Hotele i Gastronomia PLUS Sp. z o.o.
Charakterystyka działalności firmy
Specjalizujemy się w szkoleniach i usługach doradczych dla branży hotelarskiej i gastronomicznej:
- w ramach szkoleń z Bazys Usług Rozowjowych szkoliliśmy ponad 4 000 osób
- ponad 95 % uczestików ocenia nasze szkolenia na najwyższym poziomie
- w latach 2015-2024 szkoliśmy ponad 12 000 osób
- nasze szkolenia poleca ponad 100 hoteli :)
- nasze szkolenia to: 100% praktyki i merytoryki
- dysponujemy sprawdzoną i wykwalifikowaną kadrą https://hoteleplus.pl/zespol
- nasza firma posiada prestiżowe certyfikaty jakości usług szkoleniowych MSUSES 2.0 oraz certyfikat jakości usług doradczych MSUSES 2.0
Przykładowa tematyka realizowanych przez nas szkoleń to:
Kadra Zarządzająca
• Coaching i mentoring
• Profesjonalny manager obiektu hotelowego
• Skuteczny manager
• Budowanie systemu premiowego
• Zarządzanie projektem
• Analiza inwestycji
• Koordynacja inwestycji
Zarządzanie i motywowanie zespołu
HR
• Efektywna rekrutacja
• Oceny okresowe w oparciu o modele kompetencji
• Rekrutacja w oparciu o modele kompetencji
Hotelarstwo
• Aktywna sprzedaż (recepcja i działy sprzedaży)
• Efektywna sprzedaż (działy sprzedaży i kadra zarządzająca)
• Budowanie marki i wizerunku
• Komunikacja i autoprezentacja
• Metody promocji i sprzedaży
• Szkolenia stanowiskowe
• Standardy obsługi gości i budowania relacji
Gastronomia
• Organizacja pracy kelnera
• Profesjonalny kelner
• Śniadanie najważniejszy posiłek w hotelu
• Kelner – sztuka sprzedaży
• Szkolenie baristyczne
• Kuchnia Staropolska
• Zasady tworzenia karty menu
• Organizacja imprez
• Rentowna gastronomia
• Kuchnia i produkty regionalne – sprzedaż i promocja
Usługi doradcze mogą dotyczyć zarówno procesów operacyjnych w branży noclegowo - gastronomicznej jak również procesów inwestycyjnych, sprzedażowych, marketingowych oraz zarządczych czy też personalnych.
Certyfikat Jakości Usług Edukacyjno - Szkoleniowych - MSUES 2.0 nr 574/2022 wydany przez Województwo Małopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie z dnia 16.08.2022 r.
Certyfikat Jakości Szkoleń – The Global Language System - znak jakości TGLS Quality Alliance z dnia 14.04.2017 r.
Certyfikat Jakości kształcenia ustawicznego – wydany przez Stowarzyszenie Hotelarzy i Restauratorów Niezależnych z dnia 17.02.2017 r.
Certyfikat Najwyższej Jakości Szkoleń – wydany przez Polską Akademię Sztuki Kulinarnej z dnia 30.09.2016 r.
Certyfikat Jakości Usług Szkoleniowy – wystawiony przez Europejski Klaster „Kulinaria Plus” z dnia 01.02.2016 r.