyki. Realizuje autorskie warsztaty pracując m.in. w oparciu o: Horse Assisted Education (HAE) - unikalne narzędzie w szkoleniach biznesowych, umożliwiające uczestnikom rozwijanie umiejętności przywództwa, komunikacji i budowania efektywnych zespołów poprzez interakcje z końmi.
Nonviolent Communication (NVC) - kluczowy nurt współczesnej psychologii, umożliwiający uczestnikom szkoleń doskonalenie umiejętności empatii, skutecznego rozwiązywania konfliktów i budowania pozytywnych relacji w środowisku biznesowym.
Teorię poliwagalną - model pozwalający na lepsze zrozumienie reakcji emocjonalnych, zarządzanie stresem oraz tworzenie zdrowszych relacji interpersonalnych. Prowadzi konsultacje indywidualne dla osób, które poszukują ścieżki rozwoju, chcą poszerzać swoją świadomość lub znalazły się w kryzysowej sytuacji, mają poczucie, że nie mogą ruszyć z miejsca, doświadczają trudności, wypalenia zawodowego, obciążenia emocjonalnego, problemów ze skupieniem uwagi, wysokim napięciem, lękiem oraz trudnościami w kontaktach międzyludzkich.
W ciągu ostatnich 5 lat prowadziła szkolenia w obszarze Inteligencji emocjonalnej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
wygodne ubranie
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami