Szkolenie z zakresu projektowania modelu biznesu i nowoczesnych instrumentów oddziaływania na rynek w środowisku MSP
Szkolenie z zakresu projektowania modelu biznesu i nowoczesnych instrumentów oddziaływania na rynek w środowisku MSP
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy i pracownicy operacyjni przedsiębiorstw sektora MŚP wspierający zarządzających w projektowaniu sposobu prowadzenia biznesu i instrumentów oddziaływania na rynek, którzy mają potrzebę pozyskać wiedzę i umiejętności oraz przykładowe propozycje rozwiązań wykorzystywanych w zakresie kształtowania modelu biznesu i instrumentów konkurowania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „szkolenie z zakresu projektowania modelu biznesu i nowoczesnych instrumentów oddziaływania na rynek w środowisku MŚP” umożliwi zrozumienie istoty podejmowanego zagadnienia, wprowadzi merytorycznie do udziału w usłudze doradczej w zakresie projektowania modelu biznesu przedsiębiorstwa, jego oferty rynkowej i działalności promocyjnej oraz przygotuje do podjęcia działań w zakresie kształtowania modelu biznesu w MŚP i instrumentów oddziaływania na rynek.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze posługuje się wiedzą dotyczącą istoty, przeznaczenia oraz elementarnych składowych modelu biznesu i instrumentarium oddziaływania na rynek. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończonej usłudze strukturyzuje i charakteryzuje model biznesowy przedsiębiorstwa oraz identyfikuje i opisuje instrumenty oddziaływania na rynek. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze dostrzega potrzeby zmian w modelu biznesowym MŚP oraz w stosowanym instrumentarium oddziaływania na rynek. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończonej usłudze charakteryzuje elementarne składowe modelu biznesowego przedsiębiorstwa oraz podstawowe instrumenty oddziaływania na rynek. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonej usłudze dostrzega potrzeby zmiany w modelu biznesowym MŚP oraz w stosowanym instrumentarium oddziaływania na rynek. | Kryteria weryfikacji Uczestnik po zakończonej usłudze planuje zmiany w dotychczasowym modelu biznesowym oraz wykorzystywanym instrumentarium oddziaływania na klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców i pracowników operacyjnych przedsiębiorstw sektora MŚP wspierających zarządzających w projektowaniu sposobu prowadzenia biznesu i instrumentów oddziaływania na rynek, którzy mają potrzebę pozyskać wiedzę i umiejętności oraz przykładowe propozycje rozwiązań wykorzystywanych w zakresie kształtowania modelu biznesu i instrumentów konkurowania.
W trakcie usługi szkoleniowej zostaną podjęte następujące zagadnienia umożliwiające zdobycie i usystematyzowanie przewidzianych w usłudze zasobów wiedzy, umiejętności i społecznych kompetencji w zakresie kształtowania modelu biznesowego przedsiębiorstwa i jego instrumentarium oddziaływania na rynek:
- istota i struktura modelu biznesowego określającego sposób prowadzenia działalności przedsiębiorstwa sektora MŚP,
- kształtowania elementów modelu biznesowego przedsiębiorstwa sektora MŚP,
- istota i klasyfikacja instrumentów oddziaływania na rynek w środowisku MŚP,
- kształtowanie zintegrowanego instrumentarium oddziaływania na rynek w środowisku MŚP,
- walidujący test teoretyczny.
Usługa szkoleniowa odpowiada na konieczną potrzebę zwiększenia przez przedsiębiorców i ich pracowników zdolności do doskonalenia sposobu (1) prowadzenia swojej działalności i (2) konkurowania o względy klientów.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto256,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto208,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Waldemar Glabiszewski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w PowerPoint, praca warsztatowa, zadania i scenariusze ćwiczeń warsztatowych.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w usłudze szkoleniowej jest poprawne zarejestrowanie przez przedsiębiorcę usługi poprzez system Bazy Usług Rozwojowych.
Ankieta oceniająca szkolenie na koniec usługi (element obligatoryjny).
Informacje dodatkowe
W ramach usługi przewidziano trzy 15-minutowe przerwy w ciągu 8-godzinnego dnia pracy.
Forma wsparcia po zakończonej usłudze: możliwość dodatkowych konsultacji w formie mailowej i telefonicznej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi