Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji20-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy będą samodzielnie efektywnie zarządzać różnorodnością wiekową w miejscu pracy oraz do budować pozytywnej współpracy między różnymi pokoleniami, co przyczyni się do poprawy klimatu organizacyjnego, wzrostu wydajności pracy oraz lepszych relacji międzyludzkich.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Definiuje główne trendy i zmiany na rynku pracy, które mają wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników o odpowiednim potencjale. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Stosuje różne metody oceny potencjału zawodowego i wskazuje jakie metody oceny potencjału zawodowego są najbardziej odpowiednie dla konkretnego stanowiska w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Określa obecne i przyszłe potrzeby swoich pracowników, trafnie identyfikuje kluczowe obszary działalności firmy, w których niezbędne są konkretne kwalifikacje, kompetencje, doświadczenia i talenty. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia możliwości i korzyści jakie firma może osiągnąć dzięki zróżnicowaniu wewnętrznemu pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje strategię rekrutacji, która umożliwia pozyskanie kandydatów o różnorodnych kompetencjach, talentach i doświadczeniach. Trafnie wybiera odpowiednie narzędzia selekcji kandydatów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje główne obszary rozwoju kompetencji pracowników, określa plany rozwoju indywidualnego dla pracowników, które uwzględniają ich obecne umiejętności, cele zawodowe oraz potrzeby organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Trafnie określa główne zmiany i wyzwania, jakie stoją przed organizacją i społeczeństwem, projektuje odpowiednie narzędzia i programy rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Tworzy programy rozwojowe obejmujące personalizowane ścieżki kariery. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Wskazuje na mocne strony pracowników, omawia znaczenie różnorodności w miejscu pracy i identyfikuje je wśród kadry. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wskazuje na istniejące zasoby wiedzy w organizacji, , stosuje procesy, które umożliwią skuteczną wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Aktywnie angażuje pracowników w programy szkoleniowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia i kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości nanowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować elementy sprzyjające lub hamujące otwartość na nowe wyzwania rozwojowe, podejmuje działania mające na celu promowanie otwartości na nowe wyzwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1
Blok I, II
Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników.
Blok III, IV
Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników.
Blok V
Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
Dzień 2
Blok I, II
Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego.
Blok III, IV
Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników.
Blok V
Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników.
Dzień 3
Blok I, II
Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych.
Blok III, IV
Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników.
Blok V
Pytania otwarte.
Test końćowy (walidacja)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 21-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 przerwa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 przerwa obiadowa | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Strategie rozwoju i ścieżki kariery oparte na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Pytania otwarte. | Prowadzący Paulina Mos | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:05 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 test końcowy (walidacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 23-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 437,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 437,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paulina Mos
Od 2019r. przeprowadziła około 500h cieszących się zainteresowaniem szkoleń biznesowych, związanych z tematyką skutecznej obsługi klienta, umiejętnej komunikacji interpersonalnej, zarządzania zespołem, motywacji, radzenia sobie ze stresem oraz prowadzenia negocjacji i procesu sprzedaży. W swojej pracy opiera się przede wszystkim na praktyce, łączącej w sobie elementy coachingu oraz metody Design Thinking.
Przeprowadziła około 5000 h zajęć indywidualnych w formie wsparcia psychologiczno-motywacyjnego, a także ponad 2000h treningów grupowych w zakresie kompetencji miękkich.
Jako doradca zawodowy kompleksowo wspiera klienta w doborze przyszłego zatrudnienia, dzięki skutecznej diagnozie indywidualnych potrzeb rozwojowych oraz edukacyjnych.
W ramach swojej pracy wdraża kreatywne ćwiczenia i innowacyjne pomysły, bazując na doświadczaniu i emocjach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godziny zegarowe, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 %.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi