NEGOCJACJE HANDLOWE - strategie obrony ceny i finalizacji transakcji
NEGOCJACJE HANDLOWE - strategie obrony ceny i finalizacji transakcji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Negocjacje
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji08-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia różnych typów negocjacji, do obrony przed technikami manipulacji stosowanymi w negocjacjach; do skutecznego negocjowania z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa cel i rolę negocjacji jako sposobu osiągania porozumienia w biznesieKomunikuje wartość sprzedawanego produktu lub usługi | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia związane z negocjacjami biznesowym Charakteryzuje założenia dotyczące prowadzenia negocjacji Stosuje zasady i reguły negocjacji biznesowych Charakteryzuje podstawowe potrzeby klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił:
- Przygotować się do negocjacji i wybrać odpowiednią strategię negocjacyjną
- Dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych i stosować strategię win –win
- Rozpoznać psychomanipulacje i radzić sobie w negocjacjach z trudnym klientem
- Tworzyć i utrzymywać długoterminowe relacje z Klientem
- Umiejętnie prowadzić efektywne i skuteczne negocjacje
- Dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele
negocjacyjne
Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych:
- Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu.
PROGRAM SZKOLENIA:
KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH
- znaczenie stylu komunikacyjnego
- budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
- aktywne słuchanie w procesie negocjacji
PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI I STRATEGIA
- planowanie w negocjacjach
- parametry negocjacji i ustalanie celów
- BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
- silne i słabe strony partnerów negocjacji
- identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
- odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji
- pytania – tajna broń negocjatora.
PROWADZENIE SKUTECZNYCH NEGOCJACJI
- techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
- dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
- pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
- efektywne finalizowanie procesu negocjacji
- skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
- obrona ceny
- finalizacja transakcji
TRENING NEGOCJACJI W PRAKTYCE
PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Szkolenei trwa 8 h zegarowych, tj. 11 h dydaktycznych x 45 min
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 sesja szkoleniowa | Prowadzący Piotr Babiński | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 08:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 217,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto990,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Babiński
w firmach zagranicznych i polskich.
Umiejętności menedżerskie w zakresie nowoczesnego zarządzania
marketingowego, finansowego oraz zasobami ludzkimi doskonalił na
stażach w Institut Francais de Gestion.
Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał
przez ponad 30 lat głównie na stanowiskach zarządczych, menedżerskich i
sprzedażowych w firmach zagranicznych i polskich. Od ponad 13 lat prowadzi
szkolenia biznesowe, treningi rozwojowe oraz coachingi on the job.
Ma kilkunastoletnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu
zaawansowanych negocjacji w branży FMCG. Przez 6lat był doradcą w
Polskiej Izbie Handlu Zagranicznego. Przez ponad 3lata
zarządzał zarządzał firmą, gdzie odpowiedzialny był za budowę selektywnej
dystrybucji towarów luksusowych. Wprowadzał na rynek polski m.in. marki
Duracell, Juvena, Martini, Johnnie Walker, Braun, Gala i Palm.
Zarządzał zespołami sprzedażowymi w wielu branżach, gdzie odpowiadał za
rekrutację, coaching, wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik
aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Jest także autorem
efektywnych systemów motywacyjnych dla obszarów handlowych.
Miał przyjemność zarządzać m.in. Browarem Belgia i koncernem kawowym
Eduscho Polska.
Wykorzystując zasady, których uczy stworzył od podstaw i efektywnie
zarządzał zespołem handlowców belgijskich browarów, który osiągał
spektakularne wyniki sprzedażowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika
Informacje dodatkowe
Szkolenie odbywa się w godzinach od 09:00 - 17:30
Szkolenie trwa 11 h dydaktycznych x 45 min
Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Posiadamy certyfikat jakości ISO 9001:2015
Szkolenia dofinansowane są zwolnione z podatku VAT. ZWOLNIENIE Z VAT przysługuje firmom, gdy: * jest w całości finansowane ze środków publicznych w myśl ustawy o finansach publicznych. Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221 ze zm.) powyższa usługa szkoleniowa może zostać zwolniona z naliczenia podatku VAT.
** jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych , zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r.w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2015 r. poz. 736 ze zm.)
FIRMY/ OSOBY NIE KORZYSTAJĄCE Z DOFINANSOWANIA OBJĘTE SĄ STAWKĄ VAT 23 %