Marketing w Social Media
Marketing w Social Media
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nauczyć się jak prowadzić marketing w mediach społecznościowych.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji21-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna zagadnienia teoretyczne z zakresu marketingu w Social Mediach | Kryteria weryfikacji Rozróżnia czym są media społecznościowe, zna aktualne statystyki użytkowników w mediach społecznościowych oraz rozróżnia najpopularniejsze platformy społecznościowe, zna zasady reklamowania własnej działalności, wie kim jest klient docelowy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna zagadnienia praktyczne z zakresu marketingu w Social Mediach | Kryteria weryfikacji Potrafi stworzyć stronę firmową na Facebooku, wykonuje podstawowe działania na Instagramie, korzysta z Facebooka Business Suite, potrafi stworzyć profil klienta idealnego, tworzy kalendarz publikacji w Social Mediach, przygotowuje płatne kampanie reklamowe na Facebooku i mierzy skuteczność działań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
I. Część teoretyczna:
- Czym są media społecznościowe oraz dlaczego warto w nie inwestować?
- Social Media w liczbach – aktualne statystyki użytkowników oraz najpopularniejszych platform społecznościowych.
- Platformy społecznościowe, których najprawdopodobniej nie znałeś – czy warto się na nich pojawić?
- Jak reklamować swoją działalność?
- Kim jest Twój klient docelowy i jaką komunikację do niego kierować?
II. Część praktyczna - pokazanie działania narzędzi dostępnych w Social Media:
- Różnice pomiędzy profilem prywatnym a stroną firmową na Facebooku;
- Utworzenie strony firmowej na Facebooku – konfiguracja oraz najważniejsze ustawienia;
- Wykorzystanie utworzonego profilu – jakie treści są najbardziej angażujące, jakie treści można publikować w Social Media?
- Podstawowe działania na Instagramie, czym różni się od innych platform społecznościowych oraz dlaczego jest tak popularny;
- Wykorzystanie Facebook Business Suite – do czego służy, jak może nam ułatwić pracę?
- Tworzenie profilu klienta idealnego, do wykorzystania przy publikacjach w mediach społecznościowych;
- Skąd brać pomysły na treści? Utworzenie banku pomysłów oraz poznanie narzędzi do monitoringu sieci w poszukiwaniu treści;
- Tworzenie kalendarza publikacji w Social Media;
- Śledzenie trendów w marketingu internetowych oraz mediach społecznościowych;
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
- Mierzenie skuteczności działań – statystyki.
Zajęcia realizowane w godzianch dydatkycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Marketing w Social Media | Prowadzący Kamil Mierzejewski | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto990,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto123,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto123,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kamil Mierzejewski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- skrypt szkoleniowy
- notes
- długopis
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zebranie minimalnej 6 osobowej grupy. W przypadku, gdy liczba osób jest niewystarczająca wyznaczamy nowy termin oraz niezwłocznie informujemy o nim zapisanych uczestników.
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma certyfikat T-Matic.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu Kierunek – Rozwój
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Zawarto umowę z WUP Kraków w ramach projektu " Małopolski Pociąg do Kariery".
Adres
Adres
T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Ośrodkiem Szkoleniowym i Certyfikującym firmy AutoDesk.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe