Indywidualny kurs języka niemieckiego biznesowego na poziomie B2 - 47h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT MAŁOPOLSKI POCIĄG DO KARIERY
Indywidualny kurs języka niemieckiego biznesowego na poziomie B2 - 47h USŁUGA ZDALNA W CZASIE RZECZYWISTYM, PROJEKT MAŁOPOLSKI POCIĄG DO KARIERY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Niemiecki
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs biznesowy na poziomie B2 kierujemy do osób pracujących lub przygotowujących się do pracy w firmach międzynarodowych lub zagranicznych, gdzie jednym z języków komunikacji biurowej jest język niemiecki, które chcą rozwijać swoje kompetencje językowe ze szczególnym uwzględnieniem słownictwa biznesowego.
Usługa adresowana do Uczestników projektu Małopolski pociąg do kariery.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji10-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi47
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest:- rozwój znajomości j. niemieckiego na poziomie B2 zgodnie z Europejskim Opisem Kształcenia Językowego w zakresie języka ogólnego oraz specjalistycznego;
- przygotowanie do porozumiewania się na tematy fachowe.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ SŁUCHANIAUczestnik posługuje się językiem niemieckim na poziomie umożliwiającym mu zrozumienie głównych zagadnień wykładów, przemówień i innych złożonych form prezentacji zawodowych, identyfikując postawy i opinie mówców. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa pozwalające mu na zrozumienie komunikatów np. z filmów dokumentalnych i dot. biznesu i wiadomości ze świata biznesu), komunikatów dotyczących prezentacji / autoprezentacji biznesowej, rozmów dot. pracy zawodowej, treści typowych dla zakresu specjalności zawodowej Kursanta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIAKursant posługuje się językiem niemieckim na poziomie umożliwiającym mu czytanie ze zrozumieniem artykułów i dłuższych tekstów dotyczących specjalizacji zawodowej Kursanta, w których autorzy przyjmują określony punkt widzenia lub prezentują konkretny stosunek do poruszanych zagadnień. | Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia korespondencji biznesowej (np. e-mail). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa potrzebne do przeczytania i zrozumienia istotnych informacji zawartych w materiałach autentycznych dot. swojej specjalizacji zawodowej np. w artykułach, magazynach, prasie codziennej, internecie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa pozwalające na zrozumienie głównych informacji przedstawionych graficznie (wykresy, grafy). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Kursant identyfikuje i interpretuje wyrażenia i słowa pozwalające mu zrozumieć konkretne informacje, które musi wyszukać w różnych częściach tekstu, w celu wykonaniaokreślonego zadania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ MÓWIENIAUczestnik posługuje się językiem niemieckim na poziomie umożliwiającym mu wyrażać się jasno, z dobrym opanowaniem gramatyki, popełniając okazjonalne błędy, które czasem sam koryguje. Zna i stosuje różne stopnie formalności wypowiedzi. Wyraża swoje opinie precyzyjnie i płynnie, przedstawiając i reagując przekonująco na złożoną argumentację. Nadąża za tokiem myślenia i uczestniczy w ożywionej dyskusji na tematy ogólne i specjalistyczne. | Kryteria weryfikacji Kursant rozpoczyna i kończy rozmowę, a także włącza się do rozmowyosób trzecich i bierze w niej udział, wyrażając własne opinie i wymieniając informacje. Wnosi własny wkład do dyskusji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant tworzy złożone, spójne wypowiedzi na temat własnych doświadczeń, planów, życia zawodowego. Wyraża i uzasadnia własne poglądy, a także opisuje i relacjonuje zdarzenia oraz streszcza przeczytany tekst. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Kryteria weryfikacji Kursant dokonuje spójnej i przejrzystej prezentacji na dany temat, w tym w tematyce z zakresu jego specjalizacji zawodowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Kursant operuje formami stylu oficjalnego i nieoficjalnego, odpowiednio dosytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Kursant wyjaśniaswój punkt widzenia podając argumenty za i przeciw oraz kończąc odpowiednią konkluzją. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się W ZAKRESIE DZIAŁAŃ JĘZYKOWYCH: UMIEJĘTNOŚĆ PISANIAUczestnik posługuje się językiem niemieckim na poziomie umożliwiającym mu stworzenie zwięzłych wypowiedzi w zrozumiały i przejrzysty sposób posługując się językiem specjalistycznym. | Kryteria weryfikacji Kursant pisze streszczenie artykułu na tematy związaneze swoją specjalizacją zawodową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Kursant tworzy pisemny raport, analizę dot. jego specjalizacji zawodowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kursant przygotowuje krótki opis swojego projektu, działań zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W trakcie tego kursu nauczysz się:
- rozumieć ze słuchu treści typowe dla komunikacji biurowej,
- czytać ze zrozumieniem teksty związane z biznesem o średnim stopniu trudności, odczytywać wykresy i grafy, przygotowywać prezentacje biznesowe po niemiecku.
Zakres leksykalny: telekomunikacja i nowinki technologiczne, reklama i marketing, automatyzacja i cyfryzacja, systemy motywowania pracowników, zarządzanie i administracja, ścieżka kariery, finanse i bankowość, satysfakcja z pracy i sukces, budowanie zespołów i techniki zarządzania, obsługa klienta, zarządzanie kryzysowe i bezpieczeństwo.
Zakres gramatyczny: czasy gramatyczne (Perfekt, Plusquamperfekt, Futur I-Zukunft), czasowniki modalne, stopniowanie przymiotników i przysłówków, deklinacja przymiotników, zaimki przyimkowe, przyimki lokalne i temporalne, rekcja czasownika i przymiotnika, konstrukcja bezokolicznikowa z zu i bez zu strona bierna, strona bierna z czasownikami modalnymi, strona bierna określająca stan, zdania warunkowe, tryb przypuszczający, zdania ze spójnikami wieloczłonowymi, zdania okolicznikowe przyczyny, zdania okolicznikowe czasu z als i wenn, zdania okolicznikowe sposobu, zdania skutkowe, zdania przyzwalające, partykuły, mowa zależna.
PROGRAM KURSU może zostać dostosowany stricte pod potrzeby szkoleniowe Kursanta, tj. przykładowo pod wymagania językowe związane z jego stanowiskiem pracy.
TERMINARZ KURSU JEST USTALANY WSPÓLNIE Z KURSANTEM I OSOBĄ PROWADZĄCYM USŁUGĘ.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Neue Arbeitsformen, Arbeitszeitmodelle, Radiofeature folgen/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Der Arbeitsvertrag, sich Ober verschiedene Arbeitsformen austauschen und Vor- und Nachteile nennen/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Viefalt im Unternehmen, Informationstext Ober Bosch verstehen, Aussagen von Bosch-Mitarbeiternfolgen/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Adversative Satzverbindungen mit "wahrend", "dagegen"/"hingegen"/"jedoch"/"aber"/"im Gegensatz zu"/"entgegen"/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Partizip I und II als Attribut, alternative Satzverbindungen mit "anstatt (…) zu"/"anstatt dass"/"anstatt dass"/stattdessen"/"statt"/"anstelle (von).rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Handel im Wandel, Umstellung im Onlinehandel, Informationen zu E-Commerce verstehen/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Zweiteilige Konnektoren: "entweder … oder", "weder…noch", "sowohl…als auch", "nicht nur…","sondern auch","zum einen…","zum anderen"/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Interne Kommunikation, Aussagen in einer Umfrage werstehen, Radiogesprach mit Unternehmenberater folgen/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Konjunktiv II, irreale Satze in der Vergangenheit/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Borse und Aktienkurse, Kurse steigen und fallen, Informationen zu Aktienkurs, -handel und DAX verstehen/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Verhaltnisse mit "je…., desto/umso", Indirekte Rede in Gegenwart und Vergangenheit/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Was sagt der Geschaftsbericht?, Borsenpsychologie, Diagramme beschreiten und selbst erstellen/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Konjunktiv I in Gegenwart und Vergangenheit/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Arbeit und Versicherung, Brutto und Netto verdienst, Sozialversicherungsystem und private Versicherungen in Deutschland/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Partizip I und II als Nomen, Bedingungssatze mit "falls, "im Falie, dass" und "sollte/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Und Privat? Welche Versicherungen? Als Freiberufler versichert. /rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Demonstrativpronomen "derjenige", "dasjenige", "diejenige", Indefinitpronomen "irgend"/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Das neue Produkt, Werbestrategie, Marktstudie und Werbestrategien zu neuem Produkt /rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Vermutungen mit Modalverben, Vermutungen mit Futur und Adverb/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Wie ist die Entwicklung? Diskussion Ober Werbeaktionen zu Produktstart fuhren./rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Konflikte im Projekt, Scheitert das Projekt, Uber Argumente in Zeitungsart ikel diskutieren/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 30-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Konsekutive Satzverbingunen mit "folgich","infolgedessen", "somit", "infolge (von)"./rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Powtórzenie materiału z całości kursu/rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja - test końcowy/test online, pytania otwarte i zamknięte | Prowadzący mgr Paweł Hoffmann | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 935,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 935,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
mgr Paweł Hoffmann
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne są wysyłane e-mailem (w formie plików dokumentów, plików multimedialnych) lub umieszczane na wirtualnym dysku google.
Warunki uczestnictwa
Podpisanie umowy o naukę z Usługodawcą.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach projektu Małopolski pociąg do kariery.
Szkolenie może być rejestrowane w formie zdjęć (rzut ekranu) lub nagrywane w celu kontroli zgodnie z wytycznymi BUR.
1 godzina zajęć = 45 minut
Warunki techniczne
Warunki techniczne
WARUNKI TECHNICZNE niezbędne do udziału w usłudze:
a) Rodzaj platformy - Microsoft Teams (na życzenie uczestników usługa może być prowadzona na innego rodzaju platformie)
b) Minimalne wymagania sprzętowe:
Najważniejsze wymagania sprzętowe dla aplikacji Teams instalowanej na komputerze typu PC .
System Windows
Procesor taktowanie minimum 1.6 GHz , 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Karta grafiki system operacyjny Windows: akceleracja sprzętowa grafiki wymaga
DirectX 9 lub nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10
(lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10 Fall Creators Update),
System operacyjny Windows 10, Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server
2019, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga:
zaleca się korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i
dostępnych poprawek zabezpieczeń,
Środowisko .NET wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego,
Połaczenia wideo Kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- efekty wideo w tle wymagają systemu Windows 10 lub procesora z
zestawem instrukcji AVX2,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room wymaga Bluetooth LE, który wymaga
włączenia Bluetooth na urządzeniu klienckim, a w przypadku klientów
Windows wymaga również 64-bitowego klienta Teams. Ta funkcja nie
jest dostępna na 32-bitowych klientach usługi Teams,
System macOS
Komponent Wymagania
Procesor procesor Intel Core Duo,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 1,5GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1280x800 lub wyższa,
System operacyjny jedna z trzech najnowszych wersji systemu macOS,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie macOS,
System Linux
Komponent Wymagania
Procesor 1,6 GHz (lub wyższy) (32-bitowy lub 64-bitowy), 2 rdzenie,
Pamięć RAM min 4GB,
Dysk twardy min 3GB wolnej przestrzeni dyskowej,
Wyświetlacz rozdzielczość 1024x768 lub wyższa,
Grafika 128 MB pamięci graficznej,
System operacyjny Dystrybucja Linuksa z możliwością instalacji DEB lub RPM,
Połaczenia wideo kompatybilna kamera internetowa,
Dźwięk kompatybilny mikrofon i głośniki, zestaw słuchawkowy z mikrofonem
lub równoważne urządzenie,
Rozmowy wideo i spotkania - wymaga 2-rdzeniowego procesora. Aby uzyskać wyższą
rozdzielczość udostępniania wideo / ekranu i liczbę klatek na
sekundę, zalecany jest czterordzeniowy procesor lub lepszy,
- dołączenie do spotkania przy użyciu czujnika zbliżeniowego w
Microso Teams Room nie jest dostępne w systemie Linux,
Obsługiwane dystrybucje Linuksa Ubuntu 18.04 LTS, 20.04 LTS, Fedora 30 Worksta0on, RHEL 8
Worksta0on, CentOS 8
Obsługiwane środowisko pulpitu GNOME, KDE
Obsługiwany serwer wyświetlania X11
- Mikrofon
- Kamera
- Głośniki
c) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
Microsoft Office; program umożliwiający otwieranie plików pdf.
d) Link do spotkania jest wysyłany na e-maila i jest aktywny tylko w okresie trwania usługi.